Новини та події — Університет «КРОК»

Новини та події

25 серпня 2016 Новини та події

До захисту на засіданні Спеціалізованої вченої ради Університету К 26.130.02 подано кандидатську дисертацію Петрової Лариси Геннадіївни

Тема дисертації:

  • «Соціально-психологічні чинники задоволеності професійною діяльністю менеджера з персоналу»
18 серпня 2016 Новини та події

До захисту на засіданні Спеціалізованої вченої ради Університету К 26.130.04 подано кандидатську дисертацію Панасюк Олесі Юріївни

Тема дисертації:

  • «Особливості управління соціально-економічним розвитком сільських територій»
17 серпня 2016 Новини та події

Шановні студенти, які вступили цього року на денну форму навчання Університету «КРОК» (1 курс) та Коледжу економіки, права та інформаційних технологій (1 та 2 курс), запрошуємо Вас із батьками на урочисту церемонію «Посвята у студенти – 2016»! 

Інформація для нових студентів старших курсів та студентів заочної форми навчання з'явиться на сайті протягом серпня.

27 серпня 2016 року / субота / Початок о 10:00 / Реєстрація з 9:30

  • Коледж / 1 курс / Комп'ютерні науки та інформаційні технології
    • Комп'ютерні мережі та адміністрування
    • Комп’ютерна графіка та анімація
  • Коледж / 1 курс / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
    • Комерційна логістика
  • Коледж / 1 курс / Облік і оподаткування
    • Оціночна діяльність
  • Коледж / 1 курс / Маркетинг
    • Просування та продаж продукції

27 серпня 2016 року / субота / Початок о 12:30 / Реєстрація з 12:00

  • Коледж / 1 курс / Готельно-ресторанна справа
    • Сімейний бізнес у готельній справі
  • Коледж / 1 курс / Фінанси, банківська справа та страхування
    • Фінанси і кредит з поглибленим вивченням англійської мови
    • Фінанси і кредит з поглибленим вивченням права
    • Фінансові основи ріелторської діяльності

27 серпня 2016 року / субота / Початок о 14:30 / Реєстрація з 14:00

  • Коледж / 1 курс / Інженерія програмного забезпечення
    • Інтеграція розробки та обслуговування програмного забезпечення
    • Розробка сучасних баз даних та web-додатків

27 серпня 2016 року / субота / Початок о 17:00 / Реєстрація з 16:30

  • Коледж / 1 курс / Право
    • Право Європейського Союзу
    • Правова діяльність на ринку нерухомості
  • Коледж / 1 курс / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
    • Організація сімейного бізнесу
  • Коледж / 1 курс / Економіка
    • Економіка туризму

28 серпня 2016 року / неділя / Початок о 10:00 / Реєстрація з 9:30

  • Коледж / 2 курс (на базі 11 класу) / усі спеціальності та спеціалізації

28 серпня 2016 року / неділя / Початок о 12:30 / Реєстрація з 12:00

  • Університет / 1 курс / Право
    • Приватне право
    • Публічне право
    • Право Європейського Союзу
  • Університет / 1 курс / Психологія
    • Юридична психологія
    • Організаційна психологія

28 серпня 2016 року / неділя / Початок о 14:30 / Реєстрація з 14:00

  • Університет / 1 курс / Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
    • Економіка і організація підприємницької діяльності
  • Університет / 1 курс / Фінанси, банківська справа та страхування
    • Фінансова безпека бізнесу
    • Банківський бізнес та страхування
  • Університет / 1 курс / Облік і оподаткування
    • Облік, аудит та оподаткування
  • Університет / 1 курс / Економіка
    • Економіка підприємства
  • Університет / 1 курс / Маркетинг
    • Промо, просування та продаж продукції
    • Маркетингові дослідження та політика
  • Університет / 1 курс / Менеджмент
    • Комерційна логістика
    • Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності
  • Університет / 1 курс / Туризм
    • Туристична діяльність
    • Готельний бізнес
  • Університет / 1 курс / Міжнародні економічні відносини
    • Міжнародна торговельна діяльність
    • Експортноорієнтований бізнес
    • Бізнес в Європейському Союзі
    • Міжнародна економічна діяльність
  • Університет / 1 курс / Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
    • Інформаційна діяльність в міжнародних відносинах
    • Формування міжнародного іміджу країни
  • Університет / 1 курс / Комп'ютерні науки та інформаційні технології
    • Комп'ютерні мережі та адміністрування
    • Мобільні інформаційні технології
    • Комп'ютерна графіка та дизайн
    • Бізнес-інформатика

Інформація для першокурсників денної форми навчання

15 серпня 2016 Новини та події

Університет «КРОК» щиро вітає всіх своїх нових студентів!

Зі щасливою усмішкою, розправивши плечі, сповнені жадоби до знань і творчих здобутків на теренах оволодіння обраною професією Ви за кілька днів увійдете до одного з кращих приватних вищих навчальних закладів України. Ми, викладачі та працівники Університету «КРОК», радіємо разом з Вами, Вашими родинами та друзями.

Ви стаєте Студентами, і це знакова подія в житті кожної молодої людини. Відтепер починається відлік дорослого самостійного життя. Студентського життя, в якому чимало нових відкриттів та звершень. У глибини знань Вас направлятимуть наші досвідчені викладачі, допомагаючи навчатися й дорослішати. А департамент зі студентських питань підкаже, підтримає, надасть можливість творчо реалізувати себе, розкрити потенціал, знайти нових друзів і допоможе Вам поринути у Студентський світ – унікальний, неповторний та незабутній.


Раді Вам повідомити, що

27 серпня
відбудеться Посвята у студенти першокурсників, які вступили на денну форму навчання
до Коледжу економіки, права та інформаційних технологій

Посвята у студенти першокурсників денної форми навчання Університету,
а також тих, хто вступив на 2-й курс Коледжу, відбудеться
28 серпня


Детальний графік урочистостей розміщено в оголошеннях на сайті та в офіційних групах у соціальних мережах – ВКонтакті та Facebook. Долучайтеся і слідкуйте за повідомленнями.

Кожний першокурсник на Посвяті отримає інформаційний конверт з усіма  необхідними документами на перший час: студентський квиток,  перепустка, довідка для школи та військкомату, розклад занять на перші два тижні навчального року тощо.

Звертаємо увагу, що студентські проїзні квитки на громадський транспорт Ви зможете замовити 1 та 2 вересня. Інформацію про порядок їх замовлення і вартість Вам повідомлять на Посвяті.

Нагадуємо, що з 1 вересня в Університеті «КРОК» починає роботу Студентський офіс, де можна отримати відповіді на всі запитання організаційного й навчального змісту.

У разі виникнення будь-яких запитань, звертайтеся, будь ласка, до департаменту зв’язків з громадськістю – кабінет 316, тел.: (044) 455-57-57.

Інформацію щодо оплати за навчання можна дізнатися в бухгалтерії за тел.: (044) 456-80-24. Каса Університету працює в будні з 10:00 до 18:00, перерва з 13:00 до 14:00. Реквізити для оплати через банк Ви можете знайти за посиланням. Також Ви маєте можливість користуватися сервісом EasyPay для оплати online.

Поселення у гуртожиток для студентів з інших міст триватиме з 26 серпня (з 9:00) по 2 вересня за адресою: вул. Тимофія Шамрила, 6А. У разі виникнення запитань, будь ласка, телефонуйте: 093-525-36-46 (Наталія Олегівна Терешкова), 098-626-30-26 (Максим Юрійович Студзінський).

Успіху, наснаги Вам, дорогі першокурсники! До зустрічі! 


Графік Посвяти у студенти

05 серпня 2016 Новини та події

З вересня 2016 року в Університеті «КРОК» почне роботу Студентський офіс. Це структурний підрозділ нового типу, зосереджений на супроводі клієнта, яким по суті є студент «КРОКу», протягом усіх років навчання. Новостворена структура забезпечуватиме комплексне обслуговування організації навчального процесу, а також інформаційну підтримку студентів та їхню взаємодію з навчальними, науковими та іншими структурними підрозділами Університету.

Серед завдань, виконання яких має забезпечити Студентський офіс, першим значиться покращення комунікації «студент – підрозділ», а також посилення та урізноманітнення зворотного зв’язку зі студентами. Ідеться про підвищення якості надання освітніх послуг. Кафедри звільняться від організаційних проблем і зможуть зосередитися виключно на поліпшенні змісту навчальних дисциплін. І якщо раніше студенти кожного факультету організаційно обслуговувалися у своїх деканатах, то відтепер це відбуватиметься через Студентський офіс за принципом так званого єдиного вікна.

Загалом слово «організація» для Студентського офісу – це альфа і омега його діяльності, адже до Офісу буде перенесений увесь функціонал методистів деканатів щодо створення розкладу занять, контролю успішності, відвідувань, видачі різних довідок тощо. Виконуючий обов’язки директора Студентського офісу, заступник декана факультету економіки та підприємництва В.М. Кудак розповідає про очікувану користь запровадження Студентського офісу:

– Ця абсолютно нова послуга в Університеті передбачає різносторонню і різнопланову допомогу студентам. Ми створюємо нову структуру з єдиною метою – підняти якість обслуговування клієнтів-студентів на значно вищий рівень. Вимоги до супроводу навчального і виховного, трудового і організаційного процесів будуть єдині. Крім того, Студентський офіс – це низка додаткових можливостей для студента, серед яких оперативність, економія зусиль і часу, індивідуальний підхід та індивідуальний супровід. Зауважу, що ми не обмежимо свою роботу виключно організаційними послугами. У нас значно амбітніші цілі – вирішення освітніх практичних завдань, активне залучення студентів до громадського життя, інноваційної діяльності, реалізації особистісного потенціалу.

– Не секрет, що якість вирішення завдань, які стоять перед сучасною вищою школою, – веде далі Володимир Миколайович, – багато в чому залежить від правильно організованої роботи зі студентами. Саме тому суттєво зростає роль супроводу студента у вищому навчальному закладі, що включає як освітній процес, так і різнобічні організаційні питання та проблеми, з якими студент стикається протягом навчання – від забезпечення елементарних буденних потреб (як то розклади занять) до допомоги у розв’язанні труднощів, що виникають (ліквідація академзаборгованості, проблеми з можливостями оплати).

Студентський офіс працюватиме за такими основними напрямами: обслуговування навчального процесу, ведення баз обліку (АСК ВНЗ «Деканат», ЄДЕБО), документальна підтримка. Перший напрям має найоб’ємніший функціонал. Адже саме у Студентському офісі спільно з кафедрами складатимуть розклади занять на всіх факультетах, формуватимуть академічні групи, братимуть участь у розподілі навантаження між викладачами. Менеджери Офісу слідкуватимуть за дотриманням розкладу, інформуватимуть студентів та викладачів про зміни в ньому та заміни лекторів. Звісно, розклад заліково-екзаменаційних сесій, а також аналіз результатів сесій теж входять до кола завдань працівників нової структури.

До обов’язків менеджерів Офісу належить і блок контрольних функцій – відвідування студентами занять, допуск до сесії, робота з тими, хто має академзаборгованість, дисципліна студентів. У новій структурі відтепер буде сконцентровано інформацію щодо обліку студентів, виготовлення та видачі студентських квитків, залікових книжок, перепусток. Працюватиме Офіс і з тими, хто навчається за індивідуальними планами. Значний обсяг завдань пов’язаний з контролем за своєчасною сплатою за навчання, роботою з цього приводу зі студентами та їхніми батьками.

– Для вищих навчальних закладів завжди є проблемою відвідування та дисципліна студентів, – коментує положення про нову структуру В.М. Кудак. – Зазвичай це було обов’язком кафедр і кураторів груп. Тепер до процесу підключиться наша нова структура – інформуватиме студента про зміни в розкладі занять, наявність заборгованості, можливості її ліквідувати, кількість пропущених годин з того чи іншого предмета тощо. А ще, за нашим задумом, тут концентруватиметься інформація про якість навчання, яку ми отримуватимемо від студентів.

Такі структури, як Студентський офіс – не новина, вони діють в університетах європейських країн, є кілька у приватних вищих навчальних закладах України. Але дещо «КРОК» створює фактично як інновацію. Це пошук шляхів вдосконалення якості навчання і викладання. Саме Офіс продукуватиме форми дослідження студентської оцінки діяльності Університету, проводитиме опитування щодо якості викладання і братиме участь у складанні рейтингів дисциплін, викладачів. Усе буде спрямоване на задоволення високих потреб і вимог сучасного здобувача вищої освіти.

Чимало уваги приділятиметься індивідуальному супроводу студента в навчальному і практико-орієнтованому процесах. Крім звичних послуг, що надавали деканати, Офіс забезпечуватиме студента необхідною інформацією без очікування, що тою чи іншою інформацією поцікавиться сам студент. Це стосується навчальних дисциплін і програм, додаткових можливостей, отримання грантів, курсів чи навчання за кордоном у вищих навчальних закладах – партнерах.

Другий напрям діяльності Студентського офісу – ведення баз обліку – має на меті підтримку в актуальному стані бази даних АСК ВНЗ «Деканат» та її синхронізацію з ЄДЕБО, ведення журналу обліку занять у групах в АСК ВНЗ «Деканат», підготовку та надання звітів, аналіз інформації, накопиченої в АСК ВНЗ «Деканат».

Третій напрям – документальна підтримка. Це надання та реєстрація довідок про навчання, довідок-викликів на заліково-екзаменаційні сесії, підготовка академічних довідок/витягів з навчальної картки, замовлення довідок до військових комісаріатів. Офіс готуватиме проекти наказів щодо надання знижок в оплаті за навчання, подаватиме пропозиції щодо заохочення студентів.

– У нас працюватимуть менеджери, які зможуть оперативно відповісти на будь-яке запитання студента чи його батьків, причому нададуть таку відповідь у максимально короткі строки. Яким чином? Сучасним! Тобто всі документи – як загальноуніверситетські, так і особисті справи – переводяться в електронний формат. Студентові не доведеться більше ходити по кабінетах, формулювати свої потреби, чекати на реакцію та надання того чи іншого документа. Відтепер завдяки Студентському офісу діятиме «єдине студентське вікно». І оформлення довідки чи документа виявиться справою кількох хвили чи максимум годин. А не кількох днів, як траплялося досі. Процедура і спроститься, і скоротиться, – переконаний В.М. Кудак.

Задум організувати в Університеті «КРОК» Студентський офіс має на меті ще й розвиток взаємодії зі студентами засобами електронної комунікації. Для цього буде впроваджено Студентський портал, на якому існуватимуть індивідуальний кабінет студента, персональне портфоліо тощо. Нині портал у стадії розробки. Завдяки Офісу в Університеті «КРОК» впритул підійшли і до вирішення питання, яке широко обговорювалося в студентських та викладацьких колах протягом останніх років, – sms-інформування про зміни розкладу, заміни викладачів, стан успішності, стан оплати за навчання.

Це буде мобільний помічник студента, адаптований до нових сучасних умов комунікацій, до змін у навчальному і виховному процесах. Технологічно навіть не потрібно буде приходити, щоб отримати певну інформацію чи замовити довідку. Усе через портал і особистий кабінет. У проекті розвитку Офісу – віртуальні стенди, дошки оголошень, розклади занять.

Студентський офіс – нова орбіта Університету «КРОК», на якій будуть створені умови для комфортного перебування студента в навчальному закладі, що в свою чергу сприятиме формуванню комфортного клімату в Університеті, зосередженню і викладацького, і студентського колективів на головному – умовах, що сприяють розвиткові талантів, здібностей, реалізації можливостей. Будуть забезпечені цілісність і кращий рівень супроводу студента, і він отримуватиме максимальне задоволення своїх потреб у якісному сучасному навчанні. І тільки так.

01 серпня 2016 Новини та події

21 липня в Університеті «КРОК» відбувся День відкритих дверей для вступників, які подали заяви до нашого навчального закладу. Родзинка заходу – зустрічі з деканами факультетів, завідувачами кафедр та викладачами. Отримана з перших уст інформація про навчальний заклад, про дисципліни, які вивчатимуть майбутні студенти, стала гостям «КРОКу», за їхніми оцінками, в добрій нагоді. Вони висловили вдячність організаторам Дня відкритих дверей за фактично ексклюзивну можливість поспілкуватися з поважними професорами і доцентами, які завтра читатимуть молодим людям лекції, побувати в аудиторіях і докладніше дізнатися про умови, створені в Університеті для успішного навчання.

Зустріла абітурієнтів проректор з науково-педагогічної роботи (корпоративне управління) Н.В. Наконечна, запевнивши майбутніх студентів у тому, що Університет «КРОК» – це комфортне місце для розумового, особистісного, творчого розвитку, де студенти отримають фактично необмежені можливості випробувати свої сили у професіях, які обрали. Адже інфраструктура, навчальна база, викладацький склад є предметом гордості Університету. Тут створено Центр кар’єри, який сприяє проходженню практики, а надалі і працевлаштуванню студентів і випускників, тут є Центр вивчення іноземних мов, де можна вивчати додатково іноземні мови, є сучасні комп’ютерні класи, спортивний і тренажерний зали, працюють різні творчі гуртки та спортивні секції, тут вирує цікаве і креативне студентське життя.

Про обсяги, умови, можливості навчання на факультеті економіки та підприємництва вступникам розповіли декан факультету, к. фіз.-мат. н. Н.Д. Кахута, завідувач кафедри фінансів, обліку та аудиту д. е. н. професор В.І. Грушко. На факультеті 5 кафедр з потужним професорсько-викладацьким складом, де готують бакалаврів і магістрів за 6 спеціальностями та 10 освітніми програмами (спеціалізаціями).

Наймолодша з кафедр факультету – кафедра туризму, яка три роки тому почала підготовку фахівців для цієї галузі. Понад 60 предметів – такий обсяг має освоїти студент, щоб стати фахівцем. Майбутні студенти з інтересом слухали завідувача кафедри к. пед. н., доцента Л.Ф. Мелько про авторські програми, про унікальну методику практико-орієнтованого навчання за обраною спеціальністю. Людмила Федорівна провела зустріч з використанням технічних засобів, тим самим демонструючи майбутнім студентам володіння викладачами «КРОКу» сучасними методами та технологіями в освітньому процесі. Завідувач кафедри презентувала гостям сучасні атласи, літературу, яку Університет виписує для викладачів і студентів і якою можна користуватися в університетській бібліотеці.

На запитання абітурієнтів, які подали документи для вступу на юридичний факультет, докладно відповів проректор Університету, декан факультету, к. ю. н., професор В.К. Гіжевський. Молодих людей цікавило все – розклад занять, кількість пар на день, можливості спілкування з викладачами онлайн, навчання на військовій кафедрі за програмою підготовки офіцерів запасу, яке здійснюється на базі Національного університету оборони України на підставі відповідної угоди між цим закладом та Університетом «КРОК».

Як відомо, з-поміж найпопулярніших напрямів підготовки цьогорічної вступної кампанії є психологія. І справді, аудиторія, в якій з абітурієнтами зустрічалася завідувач кафедри психології к. психол. н., доцент І.В. Сингаївська, була заповнена вщент. Група майбутніх психологів настільки зацікавилася Університетом, що завідувач кафедри провела для гостей екскурсію навчальним закладом, показавши аудиторії, фахові лабораторії, комп’ютерні класи, бібліотеку, в якій понад 200 тисяч підручників, посібників, навчальної літератури.

Декан факультету міжнародних відносин д. е. н., професор В.В. Рокоча докладно розповіла абітурієнтам, на їхнє прохання, про можливості участі в міжнародних проектах, які дають змогу навчатися за кордоном. Зокрема, про проект «Партнерство Erasmus Mundus для Білорусі, України, Молдови», згідно з яким студенти бакалаврату, магістратури, докторантури Університету «КРОК» можуть навчатися в 17 провідних європейських ВНЗ. А також про можливості отримання двох дипломів.

З родинами вступників, які прийшли познайомитися з умовами і перспективами отримання освіти в Навчально-науковому інституті інформаційних та комунікаційних технологій, зустрівся перший заступник директора ННІІКТ к. т. н. доцент О.Є. Іларіонов. Цю групу відвідувачів «КРОКу» цікавив, зрозуміло, рівень матеріально-технічного забезпечення Університету: наскільки сучасні можливості до оволодіння обраним фахом тут надані. Відповідями всі залишились задоволеними. А розповідь про навчальні дисципліни, про унікальні практики і взагалі переконали гостей у правильності вибору Університету «КРОК» для отримання вищої освіти за спеціальністю комп’ютерні науки та інформаційні технології.

Окрема група запитань – батьківські.  «У нас подвійна відповідальність за ваших дітей, хоч вони вже стають дорослими і самостійними, – по-батьківськи заспокоїв співрозмовників В.К. Гіжевський. – Перед сім’ями, що фінансують навчання своїх дітей, ми відповідаємо як за якість освіти, так і за сам факт її отримання. А тому увага до навчальної дисципліни в нашому закладі є високою».

Вступники, які відвідали Університет «КРОК» у День відкритих дверей, висловили задоволення від такої форми знайомства з навчальним закладом та його викладачами, дякували за цікаву, корисну інформацію, за відкритість та щирість спілкування.

Але двері Університету «КРОК» ніколи не бувають закритими для тих, хто прагне отримати якісну сучасну вищу освіту.

Тож запрошуємо майбутніх вступників відвідати наш навчальний заклад 2 серпня о 15.00 та дізнатися про умови, можливості та перспективи навчання за спеціальністю «Туризм» безпосередньо від завідувача кафедри туризму.

01 серпня 2016 Новини та події

В Університеті «КРОК» відбулися урочисті заходи з нагоди випуску-2016. Цього року Університет закінчили понад 400 молодих людей. Диплом бакалавра отримали 345 осіб, спеціаліста – 56, магістра – 13. Дипломи з відзнакою вручено більш як 60 відмінникам. За участь у науковому, творчому, студентському житті, небайдужу громадянську позицію, за створення позитивного іміджу Університету грамоти і подяки «КРОКу» вручено 10 найактивнішим студентам.

27 липня 2016 Новини та події

До захисту на засіданні Спеціалізованої вченої ради Університету Д 26.130.01 подано кандидатську дисертацію Цюцюпи Світлани Віталівни

Тема дисертації:

  • «Управління інформацією в системі забезпечення економічної безпеки підприємства»
22 липня 2016 Новини та події

До захисту на засіданні Спеціалізованої вченої ради Університету Д 26.130.01 подано кандидатську дисертацію Мосійчук Тетяни Костянтинівни

Тема дисертації:

  • «Інноваційний розвиток в контексті економічної безпеки держави»
20 липня 2016 Новини та події

Рада директорів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації м. Києва, до складу якої входить і Коледж економіки, права та інформаційних технологій Університету «КРОК», підбила підсумки роботи у 2015–2016 роках. У Наказі № 29/2016 від 6 липня 2016 року голова Ради директорів ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації А.К. Похресник зазначив, що навчальні заклади дотримувались напрямів діяльності з підготовки фахівців різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, проводили підготовку та атестацію педагогічних і науково-педагогічних кадрів, науково-дослідну роботу, надавали можливості до підвищення їхньої кваліфікації чи перепідготовки, проводили культурно-освітню, методичну діяльність тощо.

Протягом 2015–2016 навчального року як викладачі, так і студенти коледжів і технікумів плідно попрацювали з різноманітними державними документами, зокрема вносили пропозиції до Закону про вищу освіту, брали участь у дискусіях, круглих столах, зустрічах, присвячених питанням подальшого розвитку навчальних закладів, у тому числі їхньої матеріально-технічної бази, методичного забезпечення та виховного процесу.

У Наказі йдеться про участь КЕПІТу в роботі низки міських методичних об’єднань (ММО). Так, ММО заступників директорів з гуманітарної роботи та виховання відзначило вихованців Коледжу Олександру Янченко, Тетяну Ільчук і Павла Табачека за активну участь в огляді художньої самодіяльності «Творчість єднає народи» серед студентів І–ІІ рівнів акредитації.

Активно долучився Коледж і до роботи ММО викладачів інформатики та приладобудування, провівши на базі КЕПІТу в березні 2016 року олімпіаду з інформатики та комп’ютерної техніки, в якій взяли участь 59 молодих людей з 26 ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації, а також творчий конкурс студентських робіт за даним напрямом підготовки. Об’єднання відзначило плідну роботу адміністрації КЕПІТу та звернулося до Ради директорів з пропозицією оголосити подяку причетним до організації цих заходів. Що і було зроблено. Зазначеним наказом голови Ради директорів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації м. Києва оголошено подяку (з-поміж інших керівників коледжів і технікумів) проректору з науково-педагогічної роботи (корпоративне управління) Університету «КРОК» Н.В. Наконечній, директору Коледжу Л.П. Сумбаєвій, завідувачу економічного відділення Коледжу Н.К. Новіцькій, голові циклової комісії з програмної інженерії Коледжу Ю.Є. Добришину, голові циклової комісії з комп’ютерних наук Коледжу І.О. Чернозубкіну – за значну організаційну, методичну і науково-практичну роботу, спрямовану на вдосконалення навчально-виховного процесу та підвищення якості підготовки спеціалістів, за активну роботу протягом навчального року.

Методоб’єднання викладачів географії, екології та туризму відзначило активність КЕПІТу: студенти взяли участь у масштабному конкурсі «Земля – наш спільний дім», який мав на меті популяризацію географічних та екологічних знань, активізацію творчих здібностей молодих людей до поглибленого вивчення природничо-наукових дисциплін, розвиток науково-пошукової діяльності, виховання поваги до загальнолюдських і національних духовних цінностей.

Ректор Університету «КРОК» С.М. Лаптєв щиро дякує співробітникам, викладачам та студентам КЕПІТу за активну роботу, яка сприяє зростанню іміджу «КРОКу» на теренах української освіти.

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
 
Ви тут: Вища освіта » Новини та події