
Сингаївська Ірина Валентинівна
кандидат психологічних наук (1993 р.), професор (2022 рік)
Нагороджена:
Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (1998 р.)
Знаком Шани Університету «КРОК» (2004 р.)
Почесною грамотою МОН України (2014 р.)
Дипломом лауреата Ректорської премії КРОКу IІ ступеня (2014 р.)
Зірка КРОКу (2019 р.)
кабінет 402
+380 (44) 455-57-12, вн. 219
FB: Irina Singaevskaya
Skype: Irina_Singaevskaya
Напрями наукових досліджень
- психологічні особливості професійної успішності викладача вищого навчального закладу / застосування інтерактивних методів у викладанні психологічних дисциплін
Сингаївська Ірина Валентинівна
- кандидат психологічних наук (1993 р.), професор (2022 рік)
-
Нагороджена:
- Почесною грамотою Кабінету Міністрів України (1998 р.)
- Знаком Шани Університету «КРОК» (2004 р.)
- Ювілейним Знаком Шани Університету «КРОК» (2012 р.)
- Подякою Міністерства освіти і науки України (2014 р.)
- Дипломом лауреата Ректорської премії КРОКу IІ ступеня (2014 р.)
- Грамотою Міністерства освіти і науки України за багаторічну сумлінну працю, вагомий особистий внесок у підготовку висококваліфікованих спеціалістів та плідну науково-педагогічну діяльність (2017 р.)
- Грамотою Верховної ради України за заслуги перед Українським народом (2017 р.)
- Зірка КРОКу (2019 р.)
Освіта
- НДІ психології ім. Г.С. Костюка АПН України / Вікова та педагогічна психологія / кандидат психологічних наук (1993 р.)
- Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького / Психологія та педагогіка (дошкільна) / викладач психології та педагогіки, методист дошкільного закладу (1988 р.)
- Богуславське педагогічне училище / Дошкільне виховання / вихователь дошкільного закладу (1983 р.)
Професійна кар’єра
-
з 1997 р. – Університет «КРОК»:
- з 2018 р. - директор навчально-наукового інституту психології
- з 2015 р. – завідувач кафедри психології, директор навчально-практичного психологічного центру «Крок за кроком»
- 2009–2015 рр. – професор кафедри психології
- 2009–2012 рр. – директор центру міжнародних освітніх проектів
- 2005–2006 рр. – завідувач кафедри психології
- 2002–2008 рр. – проректор з корпоративного управління
- 1998–2002 рр. – директор департаменту зв’язків з громадськістю та реклами
- 1997–2005 рр. – доцент кафедри гуманітарних дисциплін
- 1996–1997 рр. – Українська академія зовнішньої торгівлі, декан факультету перепідготовки та підвищення кваліфікації, доцент кафедри гуманітарних дисциплін
- 1993–1996 рр. – Державна академія керівних кадрів освіти (пізніше – Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти), доцент кафедри психології управління, декан факультету керівних кадрів вищої школи
- 1988–1990 рр. – Уманський державний педагогічний інститут імені Павла Тичини, асистент кафедри психології та педагогіки
- 1983–1984 рр. – Дитячий садок № 155 м Дніпропетровська, вихователь
Особисті досягнення
- Науковий керівник 7-ти захищених дисертацій кандидатів психологічних наук
- Сертифікований коуч (ECF, 2012)
- 30-річний досвід проведення психологічних тренінгів
- 27-річний досвід управлінської діяльності у сфері освіти
- Більш ніж 30 років стажу викладання у вищій школі
Професійна діяльність
- Член Спеціалізованої вченої ради К 26.130.02 ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК» із захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.10 – організаційна психологія; економічна психологія
- Член редакційної колегії наукового фахового видання «Вчені записки Університету «КРОК»
- Член Української асоціації організаційних психологів і психологів праці
- Голова Клубу успішних викладачів «TeachWell»
Здобуті гранти та стипендії
- Стипендія для молодих вчених (1993–1995 рр.)
-
Публікації в електронній бібліотеці Університету
-
Особливості дослідження взаємодії та ділового спілкування в колективі фінансової служби організації
-
Юнгіанське консультування: теорія і практика
-
Организационно-психологическое сопровождение повышения психологической готовности руководителей образовательных организаций к управленческому общению
-
Карьерное консультирование как инструмент психологической и профессиональной поддержки при построении деловой карьеры
-
Psychological features of the development of a corporate image
-
Pedagogy and psychology for high school students
-
Використання інтерактивних методів для розвитку психологічної компетентності майбутніх соціальних працівників
-
Очікування суспільства щодо професійної успішності викладача закладу вищої освіти
-
Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів університету до освітніх інновацій
-
Criteria for success of the organizational culture of the department of a higher educational establishment
-
Public Administration and Law Review №2
-
Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти
-
«Правничий вісник Університету «КРОК» №38
-
International Conference «Academic integrity in public administration and educational institutions», 26 march 2020
-
Методи юнгіанського аналізу в розв’язанні внутрішнього конфлікту особистості (на прикладі роботи з пошуком сенсу життя)
-
Аналіз особистісних особливостей викладача як чинник його професійної успішності
-
Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу
-
Психологічний аналіз феномена ностальгії
-
Правові та соціально-психологічні виміри новітнього інформаційного суспільства
-
Аналіз рольових статусів викладача вищого навчального закладу
-
Проблема оцінки професійної успішності викладача вищого навчального закладу
-
Особенности формирования позитивной корпоративной культуры высшего учебного заведения
-
Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення проблеми професійної успішності особистості
-
Особистісні якості викладача як передумова його професійної успішності
-
Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 2)
-
Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)
-
Особенности психологического образования бизнес-менеджеров
-
Умови, що забезпечують формування організаційної культури вищого навчального закладу
-
Аналіз досліджень зарубіжних психологів з проблеми професійної успішності
-
Психологічні чинники професійної успішності викладача вищого навчального закладу
-
Creative imitation-risk or opportunity?
-
Психологічні аспекти досягнення професійної успішності у викладацькій діяльності
-