Запрошуємо на курс «Маркетинг IT-продуктів», де студенти отримують базові знання у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів.
Відповідно до наказу Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти №237-Е від 10 лютого 2025 року та №252-Е від 11 лютого 2025 року в Університетi «КРОК» буде проводитись акредитаційна експертиза ОП «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» з 25 лютого по 27 лютого 2025 року включно.
Кафедра маркетингу та поведінкової економіки за сприяння Центру розвитку карєри Університету «КРОК» провела робочу зустріч зі стейкголдерами - ТОВ «МЕТІНВЕСТ-СМЦ» яке є найбільшою мережею сервісних металоцентрів і входить до міжнародної вертикально інтегрованої гірничо-металургійної групи компаній Метінвест.
Щоразу, коли ти бачиш онлайн-рекламу або отримуєш цільовий email, ти стикаєшся з роботою Digital marketer. Вони створюють і управляють рекламними кампаніями, аналізують їхню ефективність та оптимізують контент для різних каналів. Вони також займаються SEO та розробкою стратегій у соціальних мережах. Вражає, чи не так?