«Культурологія» (про спеціальність і освітні програми)
Кафедра міжнародних відносин та журналістики
Чому варто здобувати спеціальність «Культурологія» в Університеті «КРОК»?
- навчимо створювати власні стартапи, спрямовані на просування національного культурного продукту за допомогою медіа та ІТ-технологій
- даємо розвиток навичок роботи у креативній економіці: як створити креативну ідею, залучити кошти інвестора і втілити її у життя
- навчимо, як застосувати цифрові технології для розвитку культурних надбань України та працювати на розвиток етнотуризму, урботуризму
- розповімо, як стати підприємцем у сфері креативних індустрій: власна івент-агенція, туристичне агентство, блогерство у креативних індустріях
- навчимо створювати управлінські та бізнес-ідеї для сучасного бізнесу, щоб допомогти їм демонструвати власну продукцію креативно на сучасних експомайданчиках, культурних виставках
- зоорієнтуємо, як шукати інвестора та привабити його до співпраці
- зробимо для Вас доступнішою медіасферу – широкий майданчик для культурологічних проєктів
-
Інформація про спеціальність
Настав час зрозуміти таку спеціальність, як «Культурологія» по-новому. Це актуально, адже розвиток культурних і креативних індустрій є одним із пріоритетних напрямків «Довгострокової національної стратегії розвитку культури до 2025 року» і підтримується на державному рівні: з 2016 року при Міністерстві культури працює відділ проблем розвитку культурних і креативних індустрій.
Університет «КРОК» пропонує такі освітні програми:
- «Культурологія» бакалавр
-
Освітня програма «Культурологія» | бакалавр
Культурологія входить до галузі знань – гуманітарні науки. Але сучасна Культурологія – досить цікавий фах з широкими можливостями. Чим більше робочих місць для власної реалізації, тим потрібніша спеціальність. Традиційна Культурологія для роботи у бібліотеках і музеях сьогодні набирає цікавих і нових обертів. Насамперед тому, що це світовий тренд, оскільки функціонують міжнародні проєкти, пов'язані зі Стратегією ЄС щодо міжнародних відносин у галузі культури, програми ЄС та Східного партнерства «Культура і креативність». Культурологія на сьогодні розширила можливості – цифрові ІТ-технології у культурології, медіакультура, культурна комунікація та креативна реклама, презентація національної гастрономії, виноробства, сироробства, культурний туризм та багато іншого.
Вивчаючи цей фах, Ви оволодієте:
- знаннями, як надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її інвесторам на численних заходах та ковіркінгових платформах;
- практичними навичками, як комерціалізувати культуру та зробити її рентабельною;
- функціями та засобами для роботи у культурних організаціях державного та недержавного зразка.
Ви повинні взяти все, що пропонує Вам Університет.
Ваша освіта – гарантія життєвого успіху!
Не тільки диплом, а й здобуті знання і вміння!Особливості підготовки фахівців-бакалаврів за спеціальністю:
- участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності бере заслужена артистка України, народна артистка України, кандидат філологічних наук, доцент Марія Вікторівна Бурмака;
- участь у викладанні навчальних дисциплін професійних компетентностей спеціальності міжнародного блоку бере Надзвичайний і Повноважний Посол України, доктор політичних наук, професор Дмитро Іванович Ткач;
- студенти, які навчаються за програмою цієї спеціальності, вивчають основні теоретико-методологічні підходи у галузі культурології та мас-медійної діяльності , опрацьовують практичні методи створення і просування національного культурного продукту;
- оскільки галузь Культурології сьогодні активно задіяна у міжнародних проєктах Європейського Созу, важливу роль має мовна підготовка. Упродовж навчання студенти мають можливість досконало опанувати дві іноземні мови – англійську як обов’язкову та другу іноземну мову - німецьку.
Ключові професійні компетентності
Знання, яких набувають студенти в процесі навчання:
- обізнаність і володіння знаннями з оцінки матеріальної та духовної цінності об’єкта культурної спадщини в українському та міжнародному контекстах;
- обізнаність та здатність створювати і реалізовувати проєкти (культурно-мистецькі, художні та дозвіллєві);
- знання й розуміння різних типів культурних продуктів, уміння визначати їх якісні характеристики на основі комплексного аналізу.
Випускники цієї спеціальності вміють:
- здійснювати експертну оцінку культурних об’єктів за заданими критеріями та надавати рекомендації щодо їх соціальної актуалізації;
- вести публічну дискусію та підтримувати діалог з питань української культури з фахівцями і нефахівцями;
- інтерпретувати культурні джерела (речові, друковані, візуальні, художні) з використанням спеціальної літератури та визначених методик, аргументовано викладати умовиводи щодо їх змісту;
- збирати, упорядковувати та аналізувати інформацію щодо культурних явищ, подій та історико-культурних процесів;
- організувати культурні події, використовуючи сучасні методи та технології;
- популяризувати знання про культуру та поширювати інформацію культурологічного змісту, використовуючи сучасні інформаційні, комунікативні засоби та візуальні технології;
- вільно спілкуватися з професійних питань усно та письмово державною й іноземними мовами з урахуванням мети спілкування та соціокультурних особливостей його контексту;
- надавати послуги підприємцям у презентації та просуванні їх продукції, представленні її інвесторам на численних заходах та ковіркінгових платформах.
Основні дисципліни
» Культурологія » Історія світової культури » Історія української літератури » Іноземна мова » Культура мовлення » Історія зарубіжної літератури » Масова комунікація та інформація.
Крім того, студенти мають можливість поглиблено вивчати дві іноземні мови (основна – англійська, друга - німецька).
Дисципліни спеціальності: » Креативна економіка » Креативні індустрії » Діджитал-комунікації » Захист нематеріальної культурної спадщини » Проєктний менеджмент у культурі » Фінанси для креативних організацій » Управління персоналом організацій сфери культури » Медіа-інновації » Стратегічне планування.
Додаткова інформація
- Освітня програма «Культурологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» за спеціальністю 034 «Культурологія»
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Культурологія» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 03 «Гуманітарні науки» спеціальність 034 «Культурологія»
Практика
Здобувачі ступеня бакалавра проходять практику в івент-агентствах, засобах масової інформації, медіа-компаніях, посольствах, культурних центрах.
Навчальний процес насичений великою кількістю практичних майстер-класів та екскурсій. Зокрема, для студентів проходять екскурсії до посольств, культурних центрів, на телевізійні канали, проводяться майстер-класи від іменитих культурологів тощо.
Працевлаштування
Особа, яка отримала ступінь бакалавра з культурології може працювати за професіями: культуролог; медіатор, куратор, адміністратор культурних заходів, соціальних і політичних проєктів; консультант з питань культури при посольстві чи консульстві, у міжнародній організації, міжнародному представництві; викладач культурології у закладах освіти та навчальних і культурних центрах; співробітник музею, галереї, бібліотеки, заповідника, виставкового центру; екскурсовод; адміністратор Art-центру, експоцентру; співробітник центру відділу реклами та зв’язків з громадськістю; експерт з питань культури у медіа-індустрії; співробітник івент-агенції, туристичної агенції; блогер; урядовий службовець відділу культури у державних структурах; консультант-аналітик з питань культури; керівник культурних проєктів і програм; мистецтвознавець; art-менеджер.
Рецензії та відгуки роботодавців
Продовження навчання
Випускники з дипломом бакалавра можуть продовжити навчання для здобуття ступеня магістра.