Маркетинг IT-продуктів — Університет «КРОК»

МАРКЕТИНГ IT-ПРОДУКТІВ

 

БЕРЕЗЕНЬ 2025

«Маркетинг IT-продуктів» — курс де студенти отримують базові знання у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів.

Курс включає 10 інтерактивних модулів на онлайн-платформі та 16 занять (32 год.) у безпосередньому контакті з викладачем.

Лектор:

Дьячук Ірина Віталіївна

доцент кафедри маркетингу та поведінкової економіки Університет «КРОК».


  • Формат проведення: онлайн (на платформі Zoom)
  • Вартість курсу: 800 грн. для студентів Університету «КРОК», 1200 грн. – для всіх бажаючих. Оплата здійснюється в касу Університету «КРОК» або дистанційно на рахунок Університету.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей;
  • використання цифрових технологій та сервісів в навчальному процесі.

ПРОГРАМА КУРСУ

Модуль 1. Інтро в продуктове IT

  • Продуктові, outsource- та outstaff-компанії. Приклади українських та світових компаній.
  • Що таке компанія «єдиноріг».
  • Технічні та нетехнічні спеціалісти в продуктових компаніях.

Модуль 2. Поведінка користувачів. Вступ до маркетингу IT-продуктів

    Як впливати на поведінку користувачів? Що таке маркетинг, базові поняття та фреймворки. Напрями маркетингу в продукті.

Модуль 3. Аналіз ринку. GTM-стратегія. Marketing Compliance

  • Структура ринку, аналіз конкурентів, цільова аудиторія, Ideal customer profile, value preposition, tone of voice.
  • Go-to-market strategy. Цілі, складники, застосування.
  • Marketing Compliance. Політики платформ та особливості створення рекламних креативів.

Модуль 4. Performance Marketing

  • SEO. Контентна та технічна оптимізація вебсайтів.
  • ASO. Просування застосунків у магазинах додатків.
  • Affiliate Marketing та Media Buying. Майданчики для закупівлі трафіку, співпраця з партнерами.

Модуль 5. Brand Marketing

  • Маркетинг в соціальних мережах (SMM). Побудова стратегії, вибір каналів просування, вимірювання ефективності.
  • PR & Partnerships. PR-стратегія, кризові комунікації, оцінювання ефективності PR. Пошук партнерств.
  • Influence Marketing. Види інфлюенсерів, особливості пошуку, співпраці та брифування.

Модуль 6. Product Marketing

  • Email & Push Marketing. Стратегія, інструменти дизайну та верстки, структура листів, збільшення показника відкриття листів. Налаштування push-сповіщень.
  • Content Marketing. Складники контент-стратегії, інструменти, контент-план.

Після завершення курсу учасник курсу отримує сертифікат від компанії Genesis та сертифікат від Університету «КРОК», який підтверджує його проходження. Для цього треба обов’язково скласти фінальне тестування на LMS платформі та пройти онлайн-частину курсу не менше ніж на 60%.

Початок занять – з 18:00, тривалість заняття 4 академічні години

Період навчання – з 15.03.2024 р. до 05.04.2025 р.

Обсяг – 2 кредити ЄКТС

Слухачі, що пройшли курс

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads