Дьячук Ірина Віталіївна
кандидат економічних наук (2015 р.)
Дьячук Ірина Віталіївна
- кандидат економічних наук (2015 р.)
Освіта
- Черкаський інститут управління, спеціальність «Маркетинг» / кваліфікація «Економіст-маркетолог» (1994–2000 рр.);
- Київський національний торговельно-економічний університет / навчання в аспірантурі (2010–2014 рр.).
Професійна кар’єра
- з 2021 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки за суміщенням, директор відділу інтернет-маркетингу (дистанційна освіта)
- 2019 р. – Вищий навчальний заклад «Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», доцент кафедри маркетингу, фінансів, банківської справи та страхування
- 2015 р. – Вищий навчальний заклад «Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», завідувач кафедри маркетингу
- 2015 р. – Вищий навчальний заклад «Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», доцент кафедри маркетингу
- 2007 р. – Вищий навчальний заклад «Східноєвропейський університет економіки і менеджменту», старший викладач кафедри маркетингу
Публікації
Petrova Iryna. Digital marketing as a gateway to opportunities for higher education institutions: the KROK University case study / Iryna Petrova, Iryna Diachuk, Olena Bielova // Proceedings of the 4th International Conference on Economics, Accounting and Finance (November 08, 2024, Estonia). - Tallinn: Scientific Center of Innovative Researches OU, 2024. - https://conf.scnchub.com/index.php/ICEAF/ICEAF-2024/paper/view/789
https://conf.scnchub.com/index.php/ICEAF/ICEAF-2024/paper/view/789
Дьячук І.В. Організація та оцінювання маркетингової взаємодії підприємств на основі використання інтернет-технологій / І.В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Київ: Університет "КРОК", 2024.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2261
Дьячук І.В. Бенчмаркінг освітніх закладів в розрізі показників ефективності цифрового маркетингу в просуванні освітніх послуг / І.В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ). Київ: Університет "КРОК", 2024.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2259
Петрова І.Л. Контент-маркетинг: навчально-методичний посібник: для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеню "бакалавр" / І. Л. Петрова, І. В. Дьячук. - Київ: Університет "КРОК", 2023. - 30 c. -
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/metodichni-vkazivki/petrova_0046.pdf
Петрова І.Л. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник: для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" освітнього ступеню "бакалавр" / І. Л. Петрова, І. В. Дьячук. - Київ: Університет "КРОК", 2023. - 35 c. -
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/metodichni-vkazivki/petrova_0047.pdf
Решетнік О.В. Маркетингова діяльність в енергетичних підприємствах / О. В. Решетнік, І. В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1642
Чепурушкін М.С. Маркетингова політика в мережі Інтернет: тенденції та перспективи / М. С. Чепурушкін, І. В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1638
Киричук В.В. Діджитал маркетинг: ключова роль у сучасній економіці / В. В. Киричук, І. В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1722
Дьячук І.В. Цифровий маркетинг: новий інструмент для міжнародної освіти / І. В. Дьячук // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1605
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1605
Дьячук І.В. Запровадження цифрового маркетингу в освітніх установах / І. В. Дьячук // Ефективні механізми соціально-економічного розвитку країни та регіонів: сучасні виклики та рішення: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 24 листопада 2023 р.). - Львів-Торунь: Liha-Pres, 2023. - С. 102-105.
http://catalog.liha-pres.eu/index.php/liha-pres/catalog/view/237/6004/13460-1
Features of managing the creative development of the socio-economic system in the conditions of influence of Covid-19 pandemic / M. Kopytko, A. Zaverbnyj, I. Diachuk, U. Nikonenko, O. Khalina// Creativity Studies. - 2023. - Vol. 16. - No 1. - Pp. 343-354.
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/146
Дьячук І.В. Інтернет-маркетинг та digital-стратегії. Принципи ефективного використання / І. В. Дьячук // Вчені записки Університету "КРОК". - 2021. - № 4(64). - С. 106-113. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-106-113
Diachuk I. Content marketing model for effective Web content management / I. Diachuk // Вчені записки Університету "КРОК". - 2021. - № 2(62). - С. 82-91. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-62-82-91.
http://snku.krok.edu.ua/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/407/434
Дьячук І.В. Огляд ринку платформ електронного навчання / І.В.Дьячук// Освіта та наука: трансформація, відповідальність, академічна свобода: тези допов. наукової конференції (Київ, 5 березня 2021 року). - К.: Університет "КРОК", 2021. - С. 30-32. - https://conf.krok.edu.ua/ONTR/ESTR/paper/view/401
https://conf.krok.edu.ua/ONTR/ESTR/paper/view/401
Дьячук І.В. Вплив пандемії коронавірусу на маркетинг, електронну комерцію та рекламу / І.В. Дьячук // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Черкаси, 16-17 квітня 2020 року). - Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020. - С. 347-375.
https://suem.edu.ua/sites/default/files/2021-01/suchasni-tekhnologii-menedzhmentu-informaciyne_v-umovakh-evrointegracii_2020_04_maket.pdf
Formation of development strategies of transport and logistics companies under current conditions / I. S. Stetsiv, I. V. Diachuk, O.G. Vdovichena, A. Heidor, A.V. Chervinchuk // International Journal of Management (IJM). - 2020. - Volume 11, Issue 5. - Pp. 1103-1114
https://iaeme.com/MasterAdmin/Journal_uploads/IJM/VOLUME_11_ISSUE_5/IJM_11_05_101.pdf
Дьячук І.В. Ефективність маркетингових комунікацій в діджитал-середовищі / І.В. Дьячук // Сучасні технології менеджменту забезпечення сталого розвитку економіко-правових систем в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей учасників Всеукраїнської науково-практичної конференції, (м. Черкаси, 18-19 квітня 2019 р.). - Черкаси: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2019. - С. 80-81
https://suem.edu.ua/sites/default/files/2021-01/suchasni-tekhnologii-menedzhmentu-zabezpechennya-stalogo-rozvitku-ekonomiko-pravovikh-sistem-v-umovakh-evrointegracii_2019_04_maket.pdf
Дьячук І.В. Формування концепції інноваційного маркетингу на підприємстві / І.В. Дьячук // Емерджентність економічних систем у сфері управління суспільним розвитком: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Черкаси, 18-19 квітня 2018 р.). - Черкаси: СУЕМ, 2018. - С. 103-106
Андрієнко М.В. Роль глобальних маркетингових стратегій у сучасному бізнесу / М.В. Андрієнко, І.В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту: Серія «Економіка і менеджмент». - 2018. - №1(24). - С. 14-20
Трипаїдзе С.М. Сутність маркетингових стратегій та процес їх формування на регіональному рівні / С.М. Трипаїдзе, І.В. Дьячук // Соціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. - 2018. - №30. - Т.2. - С. 73-79
Дьячук И.В. Концептуальные подходы к формированию и реализации маркетинговой стратегии развития ВУЗа в условиях интеграции в Европейское образовательное пространство / И.В. Дьячук // Science and Education a new Dimension. Humanities and Social Sciences. - 2018. - Vol. VI(26)/ - C. 60-64
https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/04/hum_vi_156_26.pdf
Дьячук І.В. Принципи побудови концепції інноваційного маркетингу в системі управління підприємством / І.В. Дьячук// Сучасні тенденції розвитку регіонів, галузей, підприємств та їх об’єднань: колективна монографія/ за заг. ред. Л. М. Савчук, Л. М. Бандоріної. -Дніпро: Пороги, 2018.
Дьячук І.В. Методичні і практичні аспекти проведення маркетингових досліджень ринку транспортно-логістичних послуг/ І.В. Дьячук // Grundprinzipien zur Reform des Wirtschaftssystems unter den Bedingungen der europaischen Integration:kollektive Monographie/ Hrsg. von Yu. V. Pasichnyk. – Nurnberg: Verlag SWG imex GmbH, 2017. – Р. 269–278.
Дьячук І.В. Підходи до формування маркетингової стратегії розвитку ВНЗ в умовах інтеграції до європейського освітнього простору / І.В. Дьячук, Н.О. Луценко // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія: Економіка і менеджмент. - 2016. - № 2. - С. 98-107
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2016_2_12
Дьячук І.В. Структурування показників оцінювання ефективності маркетингової стратегії ВНЗ згідно теорії життєздатності економічних систем// Фінансово-економічне та обліково-аналітичне забезпечення підприємницької діяльності: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 20-21 квітня 2016 р.).– Черкаси : Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2016. – С.211–213.
Дешевенко Л.П. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів / Л.П. Дешевенко, І.В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - № 2. - С. 120-127
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsuem_2015_2_14
Дьячук І.В. Особливості промоційної діяльності підприємств виноробної галузі / І.В. Дьячук // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 23. - С. 92-96.
Дьячук І.В. Оптимізаційна модель розподілу витрат на промоційну діяльність підприємства виноробної галузі / І.В. Дьячук // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(3). - С. 95-98.
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9%283%29__23
Дьячук І.В. Рефлексивне моделювання промоційної діяльності виноробних підприємств / І.В. Дьячук // Ефективна економіка. - 2014. - №12. - http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3666
Дьячук І.В. Промоційна діяльність підприємств виноробної галузі: особливості та тенденції розвитку / І.В. Дьячук // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - №23. - С. 92-96
Дьячук И.В. Концептуальный подход к моделированию промоционной деятельности предприятий винодельческой отрасли / И.В. Дьячук // Уральский научный вестник. - 2014. - № 36(115). - С. 99-106
Дьячук І.В. Розвиток рекламно-комунікаційного ринку України / І.В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту. Сер.: Економіка і менеджмент. - 2012. - №2. - С. 133-140
Дьячук І.В. Сучасна модель підготовки магістрів з маркетингу в системі професійної компетенції / І.В. Дьячук // Економіка: проблеми теорії та практики. - 2010. - Т.4, № 421. - С. 28-34
Дьячук І.В. Підвищення ефективності управління системою промоційних засобів торговельних підприємств / І.В. Дьячук // Наука - 2009: теоретичні та прикладні дослідження: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Черкаси, 23-24 квітня 2009 р.). - Черкаси: СУЕМ, 2009. - С. 28
Дьячук І.В. Оцінка ефективності промоційної діяльності власної торговельної мережі виноробного підприємства / І.В. Дьячук // Вісник Східноєвропейського університету економіки і менеджменту: Серія «Економіка і менеджмент». - 2009. - № 2(6). - С. 199-206
Дьячук І.В. Дослідження поведінки українських споживачів винопродукції / І.В. Дьячук // Актуальні проблеми економіки. - 2008. - №3. - С. 68-70