Новини та події центру розвитку кар’єри — Університет «КРОК»
29 квітня 2016 Новини та події

11 квітня 2016 року в Університеті «КРОК» стартував двотижневий проект від Центру розвитку кар’єри«КРОК Career Camp», який має на меті підготувати студентів до їхнього першого працевлаштування. У проекті взяли участь 42 студенти 1–5 курсів, що прагнуть розширити свої знання із пошуку роботи, а також отримати перше робоче місце.

На початковому етапі проекту учасники зустрічали ранок бізнес-сніданком та приємним спілкуванням з успішними випускниками Університету «КРОК» – фахівцями-практиками, керівниками компаній та підприємцями, слухали історії їхнього успіху про старт та побудову кар’єри. Відвідавши коуч-сесію із побудови майбутньої кар’єри студенти сформували професійні цілі на найближчі півроку та створили карту візуалізації своєї кар’єри.

Завдяки проведеним майстер-класам із написання резюме та проходженню співбесід учасники змогли створити привабливе для роботодавця резюме, отримати цінні поради щодо ефективної самопрезентації. Кожен мав змогу пройти пробну співбесіду з реальними менеджерами з персоналу, які допомогли розібратися в помилках при проходженні співбесіди та надали рекомендації для їх усунення.

Для того щоб надихнути учасників на досягнення цілей, було організовано перегляд мотивуючого фільму «У гонитві за щастям» з попкорном та колою. Приємний перегляд закінчився аналізом та обговорення життєвих ситуацій, у яких опинявся головний герой, та того, яким чином він знаходив у собі сили протистояти труднощам. На основі аналізу фільму учасники змогли виділити свої стратегії успіху та способи вирішення проблемних ситуацій, які вони зможуть застосовувати у власному житті.

Насичений приємними емоціями перший етап завершився діловою командною бізнес-грою, метою якої була побудова успішної компанії. Гра дала можливість учасникам спробувати вирішити реальні бізнес-завдання. При цьому команди змагалися між собою, намагаючись отримати найбільшу кількість балів. У процесі гри студенти навчилися вести переговори, домовлятися між собою, приймати стратегічні рішення,  планувати та розставляти пріоритети в завданнях.

Другий етап проекту розпочався не менш насичено. Учасники побували на екскурсіях у Головному територіальному управлінні юстиції в Київській області та логістичній компанії Wingo. Під час екскурсій були організовані зустрічі із HR-менеджерами, які ознайомили студентів з діяльністю організацій та специфікою роботи відділів. Учасники мали змогу пройти співбесіди з рекрутерами, отримати зворотній зв'язок щодо сильних сторін та зон розвитку. Найбільш успішні студенти матимуть можливість отримати пропозиції щодо працевлаштування.

Центр розвитку кар’єри висловлює велику подяку спікерам проекту, що є випускниками Університету «КРОК», за проведення цікавих та корисних тренінгів і майстер-класів: Сбродовій Марині, Романцовій Олександрі, Полатайку Микиті, Сперчун Надії, Меленівській Ярославі, Нестеренко Світлані, Солоїд Анні, Сафарову Руслану, Закарчевній Вікторії, Поліщук Тамарі, а також спікерам-партнерам Фоміній Ірині та Тустову Михайлу.

Окрему подяку хочемо висловити нашому партнеру та співорганізатору Асоціації випускників «КРОКу», партнерам-учасникам мережі центрів інновацій IHUB та Програмі розвитку жіночого підприємництва, рекрутинговій компанії «Агенція Кар’єра», компанії Drobak, компанії Start2Go за підтримку, активну участь та допомогу в організації і проведенні проекту «КРОК Career Camp».

13 квітня 2016 Новини та події

Ти лише мрієш побудувати власний бізнес? А «КРОКівці» вже роблять до цього перші кроки!

6 квітня 2016 року в стінах Університету «КРОК» відбулася бізнес-гра Start Up IT для студентів, що бажають у майбутньому побудувати власний бізнес. Гра проводилася за підтримки партнерів – мережі центрів інновацій IHUB в рамках Програми розвитку жіночого підприємництва. У заході взяли участь 20 студентів 3–5 курсів різних спеціальностей. Автор, модератор гри й головний суддя – Михайло Тустов, сертифікований бізнес-тренер із 13-річним досвідом, що провів більш ніж 1000 навчальних заходів, є автором 8 бізнес-ігор, ігротехнологом, експертом зі створення та розвитку бізнесу в Інтернеті.

Усі учасники мали можливість примірити на себе ролі топ-менеджерів компаній, які пройшли всі етапи побудови, управління та розвитку власного бізнесу. Гравці ділилися на команди та розподіляли між собою ролі стратегів і тактиків. У кожного гравця була своя зона відповідальності: одні приймали глобальні рішення та визначали напрямок руху компанії, а інші більш детально продумували концепцію та кожен наступний крок для розвитку бізнесу. Перед командами стояло завдання вивести на ринок IT-послуг нові продукти, привабити клієнтів, найняти працівників, сплачувати податки та оцінювати вигоди й ризики від кожного нового кроку. Метою гри була побудова успішної компанії. При цьому команди змагалися між собою, намагаючись отримати найбільшу кількість балів.

Майбутнім підприємцям довелося зазнавати труднощів і знаходити шляхи виходу із складних ситуацій. У процесі гри учасники вчилися стратегічному мисленню, а також отримували безмежну кількість позитиву й задоволення, цінних порад з розвитку навичок планування та прийняття рішень від модератора. Дві команди-переможниці отримали в подарунок сертифікати на безкоштовне проходження одного з тренінгів Михайла Тустова.

Подібні бізнес-ігри й надалі будуть проходити в Університеті, тому слідкуйте за новинами на сайті «КРОКу», а також у групах в соціальних мережах. Усі бажаючі розвинути в себе підприємницькі здібності зможуть взяти участь у наступних іграх.

11 квітня 2016 Архів оголошень

 Із 11 по 22 квітня в Університеті за ініціативи Центру розвитку кар'єри відбудеться перший KROK Career Camp – двотижневий табір для студентів старших курсів, які готуються до свого першого працевлаштування!

Участь для студентів Університету «КРОК» безкоштовна. Обов’язкова попередня реєстрація.  Кількість місць обмежена!

Кожен учасник матиме змогу:

  •  Визначити цілі свого кар’єрного зростання на найближчі 5 років та розробити план їх досягнення.
  •  Підібрати для себе найбільш відповідні вакансії та підготуватися до співбесід.
  •  Створити резюме, цікаве для роботодавця, та активувати свої профілі на найбільш популярних сайтах із працевлаштування.
  •  Навчитися презентувати себе на співбесіді із роботодавцем, долати стрес та пройти реальні співбесіди в компаніях.
  •  Зустрітися за чашкою кави із успішними практиками своєї професії та підприємцями, почути мотивуючі історії успіху та поради, як стати професіоналом своєї справи.
  •  Дізнатися про реалії ринку праці, умови роботи для молодих фахівців, рівні заробітних плат та перспективи кар’єрного зростання у своїй галузі.
  •  Отримати досвід вирішення реальних бізнес-задач відомих компаній.
  •  Значно підвищити шанси на отримання роботи своєї мрії.
  •  Отримати сертифікат від Центру розвитку кар’єри.

Переглянути програму табору

За додатковою інформацією звертайтеся до Центру розвитку кар'єри – каб. 109-1

18 березня 2016 Новини та події

16 березня 2016 року в Університеті відбулися батьківські збори – познайомитися з навчальним закладом приходили рідні слухачів підготовчих курсів до вступу в Коледж економіки, права та інформаційних технологій.

Одним із найголовніших пріоритетів у роботі Університету «КРОК» і його підрозділів є практико-орієнтованість його освітніх програм. Саме це й стало основною темою спілкування з батьками майбутніх студентів. Крім того, учасники зібрання мали змогу познайомитися з директором КЕПІТу Сумбаєвою Л.П., яка розповіла батькам про особливості навчання в Коледжі.

Висловлюємо вдячність Людмилі Петрівні за участь у заході та надану інформацію, а також щиро дякуємо працівникам департаменту довузівської підготовки Довжук В.В., Хворостяній І.С., Дудко С.О. за відмінну підготовку до заходу, директору Центру розвитку кар’єри Поліщук Т.С. за матеріали про організацію виробничої практики для студентів Коледжу і працівникам департаменту зв’язків з громадськістю та реклами за організаційну і інформаційну підтримку.

Слід зазначити, що станом на 17 березня на підготовчих курсах до вступу в Коледж навчалося 112 слухачів.

Детальна інформація – за телефонами (044) 455-57-57, 455-57-07.

Матеріали зустрічі можна переглянути за посиланнями:

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok