Проєктна група «SPG»
Профорієнтаційний табір «PROF CAMP»
Інформація
Сторінка в стані редагування та оновлення.
Проекти «SPG»
Проектна група «SPG» створює та реалізовує освітні, соціальні, корпоративні та PR-проекти з метою формування якісного професійного середовища.
Актуальні проекти

«PROF CAMP» – профорієнтаційний табір для старшокласників.
Його мета – допомога школярам у свідомому виборі професії та сприяння особистісному розвитку учасників.

«Pro WAY» – це новий освітній проект для учнів 9-11 класів загальноосвітніх шкіл міста Києва, спрямований на популяризацію і підвищення інтересу молоді до саморозвитку, правильного вибору професії, а також придбання нових навиків та створення власних проектів.

«КЕПІТ-Expert» – це освітній проект для учнів 8–11 класів, у рамках якого студенти виступають експертами з питань економічної, екологічної, юридичної, комп’ютерної грамотності молоді та проводять корисні майстер-класи.

«Я склав ЗНО! Я – Супергерой!» – соціальна акція, основною метою якої є підтримка випускників шкіл м. Києва та Київської області, які складають ЗНО.
Акція проводиться щорічно в період складання ЗНО.

«Academy of mass media» - це освітній проект для студентів Університету та Коледжу, який спрямований на навчання та отримання професійних навичок у сфері журналістики

«KMG production» – це проект створення медіа-групи Університету. Основними завданнями медіа-групи є розробка та реалізація медіа-проектів для забезпечення відеосупроводу і просування проектів «SPG», налагодження внутрішніх комунікацій Університету.
Архівні проекти
![]() |
«PROF CLUB» – це перший профорієнтаційний клуб в Україні, що стане базою для розвитку особистісних та професійних якостей кожного з його учасників. |
|
|
||
![]() |
![]() |
«ПРОФ Fest» – профорієнтаційний фестиваль для учнів 9–11 класів та їхніх батьків, що проходить за участю практиків різних професій. |
|
||
![]() |
«ПРОФ Тур» – соціальний проект для старшокласників міста Києва та Київської області, в рамках якого проводиться профорієнтаційний квест. |
|
|
||
![]() |
«НОВИЙ ФОРМАТ – 2011» – це освітній проект для студентів Університету «КРОК», що надає можливість його учасникам розвивати управлінські та лідерські якості, відкрити нові способи креативного мислення та генерації ідей, вміння працювати в команді однодумців. |
|
|
||
![]() |
«ECO Fest» – екоподія, покликана об’єднати активну молодь, сформувати молодіжний екологічний рух і створити платформу для спілкування та обміну досвідом між учасниками, які стурбовані проблемами навколишнього природного середовища і змінами клімату, свідомо підходять до вирішення питання побудови зеленого майбутнього своєї країни. |
|
|
||
![]() |
«KROK-Quest» – пригодницька гра, організована з нагоди Дня народження Університету «КРОК» для студентів, викладачів, працівників, партнерів навчального закладу та всіх бажаючих. |
|
|
||
![]() |
«Business Master camp» – професійний баркемп для керівників, менеджерів середньої ланки та студентів старших курсів, в рамках якого проводяться майстер-класи з управлінського, інформаційного, адміністративного, стратегічного, проектного менеджменту, бізнес-психології, маркетингу, лідерства та мотивації тощо. |
|
|
||
![]() |
«Stud-Expert» – освітній проект, в рамках якого студенти спеціалізованих програм Університету проводять англомовні майстер-класи для старшокласників спеціалізованих шкіл м. Києва. |
|
|
||
![]() |
«Піраньї КРОКу» – освітній практико-орієнтований проект для студентів старших курсів, що спрямований на професійний розвиток молодих спеціалістів і реалізується в співпраці з практикуючими фахівцями соціально відповідального бізнесу та викладачами Університету «КРОК». |
|
|
||
![]() |
«ПАРОЛЬ» – освітній проект, організований для лідерів шкіл м. Києва, учасники якого мають змогу взяти участь у тренінгах з особистісного розвитку та прослухати історії успіху. |
|
|
||
![]() |
«День майбутнього студента» – освітній проект, в рамках якого старшокласники мають можливість завітати до Університету, щоб пройти профорієнтацію, пробне тестування з використанням тестів ЗНО минулих років, тренінги з особистісного розвитку та відчути себе студентами, відвідавши справжні лекції. |
|
|
||
![]() |
«Новий формат» – внутрішній освітній проект для студентів Університету «КРОК», що реалізується за напрямами «Менеджмент» та «Лідерство». |
|
|
||
![]() |
«Ти – для КРОКу, КРОК – для тебе!» – це програма співпраці між Університетом «КРОК» та батьками студентів ВНЗ, що сприятиме розвитку нових можливостей (проекти додаткової неформальної освіти, майстер-класи на різноманітну тематику, проходження практики в компаніях-партнерах тощо) через формування партнерської взаємодії між вищезазначеними сторонами. |
|
|

Проєктна група «SPG» (2010 – 2020)
Sphere of professional & personal growth
Керівник проєктної групи:
Євгеній Савельєв
моб.: 093-585-47-89
[email protected]
Координатор проєктної групи:
Гурський Дмитро
моб.: 095-558-85-72
[email protected]
Контактна інформація:
03113, Київ,
вул. Лагерна, 30–32,
каб. 144, каб. 316
тел.: (+38 044) 455-57-12 (вн. 113)
Проєктна група «SPG» – відповідальна, креативна та цілеспрямована команда, що створює та реалізовує освітні, соціальні, корпоративні та PR-проекти з метою формування якісного професійного середовища.
Наша місія – бути тим професійним середовищем,
яке ми хочемо бачити навколо себе.
Про «SPG»
- Проєктна група «SPG» була заснована у червні 2010 року Іриною Скринник – голова Студентської ради КЕПІТу у 2005–2007 роках, голова Студентської ради Університету «КРОК» у 2007–2009 роках, «Зірка КРОКу» 2010 року.
- Команда складається з проектних менеджерів, event, бренд, HR- та PR-менеджерів, випускників «SPG school», які є випускниками та студентами старших курсів Університету «КРОК» та КЕПІТу. Команда «Work team» налічує 20 постійних членів, а «SPG alumni» об’єднує більш ніж 60 випускників.
- У травні 2011 році в складі «SPG» створена медіа-група «KMG production». Основними завданнями медіа-групи є розробка та реалізація медіа-проектів для забезпечення відеосупроводу і просування проектів «SPG», налагодження внутрішніх комунікацій Університету.
- Проєктна група «SPG» активно співпрацює з бізнес-сектором, громадськими та молодіжними організаціями, фондами та державними структурами для отримання максимальних результатів від реалізації проектів. За період діяльності проєктної групи «SPG» нас підтримали понад 70 організацій.
- З листопада 2010 року до грудня 2017 року команда реалізувала 52 проекти для різних цільових груп та отримала Гран-прі на всеукраїнському конкурсі «Effect PROMO».
- У травні 2012 року проєктна група посіла ІІІ місце на національному конкурсі проектів «SIFE».
- У грудні 2012 року «SPG» перемогла у Всеукраїнському конкурсі на кращу розробку КСВ-політики для компанії-партнера.
- У 2014 році проєктна група «SPG» організувала масштабний освітній проект профорієнтаційний фестиваль для учнів 9–11 класів та їхніх батьків «ПРОФ Fest», в якому взяли участь близько 500 учасників.
«SPG» в обличчях
Партнери «SPG»
Ми щиро вдячні нашим спонсорам та партнерам за професійну організаційну, інформаційну, ресурсну та фінансову підтримку!
Саме Ви допомогли проектній групі «SPG» реалізувати на високому рівні таку кількість проектів, орієнтованих на розвиток молоді!








Корпоративний кодекс «SPG»
Кодекс створений із метою об'єднання ідей та принципів членів проєктної групи «SPG» Університету економіки та права «КРОК» для досягнення високої якості професійної діяльності та виконання Місії «SPG». Кодекс закріплює найважливіші цінності «SPG» та етичні норми поведінки, які приймаються добровільно кожним членом «SPG»
Визначення проєктної групи «SPG»
SPG – Sphere of professional & personal growth
Проєктна група «SPG» – відповідальна, креативна та цілеспрямована команда, що створює та реалізовує освітні, соціальні, корпоративні та PR-проекти з метою формування якісного професійного середовища
Наша Місія – бути тим професійним середовищем, яке ми хочемо бачити навколо себе
Наші цінності
Унікальність. Індивідуальність та унікальність того, що я роблю, засновано на усвідомленні та визнанні себе та інших як неповторних особистостей
Розвиток. Мій професійний та особистісний розвиток як члена «SPG» є пріоритетом та основою нашого успіху
Активна життєва позиція. Я маю активну та визначену життєву позицію, яку реалізовую через ініціативність, цілеспрямованість, відповідальність та здатність самостійно приймати рішення
Професіоналізм. Я виконую свої функціональні обов'язки якісно, відповідально та своєчасно
Відповідальність. Я відповідальний за репутацію «SPG» і розумію важливість збереження та нерозголошення конфіденційної інформації
Свобода. Я бачу справжню свободу через свідоме та незаангажоване прийняття рішень, через формування власної думки кожною людиною
Соціальна відповідальність. Усі мої дії направлені на створення нових чи розвиток вже існуючих благ та цінностей суспільства
Екологічність у веденні проектів:
- Я дотримуюсь принципів добропорядності, відкритості, справедливості і чесності у взаємовідносинах із командою та всіма зацікавленими сторонами
- Я бачу розвиток та добробут лише за умови паритетної та прозорої діяльності
Корпоративність:
- Я співпрацюю на засадах корпоративних цінностей та усвідомлення спільної мети
- Я надаю всебічну організаційну та інформаційну підтримку членам моєї команди
- Я розумію, що оперативність у поширенні новин та корпоративної інформації в рамках «SPG» є невід’ємною частиною ефективної співпраці
Членство в «SPG»
Вступ до «SPG»
Членом «SPG» може стати кожен студент Університету «КРОК», який є випускником проекту «Піраньї КРОКу», або студент, який бере активну участь у проектній діяльності «SPG». Скринник Ірина є членом «SPG» як її засновник
Для вступу в команду управління проектами проєктної групи «SPG» потрібно:
- Брати участь у проектах «SPG» або як мінімум стати членом проєктної команди
- Вирішити кейс
- Вдало пройти співбесіду із керівником «SPG»
- Подати профайл та заяву про вступ в «SPG»
- Отримати підпис Керівника «SPG» за рецензії проектного менеджера
Виключення зі складу «SPG» може бути спричинено:
- Невиконанням покладених завдань без об'єктивних для того причин
- Розголошенням корпоративної* інформації
- Реалізацією проектів, що не відповідають системі цінностей «SPG», та неузгодженою діяльністю з посиланням на бренд «SPG», що негативно впливатиме на репутацію бренда та команди
- Створенням конфліктних ситуацій у команді
- Порушенням засад та принципів Кодексу «SPG»
Кожен із членів «SPG» добровільно і свідомо бере зобов'язання дотримуватися цього Кодексу в повсякденній діяльності, усвідомлюючи, що його порушення є несумісним із приналежністю до проєктної групи «SPG»
Примітка
* інформація, що має бути доступна лише вузькому колу людей
Проєктна група «SPG» відкрита до співпраці та спільної реалізації проектів!
Ми робимо те, про що інші подумають завтра!
Приєднуйтесь!
Дочірні категорії
- «PROF CLUB»
- «PROF-school»
- «ПРОФ Fest 2013»
- «ПРОФ Fest 2011»
- «PROF CAMP» (24 - 29 березня 2014 року)
- «Business Master camp»
- «ECO Fest» 2011
- «Я склав ЗНО! Я – Супергерой!»
- «КЕПІТ-Expert»
- «PROF CAMP» (27 жовтня - 1 листопада 2014 року)
- «ПРОФ Fest V»
- «SPG» в обличчях
- «KMG» в обличчях
- «SPG» alumni в обличчях
- «Медіа-школа» 2014
- «PROF CAMP» (23 - 28 березня 2015 року)
- Медіа-група «KMG»
- «PROF CAMP» (26 - 31 жовтня 2015 року)
- «PROF CAMP» (21 – 26 березня 2016 року)
- «PROF CAMP» (25 - 30 березня 2019 року)