Порядок атестації здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в Університеті «КРОК»
|
626 |
Положення про перевірку академічних та наукових текстів на плагіат в Університеті «КРОК»
|
577 |
Положення про академічну мобільність студентів Університету «КРОК»
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/publichna-informatsiya/2013-11-01_polozhennya-pro-akademichnu-mobilnist.pdf |
447 |
Положення про порядок роботи апеляційної комісії
|
596 |
Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
|
472 |
Тимчасове положення про порядок визнання результатів навчання, отриманих в неформальній та інформальній освіті
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/publichna-informatsiya/2020-12-21_polozhennya-pro-poryadok-viznannya-rezultativ-navchannya.pdf |
406 |
Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід тощо
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/publichna-informatsiya/programi-vstupnikh-viprobuvan-2020-2021.zip |
500 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 7 (2021)
|
249 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 8 (2021)
|
227 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 9 (2021)
|
241 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 10 (2021)
|
273 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 11 (2021)
|
235 |
(6.5) Рішення приймальної комісії / протокол № 12 (2021)
|
291 |
Положення про сертифікацію електронних навчальних курсів Університету «КРОК»
|
469 |
Положення про професійний розвиток науково-педагогічних працівників
|
456 |
План професійного розвитку науково-педагогічних працівників Університету «КРОК» на 2021-2022 н.р.
|
393 |
Procedure for Certifying Applicants for Higher Education Seeking Doctor of Philosophy Degree at KROK University
|
312 |
Положення про політику та процедури врегулювання конфліктних ситуацій Університету «КРОК»
|
644 |
Положення про опитування науково-педагогічних та педагогічних працівників Університету «КРОК»
|
284 |
Положення про опитування здобувачів вищої освіти Університету «КРОК»
|
380 |