Наумова Олена Олександрівна
кандидат економічних наук (2010 р.)
кабінет 505
+380 (44) 455-57-12, вн. 254
(+38) 067-657-18-35
Напрями наукових досліджень
- маркетинг / поведінка споживачів / стійкий маркетинг
Наумова Олена Олександрівна
- кандидат економічних наук (2010 р.)
Освіта
- Університет «КРОК» / правознавство / магістр з права, диплом з відзнакою (2012 р.)
- Інститут післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка / правознавство / спеціаліст з права (2010 р.)
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка / теоретична та прикладна економіка / навчання в аспірантурі (2007-2010 р.)
- Київський національний університет імені Тараса Шевченка / економічна кібернетика / магістр з економічної кібернетики (2006 р.)
Професійна кар'єра
- з листопада 2020 р. – член проекту Climan
- з липня 2020 р. – присвоєно вчене звання доцента
- 2017 р. – Адвокат-керівник стажування
- 2015 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки
- 2012 р. – Індивідуальна адвокатська діяльність
- 2011 р. – Університет «КРОК», доцент кафедри менеджменту та маркетингу
- 2009 р. – ТОВ «Залар», директор
Особисті досягнення
- Викладання дисципліни «Marketing» на економічному факультеті Університету Фоджа (Італія) за програмою Erasmus + (березень 2019 р.)
-
Публікації в електронній бібліотеці Університету
-
Поведінка споживачів у глобальному вимірі
-
Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect
-
Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer
-
Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions
-
Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу
-
Ведення адвокатського досьє в Україні
-
Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та його гарантії в Україні
-
Управління змінами в умовах інноваційного розвитку
-
Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші
-
Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ
-
Управління грошовими потоками підприємства
-
Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні
-
Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю
-
Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні
-
Фактори споживання товарів розкоші
-
Публікації
Naumova O. Corporate volunteering: challenges and strategies for effective implementation / O. Naumova, M. Naumova, D. A. Akintade // Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: тези доповідей IV Наукової конференції (18 квітня 2024 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2024.
https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2024/paper/view/2125
Naumova O. Pricing real estate market: the uncertainty aspect / O. Naumova, M. Naumova, S. Karpenko // Вчені записки Університету "КРОК". - 2024. - № 1(73). - С. 75-82. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-73-75-82.
https://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/649/696
Naumova O. The impact of business reputation on ensuring the economic security of a company / O. Naumova, M. Naumova, A. Shevchuk // Економіка та суспільство. - 2024. - № 62. - DOI https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-62-150.
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/547
Naumova О. OKR as tool of staff efficiency improvement / О. Naumova, A. Kopyl // Економічний простір. - 2024. - № 191. - Pp. 19-24. - DOI https://doi.org/10.32782/2224-6282/191-4
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3197
Naumova O. Sustainable development and greenwashing: an analysis of sufficient consumption in the fashion industry / O. Naumova, M. Naumova // Economics, Finance and Management Review. - 2024. - № 1(17). - Pp. 16-24. - DOI https://doi.org/10.36690/2674-5208-2024-1-16
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3597
Naumova M. The role of business reputation in maintaining company's economic security / M. Naumova, O. Naumova // 4th International Conference on corporation management-2024 (26 April 2024, Estonia). - Tallinn: Scientific Center of Innovative Research OU, 2024.
https://conf.scnchub.com/index.php/ICCM/ICCM-2024/paper/view/732
Наумова О.О. Управління репутацією компанії в умовах глобалізаційних викликів/О.О. Наумова, М.О. Наумова //Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної наукової конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ).- Київ: Університет "КРОК", 2024.-URL:
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2367
Наумова О.О. Особливості впливу культурних відмінностей на управління міжнародними командами / О.О. Наумова, О.О. Преснякова//Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної наукової конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ).- Київ: Університет "КРОК", 2024.-URL:
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2368
Наумова О.О. Цифровізація бізнесу в аспекті міжнародної експансії / О.О. Наумова, М.О. Антонов //Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали VI Міжнародної наукової конференції (5-6 грудня 2024 р., м. Київ).- Київ: Університет "КРОК", 2024.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2024/paper/view/2515
Наумова О. Сучасні технології управління людським капіталом: вплив на лояльність працівників / О. Наумова, А. Копил // Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2024. - № 2(49). - С. 118-128. - DOI https://doi.org/10.17721/tppe.2024.49.11
Єфіменко Н.І. Популяризація узвару / Н. І. Єфіменко, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - К.: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1700
Білик В.А. Особливості маркетингового підходу китайських компаній / В. А. Білик, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1733
Ребекевша К.К. Взаємообернений вплив цінової політики та іміджу бренду / К. К. Ребекевша, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1696
Зайцев С.О. Використання ШІ в маркетингу / С. О. Зайцев, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1748
Беконіна Є.М. Актуальність брендингу в Україні / Є. М. Беконіна, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1789
Генчев Т.О. Вплив маркетингу на виставкову діяльність в Україні / Т. О. Генчев, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1792
Лісова В.А. Можливості штучного інтелекту для косметичних товарів міжнародної електронної торгівлі / В. А. Лісова, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1627
Іваненко Ф.В. Технології штучного інтелекту для створення нових товарів: можливості та загрози / Ф. В. Іваненко, О. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1628
Наумова О.О. Зміна споживання в умовах сталого розвитку: аспект достатнього споживання / О. О. Наумова, М. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1647
Shevchuk A.S. Dumping pricing strategy: opportunities and threats / A. S. Shevchuk, O. O. Naumova // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей V Міжнародної конференції (Київ, 7 грудня 2023 р.). - Київ: Університет "КРОК", 2023.
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2023/paper/view/1650
Naumova O. Greenwashing marketing concept in fashion industry / O. Naumova, A. Kotova // 3rd International Conference on Corporation Management-2023 (29 June 2023, Estonia). - https://conf.scnchub.com/index.php/ICCM/ICCM-2023/paper/view/559/32
https://conf.scnchub.com/index.php/ICCM/ICCM-2023/paper/view/559/32
Наумова О. Життєвий цикл туристичних дестинацій в контексті управління розвитком / О. Наумова, Є. Кудряшов // Вчені записки Університету "КРОК". - 2023. - № 4(72). - С. 111-122. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2023-72-111-122.
https://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/650/675
Наумова М.О. Поведінка споживачів у глобальному вимірі / М. О. Наумова, О. О. Наумова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». - 2023. - № 1(107). - С. 70-74. - DOI https://doi.org/10.37734/2409-6873-2023-1-10.
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/129
Наумова М.О. Проблеми грінвошингу на прикладі косметичної продукції / М. О. Наумова, О. О. Наумова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». - 2023. - № 3(109). - С. 54-58.
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3471
Наумова О.О. Глобалізація та бренди / О. О. Наумова, М. О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей ІV Міжнародної конференції (7 грудня 2022 р., м. Київ). - Київ: Університет "КРОК", 2022. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2022/paper/view/1383
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2022/paper/view/1383
Наумова О. Туристична галузь в умовах пандемії COVID-19 та змін клімату: виклики та перспективи / О. Наумова, М. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". - 2022. - № 4(68). - С. 20-27. - DOI https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-20-27.
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-20-27
Наумова О.О. Технології просування культурно-пізнавального туризму в соціальних мережах / О.О. Наумова, В. Таран // Регіональний туризм: сучасний стан та шляхи оптимізації: матеріали I-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2 квітня 2021 р.) / Університет "КРОК". - К.: Університет "КРОК", 2021. - С. 119-120. - https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/468
https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/468
Naumova O. Impact of COVID-19 on Tourism Industry / O. Naumova // Регіональний туризм: сучасний стан та шляхи оптимізації: матеріали I-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2 квітня 2021 р.) / Університет "КРОК". - К.: Університет "КРОК", 2021. - С. 29-30. - https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/467
https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/467
Наумова О.О. Віртуальний туризм у сфері гостинності / О.О. Наумова, Ю. Матко // Регіональний туризм: сучасний стан та шляхи оптимізації: матеріали I-ї Міжнародної науково-практичної конференції (Київ, 2 квітня 2021 р.) / Університет "КРОК. - К.: Університет "КРОК", 2021. - С. 152-153. - https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/474
https://conf.krok.edu.ua/RT/RT/paper/view/474
Коваленко А.М. Концепція маркетингових відносин / А.М. Коваленко, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали III Міжнародної конференції (м. Київ, 2-3 грудня 2021 р.). - К.: Університет "КРОК", 2021. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/775
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/775
Сидоренко Я.Р. Тенденції ринку парфумерії України та глобальна оцінка трендів / Я.Р. Сидоренко, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали III Міжнародної конференції (м. Київ, 2-3 грудня 2021 р.). - К.: Університет "КРОК", 2021. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/777
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/777
Наумова О.О. Концепція маркетингових відносин / О.О. Наумова, А.М. Коваленко // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали III Міжнародної конференції (м. Київ, 2-3 грудня 2021 р.). - К.: Університет "КРОК", 2021. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/787
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/787
Наумова О.О. Інстаграм в електронній комерції / О.О. Наумова, А.О. Тацька // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали III Міжнародної конференції (м. Київ, 2-3 грудня 2021 р.). - К.: Університет "КРОК", 2021. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/793
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/793
Наумова О.О. Вплив зміни клімату на туризм / О.О. Наумова, М.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали III Міжнародної конференції (м. Київ, 2-3 грудня 2021 р.). - К.: Університет "КРОК", 2021. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/788
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE-2021/paper/view/788
Наумова О.О. Стратегії управління персоналом підприємства / О.О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". - 2021. - № 1(61). - С. 137-141. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-61-137-141
https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-61-137-141
Bielova O.I. Advantages of implementation system of climate and environmental management in the activities of the enterprise / O. I. Bielova, O. O. Naumova // Галузеві проблеми екологічної безпеки - 2021: збірка матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції за участю молодих науковців (27 жoвтня 2021, Харків). - Харків: ХНАДУ, 2021.-С.9-10
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4572
Bielova O.I. Marketing and climate change / O. I. Bielova, O. O. Naumova // Галузеві проблеми екологічної безпеки - 2021: збірка матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції за участю молодих науковців (27 жoвтня 2021, Харків) . - Харків: ХНАДУ, 2021.-С.10-11
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4571
Naumova O. Market of the luxury goods in times of crisis / O. Naumova, M. Naumova // Рublic communication in science: philosophical, cultural, political, economic and it context: Міжнародна науково-практична конференція, (15.05.2020, Х'юстон, USA) . - Збірник наукових нраць Логос. - 2020. - С. 26-27. - DOI https://Doi.Org/10.36074/15.05.2020.V1.08
Naumova O. Luxury Market Conditions In The Context Of The Pandemic Covid-19 / O. Naumova, M. Naumova // Наукове забезпечення технологічного прогресу XXI сторіччя: матеріали міжнародної наукової конференції (Чернівці, 01.05.2020) Т.1. - Чернівці, 2020. - С. 12-13
Гребеник В. Маркетинг на ринку туристичних послуг в умовах пандемії / В. Гребеник, О. Наумова // Wissenschaftliche ergebnisse und errungenschaften: 2020: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (25.12.2020. Мюнхен, DEU). - Збірник наукових праць LOGOS, 2020. - С. 42-43.
Кудряшов Є. Маркетинг місць (територій) / Є. Кудряшов, О. Наумова // Wissenschaftliche ergebnisse und errungenschaften: 2020: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (25.12.2020. Мюнхен, DEU). - Збірник наукових праць LOGOS,2020. - С. 40-41.
Naumova O. Consumer behavior in the context of coronavirus / O. Naumova // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей ІІ Міжнародної конференції (Київ, 20 листопада 2020 р.). - К.: Університет "КРОК", 2020. - C. 269-271. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/129
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/129
Пижьянов С.К. Теоретичні аспекти маркетингу персоналу / С.К. Пижьянов, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей ІІ Міжнародної конференції (Київ, 20 листопада 2020 р.). - К.: Університет "КРОК", 2020. - С. 237-238. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/161
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/161
Naumova O. Culture and communication in business / O. Naumova, A. Suleiman-Zuntu // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: тези доповідей ІІ Міжнародної конференції (Київ, 20 листопада 2020 р.). - К.: Університет "КРОК", 2020. - С. 361-362. - https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/231
https://conf.krok.edu.ua/SRE/SRE2020/paper/view/231
Naumova O. Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer / O. Naumova, A. Babenko // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".-2019.- Вип. 1(53). - С.126-131
http://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/issue/view/6
Naumova O. Factors of imitation packaging of “Christian Dior” cosmetics / O. Naumova, E. Loiko // Social Sciences and Humanities Research and Innovative Educational Activities: Proceedings of the International Scientific Conference (Dnipro, Ukraine, May 24-25, 2019). – Дніпро: СПД "Охотнік". – P.340-341
https://books.google.com.ua/books?id=7fKZDwAAQBAJ&pg=PA528&lpg=PA528&dq=Proceedings+of+the+International+Scientific+Conference+%E2%80%9CSocial+Sciences+and+Humanities+Research+and+Innovative+Educational+Activities%E2%80%9D&source=bl&ots=jIntlhFyZV&sig=ACf
Греков А.Е. Розробка шляхів підвищення міжнародної конкурентоспроможності промислового підприємства / А.Е. Грекова, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали міжнародної конференції (м. Київ, 21-22 листопада 2019 р.). - К.: Університет "КРОК", 2019. - С. 207-210
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/materiali-konferentsij/868-materialy-mizhnarodnoi-konferentsii-derzhava-rehiony-pidpryiemnytstvo-informatsiini-suspilnopravovi-sotsialnoekonomichni-aspekty-rozvytku-2122-lystopada-2019-roku
Балуєв А.М. Маркетингові дослідження на ринку освітнього продукту / А.М. Балуєв, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали міжнародної конференції (м. Київ, 21-22 листопада 2019 р.). - К.: Університет "КРОК", 2019. - С. 177-178
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/materiali-konferentsij/868-materialy-mizhnarodnoi-konferentsii-derzhava-rehiony-pidpryiemnytstvo-informatsiini-suspilnopravovi-sotsialnoekonomichni-aspekty-rozvytku-2122-lystopada-2019-roku
Naumova O. Epistemic value of the goods / O. Naumova // Актуальні питання економіки, фінансів, обліку, менеджменту та права: теорія і практика: збірник тез доповідей науково-практичної конференції (м. Полтава, 02 серпня 2019 р.): у 2 ч. - Полтава: ЦФЕНД, 2019 - Ч. 2. - C. 12
http://www.economics.in.ua/2019/08/2.html
Плиска І.І. Аналіз та вдосконалення асортиментної політики підприємства на ринку / І.І. Плиска, О.О. Наумова // Держава, регіони, підприємництво: інформаційні, суспільно-правові, соціально-економічні аспекти розвитку: матеріали міжнародної конференції (м. Київ, 21-22 листопада 2019 р.). - К.: Університет "КРОК", 2019. - С. 321
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/materiali-konferentsij/868-materialy-mizhnarodnoi-konferentsii-derzhava-rehiony-pidpryiemnytstvo-informatsiini-suspilnopravovi-sotsialnoekonomichni-aspekty-rozvytku-2122-lystopada-2019-roku
Naumova O. Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect/Olena Naumova, Svitlana Bilan and Mariia Naumova // Innovative Marketing.-2019.- V.15, Is.4.- P.1-13. doi:10.21511/im.15(4).2019.01
file:///C:/Users/library/Downloads/IM_2019_04_Naumova.pdf
Naumova O. Emotional value of the goods / O. Naumova // Development of modern technologies and scientific potential of the world: collection of scientific papers "Logos" with materials of the International scientific-practical conference (London, July 29, 2019.). - London: NGO "European Scientific Platform", 2019. - V.1. - P. 12-13
file:///C:/Users/library/Downloads/4-17-PB%20(1).pdf
Наумова О.О. Актуальні проблеми збирання та подання до суду електронних доказів / О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.664-665
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Електронні засоби доказуванні: проблеми регулювання/ О. Наумова, С. Чекулаєв // Концептуальні проблеми розвитку сучасної гуманітарної та прикладної науки: матеріали ІІ Всеукраїнського науково- практичного симпозіуму (м. Івано-Франківськ, 20-21 квітня 2018 року). - Івано-Франківськ: Ред.-вид. відділ Університету Короля Данила, 2018. - С. 272-275
https://iful.edu.ua/wp-content/uploads/2018/04/zbirnyk-20.04.2018.pdf
Наумова О.О. Інноваційна товарна політика сервісного підприємства /Аскерова Е.С., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 23 -24
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Актуальні проблеми маркетингу у соціальних медіа /Руліковська Н.В., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.303-306
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Актуальні проблеми позиціонування бренду на споживчому ринку /Шрамко Д.О., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 369
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Актуальні проблеми сприйняття споживчої вартості товарів/ В.В.Гриценко, А.А. Паскевич, Д.В. Ришко, О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 103-104
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Регіональна політика держави та її реалізація в Україні/ Е.В. Голубєва, О.О. Наумова // Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С. 93-97
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Сприйняття покупцями стратегії низьких цін /Некрутенко А., Наумова О.О. //Актуальні питання сучасної науки та практики: матеріали науково-практичної конференції (м. Київ, 15 листопада 2018 р.) - К.: Університет "КРОК", 2018. - С.251-252
http://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2018-11-15_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Naumova O. Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions /O.Naumova, M. Tsyple // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".-2018.-Вип.49 . - С.189-195
http://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/53
Наумова О.О. Ведення адвокатського досьє в Україні / О. О. Наумова // Правничий вісник Університету "КРОК".- 2017. - Вип. 28. - С. 131-138
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/zhurnali/650-pravnychyi-visnyk-universytetu-krok-28
Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/zhurnali/547-vcheni-zapiski-universitetu-krok-46
Наумова О.О. Проблеми організації та ведення адвокатського досьє/ О.О. Наумова //Наукові тренди сучасності : матеріали науково-практичної конференції (Київ, 26 жовтня 2017 року). - К.: Університет економіки та права "КРОК", 2017.-252-253
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2017-10-26_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова //Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016.- 1(32).-С.102-108
http://tppe.econom.univ.kiev.ua/data/2016_32/zb32_12.pdf
Naumova O. Non-functional benefits from the consumption of luxury goods / O. Naumova // Українські перспективи у світовому розвитку : матеріали Науково-практичної конференції (Київ, 4 листопада 2016 року). – К.: Університет економіки та права «КРОК», 2016.-С.277-278
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/materiali-konferentsij/2016-11-04_materiali-%D1%81onference-krok.pdf
Наумова О.О. Особливості споживання товарів розкоші / О. О. Наумова //From the Baltic to the Black Sea Region: the national models of economic system: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (Рига, 25 марта 2016 р.).- Рига (Латвія), 2016. - С.196-197
Наумова О.О. Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та їх гарантії в Україні / О. О. Наумова
//Правничий вісник Університету «КРОК». - 2016.- Вип.24. - С.14-22
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/zhurnali/543-pravnychyi-visnyk-universytetu-krok-24
Наумова О.О. Управління інвестиційною діяльністю підприємства в умовах кризових явищ / О. О. Наумова // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. - 2016. - Вип. 4. - С. 32-36
http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ekon_2016_4_8
Наумова О.О. Маркетингові принципи споживання товарів розкоші / О. О. Наумова //Modern Transformation of Economics and Management in the Era of Globalization: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (29 січня 2016 р.).- Клайпеда (Литва),2016
Наумова О.О. Поведінкові тенденції споживання товарів / О. О. Наумова // Людина і праця в економіці регіону: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (31 жовт. 2016 р). - Кропивницький, Центральний національний технічний університет, 2016. - Ч. 1 : Актуальні проблеми соціально-трудових відносин. - С. 127-129
http://dspace.kntu.kr.ua/jspui/handle/123456789/5554
Наумова О.О. Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства / О. О. Наумова, С. В. Горобець // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".- 2016.- Вип. 44. - C.159-165
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3716
Наумова О.О. Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку иа бажання володіти розкішшю / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".- 2016.- Вип. 43. - С.156-165
https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3739
Наумова О.О. Управління грошовими потоками підприємства / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка". - 2015.- Вип. 42. - С. 113-119
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/zhurnali/367-vcheni-zapiski-universitetu-krok-42
Наумова О.О. Фактори споживання товарів розкоші / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка". - 2015.- Вип. 40. - С. 133-139
https://library.krok.edu.ua/ua/kategoriji/zhurnali/207-vcheni-zapiski-universitetu-krok-40
Ставицький А.В. Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні / А. В. Ставицький, О. О. Наумова // Вчені записки університету "КРОК". Серія "Економіка". - 2014. - Вип. 35. - С. 77-85
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzuk_2014_35_13.
Ставицький А.В. Розрахунок інвестиційної безпеки в Україні / А. В. Ставицький, О. О. Наумова // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 5(1). - С. 276-280
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_5(1)__69
Наумова О.О. Управління знаннями в системі активізації інноваційної діяльності / О.О. Наумова // Розвиток інформаційного суспільства: в 10-ти т. - Т.5 : Управління змінами в умовах інноваційного розвитку: колективна монографія / І. Л. Петрова [та ін.] ; Наук. ред. І. Л. Петрова. - К. : Університет економіки та права "КРОК", 2012. - С 37-56
https://library.krok.edu.ua/media/library/category/monografiji/rozvitok-%D1%96nformats%D1%96ynogo-susp%D1%96lstva-tom-5.pdf
Naumova O. Personnel management innovation strategy in the context of organizational changes / O. Naumova // Участь молоді в розвитку економіки та суспільства в Україні: тези доповідей ІІ Всеукраїн. наук.-практ. конф.(17–19 лют. 2011 р.).- НУХТ, 2011
Наумова О.О. Тенденції інноваційної маркетингової діяльності на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / О. О. Наумова // Стратегії інноваційного розвитку економіки: бізнес, наука, освіта: Зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 07–10 квіт. 2010 р.).- Харків: НТУ «ХПІ», 2010
Наумова О.О. Оцінка тенденцій маркетингової діяльності на вітчизняних фармацевтичних підприємствах / О. О. Наумова //Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія Економіка. - 2010.- Вип. 2 (6).-С.149-159
Наумова О.О. Аналіз зовнішніх чинників інноваційної діяльності персоналу вітчизняних підприємств / О. О. Наумова // Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. - 2010. - Вип. 17. - С. 118-124
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2010_17_21
Наумова О.О. Вдосконалення мотивації інноваційної діяльності персоналу / О.О. Наумова // Вісник НТУ "ХПІ". - 2010. - №7. - 149-158
http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/24139/1/vestnik_KhPI_2010_7_Naumova_Vdoskonalennia.pdf
Наумова О. Вдосконалення організації інноваційної діяльності персоналу в контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства / О. Наумова // Україна: аспекти праці. - 2010. - № 4. - С. 47-51
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uap_2010_4_12
Наумова О.О. Оцінка впливу інноваційної діяльності персоналу на конкурентоспроможність підприємств / О.О. Наумова // Формування ринкової економіки. Т.З Соціально-трудові відносини: теорія і практика. - 2010. - Спецвип. - С. 236-247
https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/3015/Naumova.pdf?sequence=1
Наумова О.О. Аналiз взаємозв'язкiв у системi "інновація - управлiння знаннями - персонал" / О.О. Наумова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 4(2). - С. 182-185
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2010_4(2)__40
Наумова О.О. Інноваційна активність персоналу як чинник конкурентоспроможності підприємства / О. О. Наумова // Шевченківська весна: Економіка: матеріали наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених.- К.: Сталь, 2009.- Вип. VІІ
Наумова О.О. Забезпечення конкурентоспроможності підприємства за допомогою інноваційної діяльності персоналу / О.О. Наумова // Наукові праці Національного університету харчових технологій. - 2009. - № 30. - С. 86-89
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npnukht_2009_30_32
Грішнова О.А. Оцінювання персоналу: сучасні підходи до забезпечення ефективності / О.А. Грішнова, О.О. Наумовам // Формування ринкової економіки. - Т. 2. Управління персоналом в організаціях. - 2005. - КНЕУ. - С. 42-50