ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА «МЕНЕДЖМЕНТ»
МЕТА ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ «МЕНЕДЖМЕНТ»
полягає у підготовці висококваліфікованих, конкурентоспроможних, інтегрованих у європейський та світовий науково-освітній простір професіоналів, здатних до створення нових або удосконаленні наявних знань, з врахуванням викликів сьогодення, шляхом проведення самостійної науково-дослідницької, науково-організаційної, педагогічної та практичної діяльності у сфері у менеджменту
ОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ «МЕНЕДЖМЕНТ»
Обов’язкова частина освітньої програми спрямована на формування у аспірантів здатності демонструвати інноваційність, самостійність, академічну та професійну доброчесність, послідовність розвитку та реалізації нових ідей в процесі професійної та наукової діяльності. Результатом навчання стане здатність випускників до безперервного саморозвитку та самовдосконалення.
Вибіркова частина дає можливість поглибити знання і навики у царині власних наукових інтересів здобувача, отримати компетентності, важливі для забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці та успішного завершення написання і захисту дисертації.
НАУКОВІ КЕРІВНИКИ АСПІРАНТІВ ОСВІТНЬО-НАУКОВОЇ ПРОГРАМИ «МЕНЕДЖМЕНТ»
- Мігус Ірина Петрівна, доктор економічних наук, професор
- Алькема Віктор Григорович, доктор економічних наук, професор
- Літвін Наталія Миколаївна, кандидат економічних наук , професор
- Ляшенко Олександра Миколаївна, доктор економічних наук, професор
- Орлова-Курилова Ольга Володимирівна, доктор економічних наук, професор
- Калінін Олександр Володимирович, доктор економічних наук, професор
- Сумець Олександр Михайлович, доктор економічних наук, професор
- Аверкина Марина Федорівна, доктор економічних наук, професор
- Пазєєва Ганна Михайлівна, доктор економічних наук, професор
- Правдивець Олександр Миколайович, кандидат військових наук, доцент
- Копитко Марта Іванівна, доктор економічних наук, професор
- Паращенко Людмила Іванівна
- Петрова Ірина Леонідівна, доктор економічних наук, професор
- Терехов Віктор Іванович, доктор економічних наук, професор
- Данченко Олена Борисівна, доктор технічних наук, професор
- Віткін Леонід Михайлович, доктор технічних наук, професор
- Бєлова Олена Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент
- Наумова Олена Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент
- Шарова Олена Степанівна, кандидат технічних наук, доцент
- Денисов Олег Євгенійович, д.е.н.
- Дьячук Ірина Віталіївна, к.е.н., доцент
- Захаров О.І., к.е.н., професор
- Кириченко Оксана Сергіївна, д.е.н., професор
- Костинець Юлія Володимирівна, д.е.н., професор
- Лотарєв Андрій Григорович, к.н.держ.управл
- Москаленко Наталя Олександрівна, к.е.н., доцент
- Румик Ігор Іванович, д.е.н., професор
- Токар Володимир Володимирович, д.е.н., професор
ЗАПРОШЕНІ ЛЕКТОРИ
- Наталя Москаленко, к.е.н., HR-менеджер групи компаній «M-ЕНД-C», керівник Академії M&S
- Світлана Ткаленко, д.е.н., проф. професор кафедри європейської економіки та бізнесу КНЕУ ім. Вадима Гетьмана
- Віктор Алькема, д.е.н., професора, член Комітету з етики Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти члена Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти,
- Єва Бруксле, викладач, керівниа проєктів, Університету Туріба (Рига, Латвія)
- Наталія Мосьпан, кандидат філологічних наук, доцент, University of Economy in Bydgoszcz (Poland)
- Олександр Аулін, кандидат філософських наук, старший науковий співробітник, відділ обслуговування інформаційними ресурсами, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
- Володимир Токар, доктор економічних наук, професор, професор кафедри інженерії програмного забезпечення та кібербезпеки Київського національного торговельно-економічного університету.
- Jan van Zwieten, професор, ректор Netherlands Business Academy.
Освітні компоненти
- Філософія науки
- Методологія наукових досліджень
- Цифрові технології в навчанні
- Інформаційні технології у науково-дослідній діяльності та управлінні проектами
- Теорії та стратегії сучасного менеджменту
- Освітні технології
- Іноземна мова: академічне письмо та наукові комунікації
- Педагогічна практика