Кафедра маркетингу та поведінкової економіки | Факультет економіки та підприємництва — Університет «КРОК»

Кафедра маркетингу та поведінкової економіки

створена у 2002 році
 
 
Петрова Ірина Леонідівна (завідувач кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК»)

Кафедра маркетингу та поведінкової економіки - це місце для тих, хто хоче розвиватися в галузі маркетингу та бізнесу, навчатися від найкращих викладачів, які мають досвід роботи в різних галузях маркетингу та бізнесу, а також здобути практичний досвід роботи в провідних компаніях. Наші студенти мають можливість отримати високоякісну освіту в галузі маркетингу, навчитися використовувати інноваційні маркетингові стратегії та інструменти, вивчити практичний досвід відомих маркетологів та спеціалістів в галузі бізнесу.

Основні переваги для студентів:

  • Актуальний контент. Навчаючись на спеціальності «Маркетинг» можете бути впевнені в актуальності ваших знань і компетенцій
  • Міжнародний статус. Системна методологія, чітка структура і логіка кожного курсу подібно до провідних університетів світу
  • Практична спрямованість. Отримання слухачами актуальних інструментів аналітики, що дає комплексний підхід до вирішення стратегічних маркетингових завдань, проблем стратегічного менеджменту та управління конкурентоспроможністю бізнесу
  • Ціна. Якщо Ви шукаєте якісну освіту у галузі маркетингу за доступною ціною та хочете отримати цінний досвід та навички, то навчання на кафедрі маркетингу та поведінкової економіки університету «КРОК» є оптимальним варіантом.

Запрошуємо до навчання разом з нами!

Ступінь бакалавра

 
 
 

Провідні викладачі

Наукова робота

Наукова діяльність кафедри організована відповідно до зареєстрованої в УкрІНТЕІ теми науково-дослідної роботи «Маркетингові стратегії розвитку підприємництва в інноваційній економіці».

Зазначена тема висвітлюється співробітниками кафедри в наукових статтях. Зокрема д.е.н., проф. Петрова І.Л. є автором таких робіт:

Опубліковані статті з маркетингу к.е..н., доц. Наумової О.О.:

  • Naumova O. Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer / O. Naumova, A. Babenko // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".-2019.- Вип. 1(53). - С.126-131
  • Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153
  • Наумова О.О. Вплив функцій бренду на поведінку споживачів товарів розкоші / О. О. Наумова //Теоретичні та прикладні питання економіки. - 2016.- 1(32).-С.102-108
  • Наумова О.О. Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю / О. О. Наумова // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка".- 2016.- Вип. 43. - С.156-165
  • Naumova O. Luxury consumers’ behavior: a cross-cultural aspect/Olena Naumova, Svitlana Bilan and Mariia Naumova // Innovative Marketing.-2019.- V.15, Is.4.- P.1-13. doi:10.21511/im.15 (4).2019.01
  • Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу / О. О. Наумова, Є. О. Хрістов // Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 46. - С. 146-153

Кафедра постійно працює над підвищенням кваліфікаційного рівня своїх викладачів. Співробітники кафедри беруть участь у науково-практичних конференціях, у тому числі міжнародних, відвідують міжнародні науково-методологічні семінари, проходять курси підвищення кваліфікації.

Кафедра маркетингу та поведінкової економіки модерує круглий стіл «МАРКЕТИНГОВИЙ МІКС У ДІЇ»

Команда круглого столу

Метою заходу є поширення прогресивного досвіду, пошук нових шляхів підвищення ефективності застосування маркетингових практик, формування сучасних маркетингових компетенцій, розвиток співпраці закладів освіти з бізнесом, громадськими організаціями, державними установами України.

«Маркетинговий мікс у дії» - це колоборація провідних українських та закордонних вчених-маркетологів та практиків бізнесу. Щорічно в заході приймають участь і студенти спеціальності 075 Маркетинг освітніх ступенів бакалавр і магістр, які приймають активну участь у дискусії.

Модератором заходу є завідувачка кафедри маркетингу та поведінкової економіки, доктор економічних наук, професор Петрова Ірина Леонідівна.

Щорічно в роботі круглого столу приймають участь: доктор наук з державного управління, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Ромат Євген Вікторович. Це відомий український вчений-економіст, громадський діяч, академік Академії економічних наук України, голова громадської професійної організації творчої Спілки рекламістів України (з 2007р.), головний редактор журналу «Маркетинг і реклама», автор багатьох книг з реклами та маркетингу.

Федорченко Андрій Васильович, український вчений-економіст, доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу імені А.Ф.Павленка ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», голова Науково-методичної підкомісії 075 Маркетинг» Науково-методичної ради МОН України, віце-президент ГО «Українська асоціація маркетингу».

Активну участь в роботі круглого столу приймають представники міжнародного бізнесу також випускники кафедри маркетингу та поведінкової економіки, які вже зарекомендували себе як провідні фахівці українських та міжнраодних компаній: Project Manager компанії Kiewit, Канада, Сергій Рождественський.

Мирна Наталія, Голова студентської Ради Метінвест Політехніка, Член академічної та експертної ради, випускниця спеціальності «Маркетинг» Університет «КРОК» 2021р., Ладягіна Катерина, teamLead напрямів In-app та GoogleAds в міжнародній рекламній агенціі «ScroogeFrog OU», Шевченко Катерина,TeamLeadaccountmanager AIR Media-TechUkraine (фахівець у галузі інфлюенс маркетингу).

Відгуки студентів і випускників

 
 
Маркетинг // Про навчання та роботу за кордоном
 

Відгуки студентів і випускників

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Про КРОК » Підрозділи » Навчальні » Кафедра маркетингу та поведінкової економіки