Маркетинг в Коледжі — Університет «КРОК»

Спеціальність «Маркетинг»

Фаховий коледж Університету «КРОК»

  • Інформація про спеціальність

    «Творчість без стратегії називається мистецтвом. Творчість зі стратегією називається маркетингом».

    Джефф Річардс

    У сучасному світі не можна навіть уявити ефективне функціонування жодного підприємства, компанії, організації, фірми без маркетолога, адже саме він – ключова фігура успішного бізнесу. Вдало налагоджене виробництво, новітня техніка, технології та останні досягнення ноу-хау – все це не дасть потрібного ефекту без основної складової бізнесового механізму – вдало розробленої маркетингової програми, бо саме маркетинг задає рух усьому світу. Маркетинг є основною сферою сучасного бізнесу. Маркетинг – поняття багатогранне, яке включає сукупність важливих елементів сучасного бізнесу, але одночасно і просте. А спеціальність «маркетолог» завжди є такою, що забезпечує кар'єрне зростання, є модною, престижною і високооплачуваною.

    Маркетолог потрібен на кожному підприємстві, але кваліфікованих фахівців в цій сфері не вистачає. Це пояснює великий попит на випускників спеціальності «Маркетинг». Тому, обравши навчання за спеціальністю «Маркетинг», Ви отримуєте гарантію успішного працевлаштування та професійного росту. Саме маркетингова освіта найповніше відповідає вимогам кар'єрного зростання: чим вища управлінська посада, тим більшого значення набувають маркетингові знання.

    Маркетолог є тим незамінним фахівцем, який може дати відповідь на головне питання: чого бажає споживач. І недарма говорять, що маркетолог – фахівець ХХІ століття.

    Саме таких випускників-маркетологів, потрібних різним сферам і галузям економіки, готує Коледж!

    У рамках спеціальності «Маркетинг» пропонується для вступу освітньо-професійна програма:

  • Освітньо-професійна програма «Маркетинг»

    Сучасна ринкова економіка є клієнтоорієнтованою. Це означає, що діловий успіх підприємства залежить перш за все від того, наскільки повно і своєчасно воно здатне задовольнити запити і потреби споживача.

    Серед практикуючих маркетологів існує досить коректне твердження про те, що маркетинг – це мистецтво спрямовувати хід думок споживача в напрямку потрібного нам вибору.

    Сучасний зміст просування товарів і послуг – це інформаційна взаємодія компанії зі споживачами; маркетингові комунікації, що інформують, нагадують, переконують та ненав’язливо заохочують до придбання чи отримання продукції.

    Серед ключових фахових векторів освітньої програми:

    • Аналіз кон’юнктури ринку;
    • Проведення маркетингових досліджень;
    • Моніторинг конкурентів;
    • Розробка та впровадження нових товарів;
    • Розробка та впровадження системи цін та знижок на товари та послуги;
    • Розробка рекламних кампаній та проведення PR-заходів;
    • Аналіз системи збуту та впровадження заходів щодо її вдосконалення;
    • Складання плану маркетингу підприємства;
    • Управління попитом та пошук ринкових ніш.

    Обравши дану спеціальність, студенти мають чудову нагоду отримати найновітніші теоретичні знання та практичні навички, що дадуть їм можливість ефективно використовувати рекламу, PR, стимулювання збуту, прямий маркетинг та персональний продаж для підвищення прибутків підприємства, формування привабливих брендів товарів і послуг, позитивного іміджу підприємства.

    По завершенню навчання випускник, окрім всього вищезазначеного, володітиме ще й додатковими професійними знаннями, матиме розвинуті комунікаційні та креативні здібності, опанує високу культуру ділового спілкування, набуде вмінь і навичок ефектного й ефективного демонстрування презентацій щодо переваг певного товару чи послуг, заохочення споживача до їх придбання чи отримання тощо.

    Каталог дисциплін вільного вибору

    • Демократичні студії;
    • Медіаграмотність;
    • Креативне мислення;
    • Фінансова грамотність та безпека бізнесу;
    • Лідер і лідерство у бізнесі;
    • Конфліктологія та ділове спілкування;
    • Психологія міжособистісного спілкування;
    • Самоменеджмент;
    • Основи фінансового посередництва;
    • Сервісний менеджмент;
    • Комунікаційна діяльність;
    • Розрахунки та платежі в бізнесі;
    • Електронна комерція;
    • Цифровий маркетинг в епоху інтернету;
    • Основи рекламної діяльності.

    Працевлаштування

    Випускники спеціальності «Маркетинг» можуть обіймати такі посади:

    • Маркетолог-аналітик;
    • Менеджер з маркетингових досліджень;
    • Інтернет – маркетолог (SMM, SEO);
    • Product-менеджер;
    • Event-менеджер;
    • Менеджер з продажу;
    • PR-менеджер;
    • Трейд-маркетолог;
    • Бренд-менеджер;
    • BTL-менеджер;
    • Менеджер з реклами.

    Фахівці цієї спеціальності та освітньо-професійної програми можуть також відкрити свою власну справу.

    Продовження навчання

    Випускники можуть продовжити навчання для здобуття ступеня бакалавра, а в подальшому – магістра та доктора філософії

     
Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok