РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ НАВИЧОК В ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
БЕРЕЗЕНЬ 2024 РОКУ
Основний фокус уваги курсу – це вивчення та використання сервісу Moodle як платформи для навчання. Сьогодні Moodle надає широкий спектр інструментів як для навчання, так і для адміністрування курсу, в тому числі дистанційного формату. Moodle має гарні опції для якісної діагностики знань та ефективної комунікації із здобувачами.
Лектор:
Троцько Володимир Валентинович
директор Центру дистанційного навчання Університету «КРОК», кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри комп'ютерних наук
- Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
- Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей;
- використання цифрових технологій та сервісів в навчальному процесі.
- використання цифрових технологій та сервісів у викладацькій діяльності.
ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Дата Час |
Тема | Компетентності |
---|---|---|
21.03.2024 17.00 |
Формування персональної сторінки в Moodle з використанням Інтернет засобів та блоків. | Навички конструювання курсу в Moodle з використанням Інтернет засобів та блоків. |
22.03.2024 15.00 |
Робота зі студентами та звітність за журналом оцінок. | Навички ведення обліку результативності навчання та комунікації зі здобувачами. |
28.03.2024 17.00 |
Тестування. Підготовка та використання тестів. | Навички створення опитувань, тестів та практичних завдань на платформі Moodle. |
29.03.2024 15.00 |
Керування курсом на платформі Moodle. | Навички активізації якісної навчальної взаємодії та інструменти для формування керування курсом на платформі Moodle. |
Початок занять – з 17:00/15:00, тривалість 8 академічних годин
Період навчання – з 21 по 29 березня 2024 року
Обсяг – 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
Документ про підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.