Неймовірно цікаві змістовні кейси про бренди, корисні практичні поради для молодих маркетологів, щирі емоції та захоплення студентів виступом пана Олексія Корженка – це лекція про сучасні стратегії створення та розвитку бренду. Ділимося враженнями.
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» другого рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Відповідно до концепції освітньої діяльності Університету «КРОК» та з метою постійного вдосконалення змісту освітніх програм, Університет «КРОК» презентує для суспільного обговорення проєкт оновленої освітньо-професійної програми «Маркетинг» першого рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг».
Яскравою подією життя Університету економіки та права «КРОК» став Круглий стіл «МАРКЕТИНГОВИЙ МІКС У ДІЇ – 3», який традиційно проводить кафедра маркетингу та поведінкової економіки. Цього року співорганізаторами виступили Бізнес школа та Асоціація випускників Університету «КРОК».