PR-менеджер - Бондарчук Оксана — Університет «КРОК»
Бондарчук Оксана

Бондарчук Оксана

Провідний спеціаліст відділу зв’язків із громадськістю

ТОВ «Астеліт» (мобільний оператор «life:)»)

Стисла професійна біографія

Як і велика кількість сьогоднішніх «піарників», у професію прийшла через журналістику. І не просту, а англомовну: працювала журналістом видань «Kyiv Post», «Business Ukraine», «TheUkrainian Observer». «На іншій стороні барикад» опинилася у важкий 2009 рік, потрапивши до відділу маркетингу «Swedbank» («Сведбанк»).

Потім працювала менеджером зі зв’язків із громадськістю в «Bank of Cyprus» («Банк Кіпру»). А в 2011 році приєдналась до PR-команди мобільного оператора «life:)».

Сьогодні є провідним спеціалістом із PR, висвітлюючи різні напрями роботи компанії та координуючи від відділу міжфункціональні проекти.


Хто такий PR-менеджер?

PR-менеджер – це людина, яка на відмінно знає свою компанію, любить про неї розповідати і знає тих, кому ці розповіді корисно послухати.

Назвіть плюси та мінуси цієї професії

+ спеціаліст з усіх питань

- спеціаліст з усіх питань

У яких установах може працювати PR-менеджер?

Абсолютно в будь-якій установі, діяльність якої передбачає публічність.

Якими особистими якостями, на Вашу думку, повинен володіти PR-менеджер?

  • Комунікабельність
  • Широкий кругозір
  • Оптимізм

Скажіть, на яку заробітну плату слід розраховувати людині, яка обрала для себе професію PR-менеджера?

Це залежить від багатьох факторів: галузі, професійного стажу, знань кандидата. Насправді «вартість» спеціаліста визначається тим, що він може і що він готовий запропонувати роботодавцю.

Опишіть трьома реченнями Ваш робочий день

Можна навіть трьома словами: телефон, e-mail, зустрічі. Тобто це день спілкування за допомогою всіх сучасних засобів. Це день створення, поширення, здобуття, корегування інформації.

Чи можете ви розвінчати декілька найпоширеніших міфів про дану професію?

Піарники займаються лише ПОШИРЕННЯМ інформації. Насправді зв’язки з громадськістю передбачають не лише поширення, а й звуження території поширення інформації. Перше стосується інформації, що може бути хибно трактована неспеціалістами і, відповідно, завдасть шкоди репутації. Друге стосується роботи з уже розповсюдженою хибною інформацією, що є неправдивою і безпосередньо шкодить іміджу.

Піар – це вечірки та інші яскраві заходи. Дійсно, організація різноманітних заходів є частиною роботи фахівця зі зв’язків із громадськістю. Але правда і в тому, що піарник останній, хто на подібних заходах відпочиває, адже він відповідає за підготовку заходу, його перебіг та наслідки. Розслабитися за таких умов важкувато… Та й вечірки, конференції, прес-тури – це лише маленька частина тієї роботи, що лягає на плечі фахівця з PR.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Проєктна діяльність » Проєктна група «SPG» » Проекти » «ПРОФ Fest V» » PR-менеджер - Бондарчук Оксана