Спеціальність «Готельно-ресторанна справа»
Фаховий коледж Університету «КРОК»
-
Освітня програма «Готельно-ресторанна справа»
Мета освітньо-професійної програми
Надання здобувачам теоретичних знань щодо побудови готельно-ресторанної системи в сфері обслуговування та її ролі для розвитку економіки держави; формування системи професійних знань і практичних навичок, необхідних для здійснення професійної діяльності, спрямованої на організацію процесу обслуговування споживачів готельно-ресторанного комплексу.
Особливості програми
Освітня програма орієнтована на спеціальну підготовку сучасних менеджерів у готельному господарстві, управителів, завідувачів готелів та ресторанів, фахівців з туристичного обслуговування, адміністраторів, які ініціативні та здатні до швидкої адаптації до вимог сучасного бізнес-середовища. Програма спрямована на формування та розвиток професійної компетентності фахівця в галузі готельно-ресторанної справи, що включає багатофункціональний комплекс теоретичних знань та практичних умінь, метою яких є здатність до вирішення професійних завдань щодо організації і здійснення готельно - ресторанного обслуговування.
Можливість працевлаштування
Випускник придатний до працевлаштування на посади у відповідності до КП 003:2010 фахівець з готельного обслуговування, адміністратор, ресепшионіст, черговий адміністратор, реєстратор, консьєрж готельного комплексу, економка, портьє, стюард, черговий по поверху, клінер, покоївка, адміністратор залу, бармен, буфетник, готувач молочних коктейлів, готувач напоїв, метрдотель, офіціант, сомельє, член бригади ресторану, майстер ресторанного господарства.
Програмні компетентності
- ЗК 1. Здатність реалізувати свої права й обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
- ЗК 2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності й досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
- ЗК 3. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
- ЗК 4. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
- ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
- ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. ЗК 7. Здатність працювати в команді.
- ЗК 8. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.
Спеціальні (фахові) компетентності (СК)
- СК 1. Здатність розуміти предметну область і специфіку професійної діяльності.
- СК 2. Здатність застосовувати знання теорії і практики готельно-ресторанного обслуговування для розв’язання типових спеціалізованих задач професійної діяльності.
- СК 3. Здатність використовувати на практиці основи законодавства у сфері готельного і ресторанного господарства.
- СК 4. Здатність здійснювати сервісно-виробничий процес у закладах готельного та ресторанного господарства.
- СК 5. Здатність здійснювати підбір технологічного устаткування та обладнання для закладів готельного та ресторанного господарства з метою раціонального використання просторових і матеріальних ресурсів.
- СК 6. Здатність визначати ознаки, властивості й показники якості продукції та послуг, що впливають на рівень забезпечення вимог споживачів у закладах готельно-ресторанного господарства.
- СК 7. Здатність планувати, аналізувати і контролювати власну роботу і роботу обслуговуючого персоналу.
- СК 8. Здатність знаходити творчі рішення визначених конкретних проблем у професійній діяльності.
- СК 9. Здатність забезпечувати безпеку основних та додаткових послуг у закладах готельного і ресторанного господарства.
- СК 10. Здатність застосовувати інноваційні технології виробництва і обслуговування споживачів для покращення результатів власної діяльності і роботи інших.
- СК 11. Здатність здійснювати документальне оформлення господарських операцій у закладах готельного і ресторанного господарства.
- СК 12. Здатність реалізовувати ефективні внутрішні комунікації та навички взаємодії у професійній діяльності.
Основні дисципліни
» Основи готельної справи » Будівлі і обладнання готельно-ресторанних комплексів » Вступ до гостинності » Гігієна і санітарія в підприємствах готельно-ресторанного типу » Основи ресторанної справи » Стандартизаці сертифікація і метрологія » Організація і технологія обслуговування в закладах ресторанного господарства» Організація та технологія обслуговування в готелях
КАТАЛОГ ДИСЦИПЛІН ВІЛЬНОГО ВИБОРУ
- Демократичні студії;
- Медіаграмотність;
- Креативне мислення;
- Фінансова грамотність та безпека бізнесу;
- Лідер і лідерство у бізнесі;
- Конфліктологія та ділове спілкування;
- Психологія міжособистісного спілкування;
- Самоменеджмент;
- Основи фінансового посередництва;
- Сервісний менеджмент;
- Комунікаційна діяльність;
- Розрахунки та платежі в бізнесі;
- Національні кухні світу;
- Кейтеринг;
- Устаткування підприємств харчування;
- Готельне господарство: основні елементи в організації роботи;
- Устаткування (підприємств харчування);
- Етика ділового спілкування: ораторське мистецтво, риторика, культура спілкування;
- Технологія проготування страв.
- Національні кухні світу
- Особливості зарубіжного сервісу
- Організація сервісу
Фаховий викладацький склад
Додаткова інформація
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» рівня фаховий молодший бакалавр галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» / 2023 р.
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» рівня фаховий молодший бакалавр галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» / 2022 р.
- Навчальний план освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанна справа» рівня фаховий молодший бакалавр галузі знань 24 «Сфера обслуговування» спеціальність 241 «Готельно-ресторанна справа» / 2021 р.
- Рецензія на освітньо-професійну програму підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань 24 Сфера обслуговування у Фаховому коледжу Університету «КРОК» / Державне підприємство «Готельний комплекс «Київ»
- Рецензія на освітньо-професійну програму підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань 24 Сфера обслуговування у Фаховому коледжу Університету «КРОК» / ТОВ «ЯРОСЛАВА»
- Рецензія на освітньо-професійну програму підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», галузь знань 24 Сфера обслуговування у Фаховому коледжу Університету «КРОК» / Управління персоналом
Договори про співпрацю
ПРАКТИКО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ
Працевлаштування
Отримана світньо-професійна програма дозволить випускникам не лише займати посади адміністратора і чергового адміністратора, оператора автоматизованого розрахунку, портьє, покоївки, чергового на поверсі, завідувача поверхом (секцією), а й створити власний сімейний бізнес у готельній, ресторанній сфері. Слухачі програми в майбутньому також можуть бути зайняті в підприємницьких структурах, зокрема у сфері готельного сімейного бізнесу.
Продовження навчання
Випускники можуть продовжити навчання для здобуття ступеня бакалавра, а в подальшому – магістра