Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
|
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки - це місце для тих, хто хоче розвиватися в галузі маркетингу та бізнесу, навчатися від найкращих викладачів, які мають досвід роботи в різних галузях маркетингу та бізнесу, а також здобути практичний досвід роботи в провідних компаніях. Наші студенти мають можливість отримати високоякісну освіту в галузі маркетингу, навчитися використовувати інноваційні маркетингові стратегії та інструменти, вивчити практичний досвід відомих маркетологів та спеціалістів в галузі бізнесу.
Основні переваги для студентів:
- Актуальний контент. Навчаючись на спеціальності «Маркетинг» можете бути впевнені в актуальності ваших знань і компетенцій
- Міжнародний статус. Системна методологія, чітка структура і логіка кожного курсу подібно до провідних університетів світу
- Практична спрямованість. Отримання слухачами актуальних інструментів аналітики, що дає комплексний підхід до вирішення стратегічних маркетингових завдань, проблем стратегічного менеджменту та управління конкурентоспроможністю бізнесу
- Ціна. Якщо Ви шукаєте якісну освіту у галузі маркетингу за доступною ціною та хочете отримати цінний досвід та навички, то навчання на кафедрі маркетингу та поведінкової економіки університету «КРОК» є оптимальним варіантом.
Запрошуємо до навчання разом з нами!
Провідні викладачі
Наукова робота
Наукова діяльність кафедри організована відповідно до зареєстрованої в УкрІНТЕІ теми науково-дослідної роботи «Маркетингові стратегії розвитку підприємництва в інноваційній економіці».
Зазначена тема висвітлюється співробітниками кафедри в наукових статтях. Зокрема д.е.н., проф. Петрова І.Л. є автором таких робіт:
- Петрова І.Л. Інноваційний сегмент ринку праці: оцінка тенденцій та перспектив. - Демографія та соціальна економіка, 2018, № 1 (32) , с. 166-180
- Bielova O.I., Honcharov D.D., Petrova I.L. Personnel marketing as a competitive advantage of the enterprise: strategic aspect. - Business, Economics, Sustainability, Leadership and Innovations BESLI. Volume: 2020, Issue: 5. ISSN: 2663-5070. DOI: 10.37659/2663-5070-2020-5
- Петрова І.Л., Лойко Є. М. Методичний засади розробки маркетингової стратегії підприємства. Вчені записки Університету «КРОК». №1(65). С.95-104.
- Irina Petrova, Bohdan Viktorov. Innovative factors of network companies economic integration. //Economics, Finance and Management Review Issue 1 (5), 2021, p. 49-59 (Естонія)
- Петрова I., Кравченко І., Лісогор Л., Чувардинський V. (2021). Гнучкість зайнятості в Україні: переваги та обмеження. - Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, 2021 3(38), 490–498. (WEB)
Опубліковані статті з маркетингу к.е..н., доц. Наумової О.О.:
- Naumova O. Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer / O. Naumova, A. Babenko // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".-2019.- Вип. 1(53). - С.126-131
- Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153
- Наумова О.О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова //Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016.- 1(32).-С.102-108
- Наумова О.О. Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".- 2016.- Вип. 43. - С.156-165
- Naumova O. Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect/Olena Naumova, Svitlana Bilan and Mariia Naumova // Innovative Marketing.-2019.- V.15, Is.4.- P.1-13. doi:10.21511/im.15 (4).2019.01
- Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153
Кафедра постійно працює над підвищенням кваліфікаційного рівня своїх викладачів. Співробітники кафедри беруть участь у науково-практичних конференціях, у тому числі міжнародних, відвідують міжнародні науково-методологічні семінари, проходять курси підвищення кваліфікації.
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки модерує круглий стіл «МАРКЕТИНГОВИЙ МІКС У ДІЇ»
Метою заходу є поширення прогресивного досвіду, пошук нових шляхів підвищення ефективності застосування маркетингових практик, формування сучасних маркетингових компетенцій, розвиток співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України.
«Маркетинговий мікс у дії» - це колоборація провідних українських та закордонних вчених-маркетологів та практиків бізнесу. Щорічно в заході приймають участь і студенти спеціальності 075 Маркетинг освітніх ступенів бакалавр і магістр, які приймають активну участь у дискусії.
Модератором заходу є завідувачка кафедри маркетингу та поведінкової економіки, доктор економічних наук, професор Петрова Ірина Леонідівна.
Щорічно в роботі круглого столу приймають участь: доктор наук з державного управління, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Ромат Євген Вікторович. Це відомий український вчений-економіст, громадський діяч, академік Академії економічних наук України, голова громадської професійної організації творчої Спілки рекламістів України (з 2007р.), головний редактор журналу «Маркетинг і реклама», автор багатьох книг з реклами та маркетингу.
Федорченко Андрій Васильович, український вчений-економіст, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф.Павленка ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», голова Науково-методичної підкомісії 075 Маркетинг» Науково-методичної ради МОН України, віце-президент ГО «Українська асоціація маркетингу».
Активну участь в роботі круглого столу приймають представники міжнародного бізнесу також випускники кафедри маркетингу та поведінкової економіки, які вже зарекомендували себе як провідні фахівці українських та міжнраодних компаній: Project Manager компанії Kiewit, Канада, Сергій Рождественський.
Мирна Наталія, Голова студентської Ради Метінвест Політехніка, Член академічної та експертної ради, випускниця спеціальності «Маркетинг» Університет «КРОК» 2021р., Ладягіна Катерина, teamLead напрямів In-app та GoogleAds в міжнародній рекламній агенціі «ScroogeFrog OU», Шевченко Катерина,TeamLeadaccountmanager AIR Media-TechUkraine (фахівець у галузі інфлюенс маркетингу).
Відгуки студентів і випускників
|
Відгуки студентів і випускників
https://www.krok.edu.ua/ua/pro-krok/pidrozdili/navchalni/kafedra-marketingu-ta-povedinkovoji-ekonomiki#sigProGalleria5a6d2c8c23