У рамках вивчення дисципліни «Копірайтинг» за ініціативи старшого викладача, Малої Ірини Борисівни, студентам ІІІ-го курсу ОП «Маркетинг» денної, заочної, дистанційної форми навчання було запропоновано пройти додатковий сертифікований курс «Основи копірайтинга» від проєкту Європейського простору.
27 червня 2022 року студенти магістри ІІ-го курсу освітньої програми Маркетинг звітували щодо проходження виробничої практики.
26 жовтня 2022 року відбулося засідання кафедра маркетингу та поведінкової економіки Університету «КРОК» на якому завідувач кафедри, доктор економічних наук, професор, Петрова Ірина Леонідівна, прозвітувала про успішне виконання науково-дослідної роботи.
У цьому семестрі значною частиною студентів 3-го курсу спеціальностей: «Маркетинг», «Менеджмент», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Економіка» у рамках вибіркової дисципліни був обраний цікавий та актуальний курс «Event-маркетинг».