ПРОЄКТУВАННЯ ІГРОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ
30 квітня- 30 травня 2024 р.
Сертифікаційний курс «Проєктування ігрової концепції» передбачає вивчення теоретичних засад та оволодіння практичним інструментарієм для етапів розробки ігрового продукту.
Актуальність курсу обумовлена занепадом ігрової індустрії.
Мета курсу полягає у формуванні навичок розробки ідеї з нуля та правильне та поетапне проєктування концепції гри для подальшої реалізації продукту.
Лектор:
Герасьов Дмитро Сергійович
випускник навчально-наукового інституту інформаційних та комп'ютерних технологій Університету «КРОК» за дисципліною «Комп'ютерні науки: графіка та дизайн».
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
Напрями розвитку додаткових компетенцій:
- розвиток професійних компетентностей з розробки ігор;
- розвиток навичок розрізняти та аналізувати різні жанри та тематики гри;
- оцінювання переваг та недоліків в розробці механік та концепцій;
- вміння довести проєкт до етапу розробки проєкту.
ПРОГРАМА СЕРТИФІКАЦІЙНОГО КУРСУ
День тижня | Дата Час |
Тема | Зміст теми |
---|---|---|---|
Вівторок | 30.04.2024 14:50-16:10 |
Тема 1. Визначення концепції гри | Якого типу гру ви хочете створити? Які будуть її основні механіки та цільова аудиторія? |
Четвер | 02.05.2024 14:50-16:10 |
Тема 2. Дизайн-документ | Він визначає правила гри, характеристики персонажів, сценарії, рівні, тощо. |
Вівторок | 07.05.2024 14:50-16:10 |
||
Четвер | 09.05.2024 14:50-16:10 |
||
Вівторок | 14.05.2024 14:50-16:10 |
Тема 3. Створення прототипу | Це допоможе вам зрозуміти, як працює ваша гра та як її можна покращити. |
Четвер | 16.05.2024 14:50-16:10 |
||
Вівторок | 21.05.2024 14:50-16:10 |
Тема 4. Розробка графіки та звуку | Це включає в себе розробку персонажів, об'єктів, фонів, а також звуковий дизайн. |
Четвер | 23.05.2024 14:50-16:10 |
||
Вівторок | 28.05.2024 14:50-16:10 |
Тема 5. Випуск гри | Фінальний етап розробки, коли ваша гра готова до випуску на ринок. |
Четвер | 30.05.2024 14:50-16:10 |
Результати навчання які слухач досягне після проходження курсу:
- РН1. Планувати майбутній ігровий проєкт,
- РН2. Визначати основні аспекти проєкту.
- РН3. Тестувати ваші ідеї.
- РН4. Робити проєкт більш живим та цікавим.
- РН5. Доводити проєкт та етапу реалізації.
Початок занять – з 14.50/16.10, тривалість 20 академічних годин.
Період навчання – з 30 квітня по 30 травня 2024 року.