Навчально-практичний психологічний центр «Крок за КРОКом» — Університет «КРОК»

Навчально-практичний психологічний центр «Крок за КРОКом»

Навчально-науковий інститут психології

Навчально-практичний психологічний центр «Крок за КРОКом» – це один із підрозділів Навчально-наукового інституту психології. Центр було засновано у 2015 році Сингаївською Іриною Валентинівною (директор Навчально-наукового інституту психології Університету «КРОК», кандидат психологічних наук, доцент).

У Центрі регулярно проходять не тільки лекційно-практичні, а й терапевтичні заняття, взяти участь у яких може кожен бажаючий. Серед високопрофесійних психологів, які проводять курси, є також і викладачі кафедри психології. Кожне заняття курсів насичене, цікаве та збагачене практичним досвідом.

Варіативність психологічних курсів різноманітна:

Оплата здійснюється в касу Університету «КРОК» (направлення в касу отримати в каб. 402) до дня зустрічі включно. Чекаємо Вас!

Сексуальна реабілітація військових, ветеранів та цивільних з інвалідністю

Курс лише для студентів психологічних, педагогічних та медичних вузів, дипломованих психологів, педагогів та лікарів, сертифікованих психотерапевтів чи психотерапевтів у навчання

Курс складається з 10 занять, тривалістю 3 астрономічні години кожен. Всього 40 академічних годин.

Тривалість курсу – 10 тижнів, 1 заняття на тиждень.

Навчальний день – четвер, з 18:30 до 21:30 год.

Зустрічі будуть проходити в Zoom.

Заняття також будуть доступні у записі!

По завершенню видається сертифікат - 40 академічних годин / 1,3 кредити ECTS

Тема інвалідності та сексуальності не вивчається на жодному з нині існуючих навчальних програм по психології та сексології. В той час, як щодня наші захисники та цивільні одержують поранення внаслідок збройної агресії рф. Основи сексуальної реабілітації людей з інвалідністю – це унікальний курс, який допоможе оволодіти цінними знаннями та навичками в роботі з сексуальністю людей, які зазнали травм, ампутацій, одержали важку хронічну хворобу тощо.

Дати навчання: 28 березня – 1 заняття

Далі - щочетверга

Ведуча курсу - Святослава Федорець, сексолог, психолог, автор та організатор освітніх курсів по сексології, здобувач ступеня Phd. Досвід викладання сексології 4 роки.

Програма курсу:

  • 1 заняття – Вступ до сексології. Поняття нормативності та власні сексологічні уявлення та переконання. Робота з власною сексуальністю: проблемні місця в сексологічному консультуванні. Поняття норми і сексуального здоров’я в сексології. Оцінка сексуальної норми в контексті парної взаємодії. Зміна відношення до сексуальності. Зміна відношення персоналу реабілітаційних центрів до ідеї сексуальної реабілітації.
  • 2 заняття – Психофізіологія сексуальності. Відмінності чоловічої та жіночої сексуальності. Репродуктивна та сечостатева система чоловіка та жінки. Фізіологія сексуальності та гормональна система. Ерогенні зони, їх формування та особливості розвитку. Особливості чоловічої та жіночої сексуальності.
  • 3 заняття – Чоловіча сексуальність та чоловічі сексуальні дисфункції. Чоловіча сексуальність та чоловічі сексуальні дисфункції. Збір сексологічного анамнезу у чоловіків. Уявні сексуальні розлади, зниження та підвищення статевого потягу, сексуальна аверсія, порушення ерекції, пріапізм, розлади еякуляції (передчасна еякуляція, затримка еякуляції), синдром тривожного очікування сексуальної невдачі (СТОСН). Поранення, травматизація, інвалідність та основні сексуальні тривоги чоловіків, трансформація уявлень про чоловічність.
  • 4 заняття – Жіноча сексуальність та жіночі сексуальні дисфункції. Жіноча сексуальність та її основні відмінності від чоловічої. Збір сексологічного анамнезу у жінок, основи та принципи сексологічного обстеження жінок. Аноргазмія, диспареунія, вагінізм, сексуальна аверсія, гіперлібідемія, гіполібідемія та алібідемія у жінок. Особливості збору анамнезу при оргазмічних дисфункціях. Поранення, травматизація, інвалідність та основні сексуальні тривоги жінок, трансформація уявлень про жіночність.
  • 5 заняття - Сексуальність та інвалідність. Міфи, які заважають відновленню статевого життя. Набуття інвалідності та трансформація уявлення про себе, як про статевого партнера. Хронічні хвороби та їх вплив на сексуальне функціонування. Сексуальні дисфункції при інвалідності чи хронічних хворобах. Особливості сексуальних відносин при різних соматичних захворюваннях. Початок сексологічного консультування людини з інвалідністю.
  • 6 заняття – Основи сексуальної реабілітації. Сексуальна реабілітація. Вітчизняний та міжнародний досвід сексуальної реабілітації. Особливості сексуальності військових, вплив воєнних дій на сексуальність людини та пари. Спілкування пари як обов’язкова частина реабілітації статевого життя людей з інвалідністю. Сексологічне консультування пар. Основні рекомендації. Секс-терапевтичні техніки роботи з парою.
  • 7 заняття – Травми спинного та головного мозку, ортопедичні травми, ампутації та їх вплив на статеве життя. Травми спинного мозку та сексуальне функціонування. Травми головного мозку і їх вплив та інтимне життя. Ортопедичні травми, відсутність кінцівок та статеве життя. Загальні рекомендації для людей з інвалідністю. Загальні рекомендації парам, де один з партнерів чи обоє мають інвалідність. Секс-терапевтичні техніки роботи з парою.
  • 8 заняття – Травматизація статевих органів, стома та сексуальне функціонування людей з інвалідністю. Травми статевих органів, ампутація статевих органів та їх вплив на сексуальне функціонування. Шляхи та методи корекції статевого життя. Постійний сечовий катетер та його вплив на інтимне спілкування пари. Стома та її наслідки для статевого функціонування. Сексуальні позиції для людей з інвалідністю. Сексуальна терапія як напрямок роботи з людьми, що мають інвалідність.
  • 9 заняття – Порушення психічного здоров’я та їх вплив на сексуальну поведінку військових та цивільних. Основи консультування в сексології. ПТСР, депресія, тривога та їх вплив на сексуальність. Специфіка відновлення сексуальності військових з ПТСР, гіперпильністю. Зміни, які можуть виникати в сексуальному житті військовослужбовця. Особливості консультування в сексології. Вплив інвалідності на психосексуальний розвиток дітей та підлітків.
  • 10 заняття – Пропедевтика секс-терапії пар. Секс-допоміжні засоби та їх можливості в сексуальній реабілітації. Основи секс-терапії пар. Особливості парного консультування в сексології. Особливості парного функціонування при інвалідності одного з партнерів. Секс-допоміжні засоби. З чого почати перед купівлею секс-іграшок для людей з інвалідністю. Особливості вибору секс-іграшок для людини з інвалідністю. Секс іграшки для людей з інвалідністю та їх можливості в сексуальній реабілітації та секс-терапії.
Психологічна допомога військовослужбовцям, членам їхніх сімей та іншим учасникам війни

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА КУРСУ:

Заняття 1.

  1. Психологічна специфіка ситуації війни та участі в ній.
  2. Психологічні особливості різних категорій учасників війни.
  3. Психологічні аспекти допомоги постраждалим від війни.

Заняття 2.

  1. Психопрофілактика дистресу під час війни.
  2. Психоедукація у воєнний період.
  3. Психологічна реабілітація військових та інших людей з травматичним досвідом війни.

Заняття 3.

  1. Особливості встановлення контакту та формування терапевтичного альянсу з воїном.
  2. Робота з проявами опірності в психіці воїна.
  3. Проживання війни як ресурсний досвід.

Заняття 4.

  1. Парадокси стресогенності: залучення до участі в бойових діях та повернення до мирного життя.
  2. Типові конфлікти війни та миру.
  3. Кризова сутність воєнно-психологічних особистісних змін.

Заняття 5.

  1. Переродження, як сутність воєнно-психологічних трансформацій.
  2. "Ми всі загинули, навіть ті, хто повернувся живим".
  3. Війна, як катастрофічна форма активації абсурду та екзистенційної кризи.

Заняття 6.

  1. Перетворення посттравматичного стресового розладу на посттравматичне еустресове зростання.
  2. Образ воїна: агресор та вбивця, захисник та рятівник.
  3. Терапевтичний зміст феномену героїзації.

Заняття 7.

  1. Співвідношення первинних тяжінь в психіці під час війни.
  2. Танатос активних воєнних дій та ерос мирного життя - їхнє протиріччя та їхнє сполучення.
  3. "Він мене не любить". "Вона мене не розуміє". Подружні стосунки у воєнний період.

Заняття 8.

  1. Робота з втратою на війні.
  2. Світла пам'ять, як ресурс духовного самозбереження.
  3. "Нічого, все це вилікує смерть". Танатотерапія війни.

Заняття 9.

  1. "Немає людини, ближчої за побратима".
  2. Терапевтична міць воїнського братерства.
  3. Самодопомога та взаємодопомога в групах, в індивідуальній та самопіклувальній роботі.

Заняття 10.

  1. Підбиття підсумків курсу.
  2. Обговорення результатів роботи протягом курсу.
  3. Завершення у формі групового шеарінгу та фідбеку.

Лектор: Владислав Владиславович Зубченко, старший викладач кафедри психології Університету "КРОК" та Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ:

Курс складає 10 онлайн-занять по 4 академ. години, раз на тиждень щоп'ятниці, з 18.00 до 21.00 години.

Зустрічі будуть проходити на платформі Zoom.

Після проведення занять учасники матимуть можливість також передивлятись записи пройденого матеріалу.

По завершенню учасники отримають сертифікати про навчання (40 академічних годин).

Група взаємодопомоги (психологічний курс)

Запрошуємо взяти участь у постійно діючій Групі психологічної взаємодопомоги У одному сезоні Групи психологічної взаємодопомоги входить 10 онлайн-зустрічей раз на тиждень щовівторка, з 18:00 до 21:00 год .

Зустрічі проходять в Zoom.

По завершенню видається сертифікат (40 академічних годин участі в групі взаємодопомоги, групова психотерапія).

Ведучий Групи - Владислав Владиславович Зубченко, старший викладач кафедри психології Університету «КРОК» та Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант.

Метою групи психологічної взаємодопомоги є створення середовища оптимальної психодинамічної активації та ефективного психотехнічного використання цього ресурсу . Тому опрацюванню в групі підлягають духовно-психологічні аспекти будь-яких ситуацій та будь-якого досвіду у зазначеному контексті. Це опрацювання на кожному занятті передбачає актуалізацію його тематики, що відбувається шляхом висловлення та обговорення запитів та пріоритетних побажань учасників групи, обговорення цієї тематики та вирішення пов’язаних з нею конкретно-практичних завдань у формі теоретичного аналізу, методичного структурування, проведення потрібної роботи та надання адекватного фідбеку.

Основними орієнтирами спілкування в групі є принципи діалогічного самовдосконалення – добровільно усвідомлюваної, креативної суб’єктно-діяльної взаємної та автономної довіри та поваги, прийняття, уважної зацікавленості, підтримки, дбайливого піклування, відкритості, емпатійної рефлексивності та відповідальної турботливості.

Втілення цих орієнтирів у спілкуванні є ресурсом конструктивного професійно-особистісного розвитку індивідуальності, самоактуалізації особистості та індивідуації сутності людини. Процедурний компонент роботи групи орієнтовано на втілення концептуальних ідей балінтовських груп та енкаунтер-груп «зустрічей та зіткнень» в традиціях людино-центрованої психотерапії Карла Роджерса у гармонійному сполученні з аналітико-психологічними розробками Карла Юнга, досягненнями екзистенційної філософії, психології та психотерапії, інтегрованими з культурно-історичною позицією Льва Виготського.

Вартість одної зустрічі (4 академічних години) - 450 грн.; для студентів, викладачів та випускників Університету "КРОК" - 300 грн.

Оплата здійснюється в касу Університету "КРОК" або дистанційно на рахунок Університету.

Реєстрація: повідомлення (ПІП, місце роботи/навчання) на вайбер: +38 067 978 97 98.

Екзистенційно-аналітичний тренінг емпатійно-рефлексивних здібностей індивідуальності (в контексті професійно-особистісного вдосконалення)

Шановні колеги, студенти, аспіранти, всі, кому цікава тема – запрошуємо вас на курс «Екзистенційно-аналітичний тренінг емпатійно-рефлексивних здібностей індивідуальності (в контексті професійно-особистісного вдосконалення)».

Курс включає 10 онлайн-занять раз на тиждень у вівторок.

Заняття проходять в Zoom.

По завершенню навчання видається сертифікат (40 академічних годин).

Заняття проводить Владислав Владиславович Зубченко, старший викладач кафедри психології Університету "КРОК" та Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант.

Програма курсу «Екзистенційно-аналітичний тренінг емпатійно-рефлексивних здібностей індивідуальності (в контексті професійно-особистісного вдосконалення)»:

Заняття 1

  • Тема: «Актуалізація емпатійних та рефлексивних здібностей індивідуальності».

Заняття 2

  • Тема: «Опрацювання професійно-особистісного контексту вдосконалення індивідуальності».

Заняття 3

  • Тема: «Саморефлексія та аутоемпатія як засоби зв'язку свідомості та несвідомого».

Заняття 4

  • Тема: «Кризова природа вдосконалення та ресурсність її психодинаміки».

Заняття 5

  • Тема: «Первинний егосинтез».

Заняття 6

  • Тема: «Егоаналіз».

Заняття 7

  • Тема: «Вторинний егосинтез».

Заняття 8

  • Тема: «Індивідуація у співвідношенні з професійно-особистісним вдосконаленням індивідуальності».

Заняття 9

  • Тема: «Зустріч з базовими даностями існування, як квінтекзистенція професійно-особистісного вдосконалення індивідуальності».

Заняття 10

  • Тема: «Ризома метамодерну, як схема втілення у практику екзистенційно-аналітичного проекту життєтворчості індивідуальності».

Оплата здійснюється в касу Університету «КРОК» або дистанційно на рахунок Університету.

З учасників буде створена вайбер-група в якій буде розміщене посилання на вхід у Zoom.

Супервізійна підтримка як інструмент якісної роботи психолога

Запрошуємо практикуючих фахівців-психологів, консультантів-новачків, а також студентів, що навчаються на спеціальності «Психологія»! У Центрі розпочала роботу нова навчальна супервізійна група для практикуючих психологів та кризових консультантів «Супервізійна підтримка як інструмент якісної роботи психолога» з Наталією Бойченко.

Супервізійна група – це творча майстерня, такий необхідний простір для формування та підтримки професійної ідентичності фахівців-початківців, атмосфера незалежності, спокою і колегіальності досвідчених фахівців.

Ведуча групи: Бойченко Наталія Григорівна – практичний психолог (психоаналітик), член Асоціації УАП-ЕКПП Україна, кризовий консультант міжнародної гуманітарної організації IPSO-CARE, тренер-експерт міжнародного рівня з кризової терапії, старший викладач кафедри психології Університету «КРОК», провідний спікер Art Business Academy.

Формат: навчальна групова супервізія.

Розклад: зустрічі кожної групи відбуватимуться онлайн, на платформі ZOOM, по середах з 18:30 до 20:30 години раз на 2 тижні. Тривалість кожної зустрічі – 2,5 академічні години.

Кількість учасників обмежена.

Реєстрація обов'язкова: [email protected]

За результатами річної роботи постійним учасникам видається сертифікат з вказівкою на кількість пройдених годин супервізії.

Основне завдання роботи групи – особистісно-професійна підтримка, часткове навчання, допомога й порада більш кваліфікованого фахівця психологу-початківцю та консультанту з метою підвищення його професіоналізму і впевненості, розвитку необхідних особистісно-професійних якостей, наставництво у виборі напряму та стилю роботи. У ході кожної зустрічі буде теоретичний блок, потім доповідь та супервізія одного клієнтського випадку. Члени групи заохочуються до висловлювання гіпотез, версій, асоціацій, рефлексії. Уникають критики, порад, вказівок, оцінок, повчань.

Питання щодо курсу можна поставити за тел.: 067-978-97-98.

Метафоричні асоціативні карти (МАК) в роботі психолога

Запрошуємо на курс занять, присвячених основам індивідуальної та групової роботи з метафоричними асоціативними картами.

Розклад: 5 занять раз на тиждень з 18.00 до 21.00 години. Заняття будуть проходити онлайн, на платформі ZOOM.

По завершенню навчання видається сертифікат (20 академічних годин).

У ході 5 зустрічей ви ознайомитесь з різноманітністю МАК і універсальними принципами та правилами їх використання, отримаєте ясну картину можливостей даної проективної методики, відпрацюєте базові навички й «розбудите» в собі творця вправ з картами.

Заняття проводять консультуючі психологи й викладачі Київського юнгіанського інституту.

Програма курсу:

Заняття 1

  • Тема: «ОХ-карти. Принципи і правила роботи з МАК. Цикл вправ, спрямованих на вирішення проблеми».
  • Ведуча: Ткач Разіда Мугаллімовна, канд. психол. наук, практичний психолог, казкотерапевт, юнгіанський консультант.

Заняття 2

  • Тема: «МАК «Persona», «ТаnDoo». Цикл вправ з діагностики та корекції подружніх та дитячо-батьківських стосунків».
  • Ведуча: Тюх Лариса Володимирівна, магістр психології, практичний психолог, арттерапевт, юнгіанський консультант.

Заняття 3

  • Тема: «МАК «Тотемні тварини». Інтегративні техніки самопізнання».
  • Ведуча: Горбунова Яна Михайлівна, казкотерапевт, юнгіанський консультант.

Заняття 4

  • Тема: «Моє багатолике «Я» з використанням МАК «Субособистості», «1001 ніч».
  • Ведуча: Терлецька Вікторія Вікторівна, магістр психології, юнгіанський консультант, консультант методами позитивної психотерапії.

Заняття 5

  • Тема: «Конструювання карткових розкладів».
  • Ведуча: Ткач Разіда Мугаллімовна, канд. психол. наук, практичний психолог, казкотерапевт, юнгіанський консультант.

Реєстрація обов'язкова: [email protected]

Питання щодо курсу можна поставити за тел.: 067-978-97-98.

Практико-терапевтичний курс з дитячої психології

Продовжуємо сертифікатний навчальний курс з дитячої психології (навчання консультуванню з дитячих та сімейних проблем).

Цей курс корисний як досвідченим фахівцям, так і студентам-майбутнім психологам, а також всім, кому цікава особистість дитини та коректний підхід до її виховання.

Автор і ведуча курсу: Оксана Олійник - дитячий та сімейний психолог, арт-терапевт, засновник та ведуча сімейних творчих таборів, автор тренінгів для батьків та підлітків.

Розклад: 7 дводенних модулів (п'ятниця з 18.00 до 21.00 год., субота з 10.00 до 18.00 год.).

Програма курсу:

Модуль 1 - 23-24.09.2022

  • Кабінет дитячого психолога. Ресурси й інструменти дитячого психолога. Діагностика, проективні тести.

Модуль 2 - уточнюється

  • Вікова психологія. Вікові особливості розвитку дитини. Вікові кризи.

Модуль 3 - уточнюється

  • Сімейне консультування та особливості дитячо-батьківського консультування. Сіблінги.

Модуль 4 - уточнюється

  • Проблеми поведінки: агресія, бунт, підвищена тривожність, проблеми комунікації, гіперактивна дитина, замкнута дитина. Корекційні заняття.

Модуль 5 - уточнюється

  • Психосоматика. Соматичні розлади: енурез, заїкання, енкопрез та ін.

Модуль 6 - уточнюється

  • Травмотерапія, робота з дитячими травмами. Розлучення батьків. Методи терапії: ігрова терапія, арт-терапія.

Модуль 7 - уточнюється

  • Проблеми у школі. Процес навчання: школа та вчителі. Робота з підлітками.

Учасники отримають сертифікат про оволодіння курсом «Дитяча психологія» (150 академічних годин).

Реєстрація за телефоном (вайбером): 067-978-97-98 або заповнити форму для реєстрації

Пропедевтика психології

Запрошуємо усіх, хто цікавиться психологією на курс занять, присвячених основам психологічної науки – «Пропедевтика психології».

Розклад: 7 занять раз на тиждень

Заняття будуть проходити онлайн, на платформі ZOOM

По завершенню навчання видається сертифікат (28 академічних годин). За бажанням можна відвідати окремі заняття, якщо цікавлять не всі теми (без отримання сертифікату).

Ведучий курсу: Владислав Владиславович Зубченко, старший викладач кафедри психології Університету «КРОК» та Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант.

Програма курсу:

Заняття 1. Тема: «Вступ до психології»

  • Поняття психології: її об’єкт, предмет та принципи.
  • Структура психології: її мета, завдання та галузі.
  • Методи психології.

Заняття 2. Тема: «Історія психології»

  • Донауковий період розвитку психології.
  • Науковий період розвитку психології.
  • Сучасність та перспективи розвитку психології.

Заняття 3. Тема: «Предметний зміст психіки»

  • Психічні явища: процеси, стани та властивості.
  • Пізнавальні, емоційно-вольові та мотиваційні аспекти психіки.
  • Темперамент, характер та особистість.

Заняття 4. Тема: «Психологія розвитку»

  • Поняття розвитку в психології: філогенез, онтогенез, актуалгенез.
  • Вікова періодизація психічного розвитку.
  • Особливості психологічної роботи на різних вікових етапах.

Заняття 5. Тема: «Психологія життя»

  • Психічна сутність життя як єдності народження та смерті.
  • Життєві кризи та їх психологічне опрацювання.
  • Психологічні аспекти базових екзистенційних істин життя.

Заняття 6. Тема: «Особистість. Діяльність. Спілкування»

  • Індивід. Особистість. Суб’єкт. Індивідуальність.
  • Активність. Поведінка. Діяльність. Життєтворчість.
  • Взаємодія. Спілкування. Діалог. Співбуття.

Заняття 7. Тема: «Соціальність психіки»

  • Соціальна природа свідомості.
  • Форми соціальної свідомості та соціального несвідомого.
  • Якісна специфіка інтегративно-цілісних форм буття душі.

Реєстрація обов'язкова: ПІП на вайбер 067-978-97-98.

Казкотерапія дитячих проблем

Шановні психологи, студенти психологічних спеціальностей, батьки, вихователі, вчителі!

Запрошуємо до Університету «КРОК» на практичний сертифікатний курс «Казкотерапія дитячих проблем».

Ведуча курсу: заняття проводить Разіда Мугаллімовна Ткач, кандидат психологічних наук, казкотерапевт, засновник Школи терапевтичної метафори «Доктор Сказка» та Київського юнгіанського інституту.

По завершенню навчання видається сертифікат (24 академ. години).

Учасники отримають знання про правила побудови та розповіді терапевтичної казки; навчаться конструювати казку під конкретну дитину й конкретну проблему, в тому числі: дитячі страхи, поведінкові та психосоматичні розлади, сімейні стосунки, дитяче горе тощо; попрацюють з власними запитами чи з підготовленими завданнями.

Програма курсу:

Заняття 1

  • Казкотерапія: напрям чи метод? Основні підходи (комплексна казкотерапія, інтегративна казкотерапія, персоніфікована казкотерапія).
  • Особливості консультування з допомогою казки.
  • Правила побудови терапевтичної казки. Приказки.
  • Конструювання казки за темою «Дитячі страхи» чи ін.

Заняття 2

  • Прийоми, що підсилюють вплив терапевтичної казки. Предикати.
  • Прийоми побудови терапевтичної казки разом з дитиною. Конструювання казки за готовим зачином.
  • Конструювання казки з використанням предикатів за запитом учасників.

Заняття 3

  • Прийоми побудови терапевтичної казки разом з дитиною. Метод Гарднера.
  • Прийоми, що підсилюють вплив терапевтичної казки. Навіювання.
  • Конструювання казки з опосередкованим впливом чи навіюванням з теми «Поведінкові проблеми».

Заняття 4

  • Казкотерапія психосоматичних хвороб у дітей.
  • Особливості роботи з терапевтичною казкою після її прочитання (інсценування, малювання, живі метафори, ритуали тощо).
  • Конструювання казки з теми «Порушення сну» чи інші.

Заняття 5

  • Казкотерапія психосоматичних хвороб у дітей.
  • Парадоксальні та смішні казки.
  • Конструювання казки з теми «Енурез / енкопрез» чи «Бронхіальна астма».
  • Питання-відповіді.

Заняття 6

  • Прийоми побудови терапевтичної казки разом з дитиною. Фантазування на тему знайомих казок.
  • Сертифікація учасників. Захист терапевтичних казок, написаних учасниками курсу «Казкотерапія дитячих проблем».

Реєстрація – за тел./Вайбером 067-978-97-98, за адресою [email protected] або заповнити форму для реєстрації

Основи когнітивно-поведінкового консультування

Запрошуємо на практико-теоретичний курс з когнітивно-поведінкового консультування та терапії.

Тривалість – 80 академ. годин, два модулі по 40 академ. годин, які включають 10 занять.

1 модуль: «Основи поведінкового консультування. Базові техніки робити з клієнтом».

2 модуль: «Когнітивний напрям поведінкового консультування».

Ведуча: Ольга Миколаївна Васильченко, доктор психологічних наук, професор кафедри психології Університету «КРОК», практичний психолог.

Мета курсу – надати теоретичні знання з історії становлення поведінкового підходу в психотерапії; класичних та новітніх напрямів та шкіл когнітивно-поведінкого консультування та терапії; навчити слухачів навичкам практичного використання найважливіших досягнень когнітивно-поведінкової психотерапії.

У ході навчання учасники ознайомляться як з класичними методами, що довели свою ефективність, так і з новітніми психокорекційними і психотерапевтичними моделями. Курс побудований таким чином, що теоретичні положення сучасної когнітивно-поведінкової психотерапії в ході практичних занять переводяться в площину практичних дій, що забезпечує оволодіння такими професійними компетенціями:

  • навички когнітивної та поведінкової діагностики;
  • вміння визначати й узгоджувати з клієнтом мету когнітивно-поведінкової психотерапії;
  • навички корекції дисфункціональних паттернів мислення та поведінки;
  • навички послідовного формування нового мисленнєвого та поведінкового репертуару.

Кожне заняття містить три частини:

  • теоретичний блок;
  • блок відпрацювання практичних навичок та вмінь;
  • супервізійний блок.

Програма модулю «Основи поведінкового консультування. Базові техніки робити з клієнтом»:

  • Теоретичні основи поведінкової психотерапії.
  • Особливості побудови взаємин терапевт-клієнт в рамках поведінкової психотерапії.
  • Етапи поведінкової терапії.
  • Теорія класичного обумовлювання І. П. Павлова.
  • Умовно-рефлекторна терапія А. Сальтера.
  • Страх і тривожність як причини неврозу. Джозеф Вольпе.
  • Теорія «стимул - реакція». К. Халл, Д. Доллард і Н.Міллер.
  • Оперантне обумовлення Б. Ф. Скіннера.
  • Теорія вивченої безпорадності М. Селігмана.
  • Функціональний поведінковий аналіз по Кенферу.
  • Мультимодальна терапія поведінки. Арнольд Лазарус.
  • «Дефіцит поведінки» і розширення поведінкового «репертуару» BASIC ID.

Відпрацювання методів:

  • Методи на основі класичного обумовлення
  • Систематична десенсибілізація
  • Стимульна конфронтація та перешкоди реагування
  • Методи на основі оперантного обумовлення
  • Метод жетонів
  • Поведінкові або контингентні договори
  • Покарання
  • Гасіння
  • Стимульний контроль
  • Прихована сенсибілізація
  • Методи формування поведінки

По завершенню модуля видається сертифікат (40 академ. годин).

Реєстрація та уточнення питань - на вайбері: 067-978-97-98.

Навчання методу емоційного моделювання

Запрошуємо на сертифікатний модульний курс з Емоційного Моделювання!

Це буде цікаво тим, хто хоче навчитися працювати зі складними емоційними запитами та усім, що стосується почуттів і емоцій.

Навчання розраховане на тренерів, психологів, психотерапевтів, коучів і студентів відповідних спеціальностей.

Тривалість: 5-ть модулів.

Ведучий: Володимир Вадимович Миколенко – автор психотерапевтичної теорії, методу та навчальної програми з Емоційного Моделювання™; сімейний психотерапевт, тренер, голова секції системної сімейної психотерапії Київської філії Української спілки психотерапевтів, магістр медичної психології, засновник і керівник Школи Емоційного Моделювання.

«Емоційне моделювання» – авторська теорія і методика, яка може використовуватися для психотерапевтичної роботи з клієнтом, самодопомоги та як елемент консультаційної сесії.

Емоційне моделювання дозволяє опрацювати теми з особистої, сімейної і ділової історії клієнта. Використовується клієнт-підтримуючий підхід.

Методика розроблена на стику системної сімейної психотерапії, гештальт терапії, розстановок, когнітивно-поведінкової терапії та інших напрямків.

Програма навчання включає 5 модулів тривалістю 16 академічних годин (всього 80 академічних годин).

У результаті освоєння методики Емоційного Моделювання Ви отримаєте практичний інструмент собі і клієнтам:

  • для роботи з хронічними емоційними травмами;
  • для діагностики та зміни прихованих патологічних традицій і патернів в особистій і сімейній історії;
  • для розуміння і прийняття особистої історії;
  • для розуміння і прийняття сімейної історії;
  • для моделювання різних варіантів свого майбутнього і майбутнього своєї сім'ї;
  • для прийняття складних рішень і в ситуації заплутаного вибору;
  • для зняття певних панічних станів;
  • для наведення порядку в емоційній сфері;
  • для моделювання розвитку організації і своєї кар'єри в бізнесі;
  • для з'ясування складних відносин між людьми (сім'я, організація), між людьми і процесами (людина і робота, людина і бізнес, людина і успіх тощо);
  • для моделювання станів щастя, позитиву і успіху.

Навчання ЕМ побудовано на опрацюванні особистих запитів за допомогою ЕМ, засвоєнні принципів емоційної сфери (теоретична підготовка) і прийнятті певної етики роботи з емоціями в ЕМ. Отримання особистого досвіду є обов'язковою умовою для початку роботи з ЕМ.

Програма курсу:

1-й модуль:

  • Вступ до ЕМ. Особистий досвід ЕМ.

2-й модуль:

  • Реконструкція особистої і сімейної історії на прикладі особистого досвіду за допомогою ЕМ.

Модуль перший і другий буде присвячений отриманню особистого досвіду через знайомство з ЕМ, можливість змоделювати запити учасників з метою діагностики та / або пошуку рішень.

3-й модуль:

  • Практики і техніки ЕМ.

Модуль третій присвячений відпрацюванню прийомів, практик і технік ЕМ на власному досвіді в малих групах.

4-й модуль:

  • Протоколи роботи з різними запитами, робота з парами.

Модуль четвертий присвячений розбору протоколів роботи з різними запитами клієнтів, в тому числі з парами клієнтів. Освоєння протоколів відбувається на практиці в групі.

5-й модуль:

  • Робота з часом, шкалами і моделювання успіху.

Модуль п'ятий присвячений роботі з часом, шкалами, успіхом, з можливістю змоделювати запити для роботи з майбутнім учасників з метою діагностики та / або пошуку рішень.

Учасники, крім методики ЕМ, у процесі навчання освоюють ще:

  • методики роботи з сімейними запитами,
  • генограму,
  • основи сміхотерапії,
  • основи аутотренінгу тощо.

Після успішного проходження курсу видається сертифікат. Під успішним проходженням розуміється обов’язкове проходження ЕМ в якості клієнта та проведення залікового ЕМ в якості терапевта.

Додаткові БОНУСИ:

  • всі учасники отримують доступ до закритої групи в ФБ, де розміщуються додаткові матеріали, є можливість поділитися важливим і поставити питання тренеру;
  • всі, хто пройшов хоча б один модуль з ЕМ, отримують додаткову знижку 10% на всі заходи Школи Емоційного Моделювання.

Реєстрація та питання за номером вайбера: 067-978-97-98

Консультативна психологія в методі транзактного аналізу

Шановні колеги-психологи, студенти, аспіранти психологічних спеціальностей, - запрошуємо вас на практичний сертифікатний курс "Консультативна психологія в методі транзактного аналізу".

Курс включає 7 занять раз на тиждень.

Заняття будуть проходити онлайн, на платформі ZOOM.

По завершенню навчання видається сертифікат (28 академічних годин). За бажання можна відвідати окремі заняття, якщо цікавлять не всі теми (без отримання сертифікату).

Ведуча: Анна Валентинівна Абаніна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології Університету «КРОК», практикуючий психолог в напрямі транзактного аналізу та наративної психології, сертифікований транзактний аналітик Європейського реєстру в галузі психотерапії (CTA-P-EATA).

Програма курсу:

Заняття 1. Практика психологічного консультування

  • Загальні стратегії консультативної психології: проблематика, цілі, етапи, підходи.
  • Етичні виміри діяльності психолога-консультанта. Філософія Транзактного Аналізу.
  • Межі консультативної психології та психотерапії. Супервізія в консультуванні.

Заняття 2. Перша зустріч психолога-консультанта та клієнта

  • Первинна сесія.
  • Мистецтво контакту: емпатія, довіра, робочий альянс.
  • Контракт в психологічному консультуванні: види, задачі.

Заняття 3. Процес психологічного консультування

  • Взаємодія «консультант-клієнт». ТА-концепт «Три «Р»: дозвіл, сила, захист.
  • Психологічні ігри в кабінеті психолога.
  • Перенесення та контрперенесення в психологічному консультуванні: огляд ТА-моделей.

Заняття 4. Процес психологічного консультування

  • Діагностування в консультативній психології. Чотири методи діагностики Еріка Берна.
  • Структурний та функціональний аналіз Его-станів клієнта.
  • Аналіз сценарної поведінки клієнта.

Заняття 5. Професійна компетентність психолога-консультанта

  • Розвиток емоційної грамотності.
  • Саморефлексія. Его-стан Дорослого. Аналіз транзакцій. Ведення записів.
  • Розвиток особистісної автономності: усвідомленість, спонтанність, інтимність.

Заняття 6. Методи та техніки психологічного консультування

  • Консультативна бесіда: активне слухання, конфронтація, зворотній зв’язок, інтерпретація.
  • Використання проективних технік (малюнок, МАК, іграшки, наратив).
  • Техніка «стільців».

Заняття 7. Консультативна робота з окремими видами психологічних проблем

  • Поведінкові та комунікативні порушення. Міжособистісні та внутрішньоособистісні конфлікти.
  • Емоційні розлади. Постстресові реакції.
  • Проблеми самооцінки та самореалізації. Життєві кризи.

Оплата здійснюється в касу Університету «КРОК» (направлення в касу отримати в каб. 402) або дистанційно на рахунок Університету «КРОК».

Реєстрація обов'язкова: ПІП на вайбер 067-978-97-98.

Глибинна психодіагностика (тат; роршах; сонді)

Шановні колеги-психологи, студенти, всі, хто цікавиться психологією, - запрошуємо вас на курс занять, присвячених методикам глибинної психодіагностика (ТАТ; тест Роршаха; тест Сонді).

Тривалість: 7 занять раз на тиждень. Заняття будуть проходити онлайн, на платформі ZOOM

По завершенню навчання видається сертифікат (28 академічних годин). За бажання можна відвідати окремі заняття, якщо цікавлять не всі теми (без отримання сертифікату).

Ведучий: Владислав Владиславович Зубченко, старший викладач кафедри психології Університету «КРОК» та Київського юнгіанського інституту, юнгіанський консультант.

Програма курсу:

Заняття 1. Тема: «Теоретико-методологічні аспекти тематичного апперцептивного тесту (ТАТ)»

  • Історія розробки ТАТ та його базові концептуальні засади.
  • Теоретичні засади та методологічні принципи ТАТ.
  • Методичні особливості використання ТАТ в сфері глибинної психодіагностики.

Заняття 2. Тема: «Методико-практичні аспекти тематичного апперцептивного тесту (ТАТ)»

  • Організація адекватних умов проведення ТАТ.
  • Процес тестування та психотехніка його супроводження.
  • Інтерпретація результатів застосування ТАТ та їх подальше використання в психологічній роботі.

Заняття 3. Тема: «Теоретико-методологічні аспекти тесту Роршаха»

  • Історія розробки тесту Роршаха та його базові концептуальні засади.
  • Теоретичні засади та методологічні принципи тесту Роршаха.
  • Методичні особливості використання тесту Роршаха в сфері глибинної психодіагностики.

Заняття 4. Тема: «Методико-практичні аспекти тесту Роршаха»

  • Організація адекватних умов проведення тесту Роршаха.
  • Процес тестування та психотехніка його супроводження.
  • Інтерпретація результатів застосування тесту Роршаха та їх подальше використання в психологічній роботі.

Заняття 5. Тема: «Теоретико-методологічні аспекти тесту Сонді»

  • Історія розробки тесту Сонді та його базові концептуальні засади.
  • Теоретичні засади та методологічні принципи тесту Сонді.
  • Методичні особливості використання тесту Сонді в сфері глибинної психодіагностики.

Заняття 6. Тема: «Методико-практичні аспекти тесту Сонді»

  • Організація адекватних умов проведення тесту Сонді.
  • Процес тестування та психотехніка його супроводження.
  • Інтерпретація результатів застосування тесту Сонді та їх подальше використання в психологічній роботі.

Заняття 7. Тема: «Глибинна психодіагностика як комплексний метод психологічної роботи»

  • Методологічне підґрунтя глибинної психодіагностики.
  • Теоретичні засади глибинної психології.
  • Методичні аспекти глибинної психодіагностики.

Реєстрація обов'язкова: ПІП на вайбер: 067-978-97-98.

Юнгіанська казкотерапія для дорослих

Шановні психологи, випускники та студенти психологічних спеціальностей!

Запрошуємо на сертифікатний практичний курс «Юнгіанська казкотерапія для дорослих»

По завершенню навчання видається сертифікат (16 академ. годин).

Ведуча: Заняття проводить Разіда Мугаллімовна Ткач, кандидат психологічних наук, казкотерапевт, засновник Школи терапевтичної метафори «Доктор Сказка» та Київського юнгіанського інституту.

Юнгіанська казкотерапія – захоплююча і корисна подорож у світ аналітичної психології та терапевтичної казки. У програмі: знайомство з основними поняттями аналітичної психології, структурою психіки за Юнгом та складання казок за заданими алгоритмами.

Програма курсу:

  • Заняття 1. Структура психіки. Казка-тест «Команда аналітичної кухні» та «Страва року».
  • Заняття 2. В чому сенс життя? Казка-дослідження сенсу життя.
  • Заняття 3. Архетипи та символи. Казки Шахерезади.
  • Заняття 4. Архетипові мотиви відомих казок. Казка про благословіння.

Реєстрація обов'язкова: на адресу [email protected] повідомити ПІП, місце роботи/навчання, номер контактного телефону або заповнити форму для реєстрації

Питання можна поставити за номером тел.: 067-978-97-98.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Підрозділи » Навчальні » Навчально-науковий інститут психології » Навчально-практичний психологічний центр «Крок за КРОКом»