Організатори:
- ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
- Коледж економіки, права та інформаційних технологій
- Студентське наукове товариство Коледжу економіки, права та інформаційних технологій
Співорганізатор: Спілка голів обласних Рад директорів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації
Робочі мови конференції: українська, російська, англійська
За результатами заходу буде видано електронний (для бажаючих – друкований) збірник матеріалів конференції. Збірник можна отримати в день проведення конференції.
Участь у конференції є безкоштовною. Для всіх, хто бажає отримати друкований збірник матеріалів, його вартість становить 40 грн.
ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМКИ СЕКЦІЙНИХ ЗАСІДАНЬ КОНФЕРЕНЦІЇ
Секція 1: Актуальні проблеми розвитку економіки підприємства
Секція 2: Фінансова політика держави в умовах глобалізаційних процесів
Секція 3: Маркетингова та комерційна діяльність в Україні: становлення, реалії, розвиток та перспективи
УМОВИ УЧАСТІ
Для участі в конференції необхідно до 27 березня 2015 року надіслати одночасно:
-
Заявку на участь у конференції за формою:
- Прізвище, ім'я, по батькові
- Науковий ступінь, вчене звання
- ВНЗ / організація / установа
- Посада
- Група, курс
- Мобільний телефон
- Назва доповіді
- Назва секції
-
Формат участі
- участь в якості доповідача
- заочна участь
-
Збірник матеріалів
- електронний
- друкований
- Електронний варіант тез доповіді. Оргкомітет залишає за собою право відхилити матеріали, що не відповідають напрямку конференції та вимогам щодо їх оформлення. За науковий зміст і виклад матеріалу відповідальність несе автор
- Фото- / скан-копію рецензії на тези або рекомендації кафедри / циклової комісії
-
Фото- / скан-копію квитанції про оплату. Для всіх бажаючих отримати друкований збірник матеріалів його вартість становить 40 грн.
Реквізити для оплати:
Одержувач: Університет економіки та права «КРОК»
Код ЗКПО 04635922, МФО 300711, р/р 26006052712022 «Печерська філія «ПриватБанк», м. Київ
У платіжному документі вказується призначення платежу: «Оплата за участь у конференції (прізвище, ім’я та по батькові)»
Вищезазначені матеріали необхідно надіслати до 23:00 27 березня 2015 року на e-mail: [email protected]
Документи повинні бути підписані таким чином: Прізвище_Тези, Прізвище_Заявка
Тим, хто бажає виступити з доповіддю, необхідно надіслати заявку та попередньо узгодити з Оргкомітетом конференції свій виступ до 9 квітня 2015 року
Примітка:
- Про одержання заявки на участь у конференції Оргкомітет обов’язково надішле підтвердження
- У випадку неодержання підтвердження просимо звернутися до секретаря Оргкомітету за тел.: 050 215 55 22 або вказати це в супровідному листі
Вимоги до оформлення тез:
- Обсяг наукових тез – 2–4 сторінки, текстовий редактор – Microsoft Word 2003, орієнтація – книжкова, поля: ліве – 3 см, праве – 1,5 см, верхнє та нижнє – по 2 см; гарнітура – Times New Roman, кегль – 14, міжрядковий інтервал – 1,5, абзац – 1,25 см
- Наукові тези обов’язково супроводжуються анотацією не більше 20-ти слів
- Наукові тези обов’язково супроводжуються ключовими словами не менше 3-х та не більше 5-ти
- Малюнки, діаграми та таблиці (за наявності) вставити в текст, а також надсилати окремим файлом
- Посилання в тексті оформлюються у квадратних дужках – [8, с. 56], де перше число означає порядковий номер у списку використаних джерел, друге – номер сторінки
- Список використаних джерел (не менше 5-ти) розміщується наприкінці тексту і повинен бути оформлений відповідно до існуючих стандартів бібліографічного опису (див.: стандарт «Бібліографічний запис. Бібліографічний опис» (ДСТУ 7.1:2006 та Форма 23, затверджена наказом ВАК України від 29 травня 2007 року № 342))
Приклад оформлення тез:
Шевченко Іван Степанович
студент ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК»
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ ДОВІРЧОЇ ВЛАСНОСТІ
Анотація (не більше 20-ти слів)
…….
Ключові слова (не менше 3-х та не більше 5-ти)
…….
Основний текст
….
Список використаних джерел:
1.
……
ПОПЕРЕДНІЙ РЕГЛАМЕНТ РОБОТИ КОНФЕРЕНЦІЇ
10:30 – 11:00 – Реєстрація учасників
11:00 – 12:30 – Відкриття, пленарне засідання
12:30 – 12:45 – Перерва
12:45 – 15:00 – Секційні засідання
ЗА ДОДАТКОВОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ЗВЕРТАЙТЕСЯ:
Загальні питання
Добришин Юрій Євгенович, Новіцька Наталія Костянтинівна
(044) 454 14 54, 455 57 12 (вн. 268)
Публікація тез доповідей
Пижов Олександр Михайлович
050 215 55 22
[email protected]
Адреса для кореспонденції
вул. Лагерна, 30–32
м. Київ, 03113