Циклова комісія з маркетингу
Економічне відділення Фахового Коледжу Університету «КРОК»
Циклова комісія є випусковою за освітньо-професійним ступенем фаховий молодший бакалавр спеціальностю 075 Маркетинг Головним завданням у діяльності циклової комісії є формування у майбутніх фахівців сучасного рівня фахових знань з маркетингу.
Цикловій комісії відводиться провідне місце в підготовці спеціалістів, що володіють знаннями та практичними навичками ринкових механізмів розвитку економічної системи країни.
Провідні викладачі
До штату працівників циклової комісії з маркетингу включені професіонали високого рівня, серед яких:
- Березюк В.О., викладач, кандидат економічних наук.
- Вайнорес І.Г., спеціаліст вищої категорії, вчитель – методист.
- Дьячук І. В., доцент, кандидат економічних наук.
- Мала І.Б., старший викладач
- Петрова І.Л., професор, доктор економічних наук.
Основним завданням циклової комісії є забезпечення комплексної підготовки фахівців з маркетингу для підприємств різних форм власності та галузей промисловості, а також розвиток їхніх творчих здібностей і вміння вирішувати професійні проблеми.
Основні напрямки роботи циклової комісії:
- безпосереднє забезпечення навчального процесу відповідно до державних вимог і стандартів освіти;
- організаційно-методичний супровід освітньої діяльності здобувачів фахової передвищої освіти (розробка і постійне оновлення робочих навчальних програм, навчально-методичних комплексів дисциплін, програм практик тощо);
- вдосконалення методичної підготовки викладачів і майстрів виробничого навчання;
- співпраця з бізнес-структурами для вдосконалення практичних навичок здобувачів освіти та впровадження інноваційних рішень у сфері маркетингу та торгівлі;
- широке використання в освітньому процесі передового дидактичного досвіду, сучасних засобів і джерел новітньої інформації;
- проведення наукових досліджень в сфері маркетингу та торгівлі;
- вивчення і впровадження інноваційних технологій в навчально — виховний процес, орієнтований на розвиток здобувача освіти;
- удосконалення методичної майстерності викладачів, підвищення професіоналізму при проведенні аудиторних занять та позаудиторних заходів;
- сприяння професійному розвитку викладачів циклової комісії через участь у конференціях, тренінгах, вебінарах та проходження курсів підвищення кваліфікації;
- вивчення та впровадження передового досвіду роботи викладачів.
Науково-дослідницька робота студентів:
Виконання студентами індивідуальних творчих завдань в процесі вивчення дисциплін професійного циклу, виконання курсових робіт, виконання нетипових (індивідуальних) завдань дослідницького характеру в період навчальних практикумів та виробничої практики, виконання дослідницько-пошукової роботи при підготовці до науково-практичної студентської конференції.
Основні дисципліни
Викладачі циклової комісії здійснюють підготовку майбутніх фахівців з таких дисциплін:
- вступ до фаху
- основи маркетингу
- маркетинг
- основи PR
- комунікаційна діяльність
- електронна комерція
- основи реклами
- практикум з ринкових досліджень
- практикум з розроблення товару
- практикум з комунікаційної діяльності
Методика викладання
Циклова комісія з маркетингу, реклами та PR орієнтована на задоволення сучасних вимог до компетентностей фахівців у галузі маркетингу, реклами та зв’язків з громадськістю. Основна мета – підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно працювати в умовах динамічного ринку.
Основними цілями та завданнями викладання є формування у студентів системи знань з основ маркетингу, реклами та PR, а також розуміння їхньої ролі в бізнес-процесах; розвиток практичних навичок у розробці та реалізації маркетингових кампаній, рекламних стратегій та PR-ініціатив; сприяння розвитку креативного мислення та здатності до аналізу ринку та конкурентного середовища.
Методи викладання: лекційний метод з акцентом на інтерактивність та залучення студентів до обговорення; використання кейс-методів, ділових ігор та ситуаційних завдань для розвитку практичних навичок; проектний метод - студенти працюють над реальними проектами, що включає розробку рекламних кампаній та PR-стратегій.
Форми організації навчання: групова робота - співпраця в команді на практичних заняттях для розвитку комунікаційних навичок та вмінь працювати в колективі; самостійна робота- здобувачі виконують індивідуальні дослідження, аналізують кейси та готують матеріали для обговорення.
Поряд з загальними та спеціальними методами викладання впроваджена практико-орієнтована підготовка, обов’язковою умовою якої є проходження навчальної та виробничої практик на підприємствах різних форм власності, в рекламних агентствах, PR-агенціях та інших установах, що займаються маркетингом та рекламою.
Особлива увага приділяється методам особистісного розвитку, роботі в колективі, формуванню лідерських якостей, вміння приймати рішення та відповідати за результати, розвитку критичного мислення, вмінню презентувати результати досліджень, готовності продовжувати самоосвіту в майбутньому.
Викладачі циклової комісії постійно удосконалюють свої професійні навички, беручи участь у семінарах, конференціях та курсах підвищення кваліфікації, що дозволяє їм впроваджувати нові методи та технології навчання.