Професія економіст | «ПРОФ Fest 2013» — Університет «КРОК»

Курси з підвищення кваліфікації

Мистецтво юридичного письма

 

26 травня-04 червня 2025 року

У сучасних умовах, коли юристам доводиться щодня працювати з величезними обсягами інформації, судді надмірно перевантажені справами, а судова практика змінюється з блискавичною швидкістю, професійне юридичне письмо стає не просто навичкою, а стандартом правничої діяльності. Чіткість, лаконічність і структурованість юридичних текстів більше не є лише ознаками майстерності – вони визначають, чи буде документ сприйнятий, зрозумілий і, головне, результативний.

Лектор:

Наумова Олена Олександрівна

кандидат економічних наук, доцент кафедри міжнародного бізнесу, адвокат з 2012 року, адвокат-керівник стажування з 2017 року, має 12 років успішної практики в господарських та цивільних справах

  • Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 1800,00 грн. – для слухачів з інших організацій (здобувачів інших закладів освіти, працівників юридичної сфери).
  • Обсяг: 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
  • Початок занять17.00, тривалість 12 академічних годин
  • Період навчанняз 26.05.2025 р. по 04.06.2025 р.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Розвиток професійних юридичних компетентностей – удосконалення правового аудиту, формування правової позиції та складання процесуальних документів.

Курс надасть не лише теоретичні знання, але й практичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі для покращення якості освітньої діяльності науково-педагогічного працівника в процесі особистого розвитку, викладанні, оцінюванні знань та керівництві здобувачами при виконанні ними індивідуальних завдань творчого характеру.

Документ про підвищення кваліфікації: Сертифікат про підвищення кваліфікації Університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

МЕТА КУРСУ

Курс спрямований на формування у студентів-юристів, молодих адвокатів та  юрисконсультів компетенцій, необхідних для професійного юридичного письма, включає такі напрями:

  • навички правового аудиту та формування правової позиції;
  • уміння складати юридично коректні, переконливі та результативні документи;
  • розвиток навичок складання юридичних документів з урахуванням вимог до доказування та особливостей їх психологічного сприйняття.

ПРЕДМЕТ КУРСУ

Предметом курсу є методологія юридичного письма, що включає:

  • принципи та алгоритм правового аудиту;
  • підходи до формування правової позиції;
  • складання юридичних документів, зокрема, адвокатські запити та процесуальні документи.

ОБ’ЄКТ КУРСУ

Об’єктом курсу є система правових документів та практична діяльність юриста щодо їх розробки, аудиту та використання в професійній діяльності.

ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Дата
Час
Тема Опис теми Компетентності
26.05.2025
17:00
Методика правового аудиту: застосування в різних сферах правничої діяльності Сутність та алгоритм правового аудиту для правочинів, досудового етапу та судової справи. Специфіка професійних завдань для юриста: здатність правильно підбирати та аналізувати правові норми, виявляти юридично значущі обставини та обґрунтовувати їх належними, допустимими, достовірними та достатніми доказами. Доказування як ключовий елемент правничої діяльності: пошук, збір та оцінка доказів. Дотримання відповідності доказів до вимог доказування на прикладі цивільного судочинства. Практичні аспекти подання та витребування доказів у судовому процесі. Практичні вправи з правового аудиту. Розуміння алгоритму правового аудиту. Навички аналізу  правових норм, юридичних обставин та формування доказової бази. Ознайомлення з вимогами до доказування у цивільному судочинстві.
28.05.2025
17:00
Методика формування правової позиції Основи формування правової позиції: значення та застосування у правничій діяльності. Архітектоніка правової позиції. Використання методу дерева рішень для формування правової позиції. Засоби та методи викладення правової позиції у досудовій та судовій практиці юриста. Типові помилки у формуванні правової позиції та шляхи їх усунення. Практичні вправи з формування правової позиції. Ознайомлення з особливостями формування правової позиції. Розуміння архітектоніки правової позиції. Навички формування правової позиції  за допомогою методу дерева рішень.
30.05.2025
17:00
Складання юридичних документів Сутність та значення юридичного документа в правничій діяльності. Класифікація юридичних документів. Формальні та неформальні вимоги до змісту та стилю юридичного документа. Особливості сприйняття читачем юридичного документа. Розробка шаблонних юридичних документів для різних справ. Чек-листи для складання юридичних документів: інструмент правового контролю та якості тексту. Практичні вправи зі складання та  редагування юридичних документів. Розуміння вимог до юридичних документів. Ознайомлення з чек-листами для оптимізації процесу складання юридичних документів.  Навички розробки та редагування юридичних документів.
02.06.2025
17:00
Складання адвокатських запитів: алгоритм підготовки результативних запитів Адвокатський запит: правові підстави, мета та функції. Вимоги до структури та змісту адвокатського запиту. Практичні аспекти підготовки адвокатських запитів: особливості формулювання запитуваної інформації, обґрунтування необхідності її надання. Аналіз відповідей на адвокатські запити: правові механізми реагування у випадку відмови у наданні інформації. Практичні вправи зі складання адвокатських запитів. Розуміння правових підстав та функцій адвокатських запитів. Ознайомлення з вимогами до структури, змісту та обґрунтування адвокатського запиту. Навички формулювання чітких та юридично обґрунтованих запитів, аналізу відповідей та застосування правових механізмів у разі відмови.
03.06.2025
17:00
Цифрові інструменти в юридичній аргументації та письмі: оптимізація роботи юриста Пошук судової практики у відкритих реєстрах. Пошук практики ЄСПЛ. Використання АІ для аналізу судової практики. Використання АІ для вдосконалення юридичного письма. Практичні вправи застосування цифрових інструментів у підготовці аргументованих правових висновків. Ознайомлення з можливостями цифрових інструментів у роботі юриста. Розуміння алгоритмів пошуку судової практики та практики ЄСПЛ у відкритих реєстрах. Навички використання АІ для аналізу судових рішень, автоматизації юридичного письма та підготовки аргументованих правових висновків. Практичне застосування цифрових рішень у правничій діяльності.
04.06.2025
17:00
Складання процесуальних документів у цивільному судочинстві: ключові вимоги та практика Документи учасників судового провадження: види, зміст та особливості. Методика складання заяв по суті справи: вимоги до змісту, логічної побудови та обґрунтованості позиції. Юридична чіткість і ефективність викладу заяв по суті справи: правила формулювання та обґрунтування позовних вимог. Особливості складання інших процесуальних документів: клопотання та заяви. Оскарження судових рішень: алгоритм підготовки апеляційних та касаційних скарг, вимоги до їх змісту, структури, стилю викладу. Практичні вправи: розробка процесуальних документів, аналіз типових помилок. Розуміння вимог до процесуальних документів. Ознайомлення з алгоритмами складання позовних заяв та інших заяв по суті, клопотань та заяв, апеляційних та касаційних скарг: вимоги до їх змісту, структури, стилю викладу. Навички юридично чіткого формулювання правових позицій та уникнення типових помилок.

Слухачі, що пройшли курс

Сучасні технології інвестування на фінансовому ринку в умовах цифрової економіки

 

01.04.2025 - 22.04.2025 р.

Курс буде корисний для усіх, хто:

  • цікавиться питаннями інвестування на фінансовому ринку
  • розуміє, що в сучасних умовах роботизації і в зв’язку з цим стрімкого зростання безробіття і збільшення дефіцитів соціальних, в тому числі пенсійних фондів кожна мудра людина повинна організувати своє власне ефективне джерело пасивного доходу
  • розуміє, що епоха банківських депозитів закінчується і від’ємні реальні відсоткові ставки по депозитах при сучасному рівні інфляції це вже не прогноз, а реальність
  • розуміє, що нас досить швидко чекає обнулення грошових систем у всіх країнах і повне перезавантаження фінансової системи планети на основі цифрових криптоактивів
  • хоче кожний місяць отримувати стабільну дивідендну зарплату чи дивідендну пенсію та інші доходи
  • хоче бути співвласником акцій найприбутковіших бізнесів на планеті та інших високодохідних активів

Лектор:

Кузьмінський Володимир Зигмонтович

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри економіки та фінансів ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК

  • Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 500 грн. (для студентів з інших закладів вищої освіти); 300 грн. (для студентів з Університету «КРОК»)
  • Обсяг: 1 кредит ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
  • Початок занять19.00, тривалість 8 академічних годин
  • Період навчання01.04.2025 р. по 22.04.2025 р.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей;
  • використання інноваційних методів прогнозування фінансового ринку;
  • використання роботизованих технологій управління інвестиційним портфелем.

Документ: Сертифікат про проходження курсу Університету «КРОК»

ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Дата
Час
Тема Компетентності
01.04.2025
19:00 – 20.20
Фінансові ринки як сфера для інвестицій (валютний ринок, ринок криптопвалют, ринок цінних паперів, ринок дорогоцінних металів, ринок товарних ф’ючерсів). Техніка проведення фінансових операцій. Купівля, продаж фінансових активів. Комп’ютерні торгові платформи. Навички планування та проведення фінансово-інвестиційних операцій на фінансовому ринку.
08.04.2025
19:00 – 20.20
Фундаментальний та технічний аналіз фінансового ринку. Джерела інформації для аналізу ситуації на фінансовому ринку. Інноваційні методи прогнозування фінансового ринку. Вміння аналізувати ситуацію на фінансовому ринку та розробляти прогнози динаміки цін.
15.04.2025
19:00 – 20.20
Створення інвестиційного портфеля. Консервативний, помірний і агресивний інвестиційний портфель. Сучасні технології управління капіталом і ризиком. Найкращі інвестори світу та їх методики вибору високодохідних активів. Навички створення та управління інвестиційним портфелем.
22.04.2025
19:00 – 20.20
Фінансові роботи для управління інвестиційним портфелем. Вміння використовувати фінансових роботів для управління інвестиційним портфелем

Слухачі, що пройшли курс

РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ – УПРАВЛІННЯ МАЙБУТНІМ

 

28.04.2025 по 25.05.2025

Курс спрямований на формування необхідних теоретичних знань про методи та засоби управління ризиками в організаціях і в проектах, а також на отримання практичних навичок визначення і аналізу ризиків та оцінки їхнього впливу на результати бізнесу в різних галузях.

Актуальність курсу бумовлена все зростаючим рівнем невизначеності та нестабільності сучасного світу та гострою необхідністю управляти ризиками будь-якої діяльності (як операційної так і проектної) менеджерами різних ланок управління.

Мета курсу полягає у засвоєнні термінології й основних понять, що використовуються в міжнародній практиці ризик-менеджменту, отримання навичок аналізу ризиків та реагування на внутрішні та зовнішні ризики як проекту, так і компанії в цілому.

Предмет курсу - система ризик-менеджменту в компанії.

Об'єкт курсу - сучасні моделі, методи, стандарти управління ризиками в бізнесі та в проектах.

Лектор:

Данченко Олена Борисівна

сертифікований проектний менеджер, бізнес-тренер, доктор технічних наук, професор, професор кафедри управлінських технологій Університету «КРОК».

  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 500 грн
  • Тривалість: 3 кредити (16 академічних годин).

ПРОГРАМА СЕРТИФІКАЦІЙНОГО КУРСУ

Тема Зміст теми
Тема 1. Природа ризику (направлена на досягнення РН1, РН2) Термінологія. Основні компоненти ризику. Види невизначеностей. Класифікація ризиків.
Тема 2. Аналіз ризиків (направлена на досягнення РН3, РН4) Процес управління ризиками в проектах. Ідентифікація ризиків. Аналіз ризиків.
Тема 3. Процес реагування на ризики. Методи боротьби, їхня класифікація. (направлена на досягнення РН5, РН6) Формування команди проекту. Ролі в команді. Матриця відповідальності. Формальне та неформальне лідерство в проекті. Життєвий цикл команди проекту. Функції проектного менеджера.
Тема 4. Контроль ризиків (направлена на досягнення РН7, РН8) Методи та інструменти контролю ризиків. Ефективність заходів із зниження ризиків. Можливі ризики по фазах розвитку проекту. Парадигми ризик-менеджменту

Результати навчання які слухач досягне після проходження курсу:

  • РН1 - знати концептуальні основи ризик-менеджменту; природу ризику, його характеристики; етапи та види аналізу ризиків; етапи управління ризиками проекту;
  • РН2 - вміти ідентифікувати та класифікувати ризики проекту;
  • РН3 - аналізувати (якісно та кількісно) ризики проекту;
  • РН4 - ранжувати ризики проекту;
  • РН5 - застосовувати сучасні методи боротьби з ризиками проекту;
  • РН6 - планувати послідовність дій по управлінню ризиками проекту;
  • РН7 - оцінювати ефективність запланованих протиризикових заходів в проекті;
  • РН8 - приймати рішення щодо вибору протиризикових заходів в проекті.

Слухачі, що пройшли курс

Принципи академічної доброчесності: в навчанні, викладанні та науковій діяльності

 

16-30 квітня 2025 року

Цей курс призначений для всіх, хто прагне розширити свої знання та сформувати навички забезпечення академічної доброчесності під час реалізації різних видів освітньої діяльності.

Програма складається з трьох основних сесій, кожна з яких триває 2 години, та додатково передбачає самостійну роботу для глибшого засвоєння матеріалу. В рамках курсу учасники ознайомляться з існуючими концептуальними, нормативно-правовими, методичними та технологічними аспектами забезпечення академічної доброчесності під час: навчання, викладання, оцінювання, проведення наукових досліджень та апробації їх результатів. Курс розрахований на 2 кредити з урахуванням самостійної роботи учасників.

Лектор:

Алькема Віктор Григорович

член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, член Комітету з етики Національного агентства, член Комісії із забезпечення якості роботи експертів Національного агентства, завідувач кафедри управлінських технологій Університету «КРОК», доктор економічних наук, професор.

  • Форма підвищення кваліфікації: індивідуальна
  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 750 грн (для слухачів з інших закладів вищої освіти)
  • Обсяг: 2 кредити ЄКТС (з урахуванням самостійної (позааудиторної) роботи)
  • Початок занятьз 15.00, тривалість заняття 2 академічні години
  • Період навчанняз 16.04.2025 р. до 30.04.2025 р.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Концепція та законодавча база забезпечення академічної доброчесності у сфері вищої освіти.
  • Політика і процедури дотримання академічної доброчесності в закладах вищої освіти.
  • Сприяння академічній доброчесності під час викладання та оцінювання знань.
  • Дотримання норм академічної доброчесності в процесі наукових досліджень та апробації їх результатів.

Курс надасть не лише теоретичні знання, але й практичні рекомендації, які можуть бути застосовані в повсякденній роботі для покращення якості освітньої діяльності науково-педагогічного працівника в процесі особистого розвитку, викладанні, оцінюванні знань та керівництві здобувачами при виконанні ними індивідуальних завдань творчого характеру.

Документ про підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

ПРОГРАМА КУРСУ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Дата
Час
Тема Компетентності
16.04.2025
15:00
Концептуальні та нормативно-правові засади академічної доброчесності Знання та розуміння сутності академічної доброчесності. Усвідомлення основних нормативно-правових положень законодавства щодо академічної доброчесності. Розпізнавання основних видів та виявлення причин недоброчесної поведінки.
16.04.2025
15:00
Забезпечення академічної доброчесності в межах освітньої програми Знання політики і процедур дотримання академічної доброчесності під час реалізації освітньої програми. Розуміння взаємозв’язку академічної доброчесності та культурою якості ЗВО. Навички використання технологічних рішень як інструментів протидії порушенням академічної доброчесності.
23.04.2025
15:00
Дотримання принципів академічної доброчесності в процесі навчання Знання норм і принципів академічної доброчесності здобувача відповідно до діючого вітчизняного освітнього законодавства. Застосування алгоритмів нормативно-правової бази ЗВО щодо дотримання академічної доброчесності здобувачів під час навчання.
23.04.2025
15:00
Забезпечення академічної доброчесності у викладанні та оцінюванні Знання методів, методик та інструментів сприяння академічній доброчесності під час навчання та оцінювання знань здобувачів. Формування навичок застосування методів, методик та інструментів сприяння академічній доброчесності під час навчання та оцінювання знань здобувачів.
30.04.2025
15:00
Дотримання норм академічної доброчесності в науковій діяльності Знання основ академічного письма та доброчесності в науковій діяльності. Формування навичок дотримання доброчесності в процесі реалізації та апробації наукових досліджень.
30.04.2025
15:00
Академічне адміністрування та розвиток культури академічної доброчесності Усвідомлення ролі та місця академічного адміністратора й наукового керівника в розвитку культури академічної доброчесності. Аналіз прикладів успішної практики розвитку культури академічної доброчесності.

Слухачі, що пройшли курс

МЕНЕДЖМЕНТ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

 

18.03.2025 – 31.04.2025р.

Сертифікаційний курс «Менеджмент міжнародних перевезень» передбачає вивчення процесів міжнародних перевезень та їх технічного, інформаційного, правового, економічного забезпечення.

Актуальність курсу обумовлена необхідністю вдосконалення логістики міжнародних перевезень в умовах воєнного часу .

Мета курсу полягає у формуванні системних знань базових, ключових та забезпечуючих функцій менеджменту міжнародних перевезень.

Лектор:

Філатов Сергій Антонович

кандидат технічних наук, доцент кафедри управлінських технологій

  • Формат проведення: онлайн (на платформі Teams)
  • Вартість: 700 грн
  • Термін навчання: 12 занять / 24 академічні години / 6 тижнів (лекційні і практичні заняття)
  • Обсяг: 2 кредити ЄКТС

Напрями розвитку додаткових компетенцій

  • знати особливості процесів здійснення міжнародних перевезень, вибору маршруту перевезення, вибору транспортного засобу, транспортно-експедиційного забезпечення в залежності від базових умов поставки;
  • вміння застосовувати основні форми документів, що оформляються в процесі здійснення міжнародних перевезень;
  • знати особливості технічного забезпечення транспортних процесів та необхідності стандартизації й уніфікації транспортної інфраструктури; - здатність використовувати нормативно-правові акти, що регламентують міжнародну транспортно-експедиційну діяльність;
  • готовність і здатність правильного вибору маршруту та способу транспортування;

ПРОГРАМА СЕРТИФІКАЦІЙНОГО КУРСУ

Тема Зміст теми
Тема 1. Менеджмент організації міжнародних перевезень (законодавча база, державні та недержавні органи управління міжнародних перевезень) (направлена на досягнення РН1) Міжнародне право в організації міжнародних перевезень. Законодавча база України в організації міжнародних перевезень. Основні законодавчі акти. Державні та не державні установи, що беруть участь в організації та управлінні міжнародними перевезенням. Функції та методи регулювання міжнародними перевезеннями. Конвенції ООН з питань організації міжнародних перевезень та їх обслуговування.
Тема 2. Міжнародні перевезення вантажів за видами транспорта (асоціації за видами перевезень, тарифи, штрафи, особливості митного оформлення) (направлена на досягнення РН2) Види транспорту та види транспортних засобів. Міжнародні асоціації за видами транспорту. Митний кодекс. Митне регулювання міжнародних перевезень. Транзитні перевезення. Правове регулювання перевезень міжнародного транзиту. Структура транзитних перевезень. Порядок митного оформлення. Робота митного брокера. Тарифи, ставки, квоти, дозволи, штрафи.
Тема 3. Використання правил Інкотермс у міжнародних перевезеннях (базисні умови постачання вантажу, перехід права власності на товар, перехід ризиків від експортера до імпортера) (направлена на досягнення РН3) Правила Інкотермс. Особливості використання останньої редакції Інкотермс2020 в міжнародних перевезеннях. Базисні умови постачання вантажу. Порядок переходу права власності на товар при здійснені міжнародних перевезень. Порядок переходу ризиків від експортера до імпортера. Використання логістичних посередників для мінімізації ризиків. Страхування вантажів та транспортних засобів.
Тема 4. Види міжнародних транспортних договорів (взаємодія міжнародного контракту купівлі-продажу та міжнародного транспортного контракту, основні статті міжнародного транспортного контракту, розрахунки при здійснені міжнародних перевезень) (направлена на досягнення РН4) Міжнародний договір купівлі- продажу – основний документ міжнародних комерційних відносин. Міжнародний транспортний контракт. Види міжнародних транспортних договорів. Основні статті міжнародного транспортного контракту, розрахунки при здійснені міжнародних перевезень. Організація взаємодії між суб'єктами в ланцюгах поставки. Організація роботи перевізників та експедиторів. Навантажувально-розвантажувальні та стивідорські роботи. Пошуково-претензійна робота. Супроводження вантажу.
Тема 5. Документальне оформлення міжнародних перевезень (транспортні та супроводжувальні документи) (направлена на досягнення РН4) Основні та супроводжуючи транспортні документи за видами транспорту. Книжка МДП, корнет TIR, ZMR, міжнародна залізнична накладна, єдиний товаротранспортний документ, коносамент, маніфест, карго план, авіаційна міжнародна накладна, пакувальний лист, розписка, провізна відомість, сертифікати походження, сертифікати відповідності, митні декларації. Основні документи, які регулюють пропуск вантажів через кордон. Майнова відповідальність за втрату вантажу. Претензії і позови. Терміни подання претензій за видами транспорту. Документи, які засвідчують майнову відповідальність.
Тема 6. Логістичне обслуговування міжнародних перевезень (менеджмент експедиторської діяльності, роль посередників, страхування транспорту та вантажів) (направлена на досягнення РН6) Роль логістичних посередників в організації міжнародних транспортних перевезень. Організація роботи морських портів. Організація роботи сухих портів на прикордонні. Організація роботи транспортних терміналів. Логістичне обслуговування міжнародних транспортних перевезень. Вплив війни на організацію міжнародних перевезень в Україні.
Тема 7. Міжнародні транспортно-логістичні системи (міжнародні транспортні вузли – МДВ, міжнародні транспортні коридори - МТК) (направлена на досягнення РН6) Організація і управління міжнародними ланцюгами поставки. Міжнародні транспортно-логістичні системи, Їх особливості в умовах воєнного часу. Організація міжнародних транспортних вузлів та міжнародних транспортних коридорів.

Результати навчання які слухач досягне після проходження курсу:

  • РН1. розробляти управлінські рішення щодо організації міжнародних перевезень;
  • РН2 розробляти вимоги щодо удосконалення технічного забезпечення міжнародних процесів транспортування;
  • РН3. оформляти транспортні та супроводжуючі документи, необхідні для виконання міжнародних перевезень;
  • РН4. розраховувати параметри вантажів, транспортних засобів, та маршрутів транспортування;
  • РН5. оцінювати ефективність виконання окремих транспортних операцій;
  • РН6. забезпечувати інформаційну взаємодію між учасниками транспортування при виконанні міжнародних перевезень.

Документ про підвищення кваліфікації: Свідоцтво про підвищення кваліфікації Університету «КРОК», що відповідає вимогам Постанови Кабінету Міністрів України № 800 від 21.08.2019 р.

Слухачі, що пройшли курс

Оплата ONLINE
 

Соціальні сервіси

RSS
 
 

Контактна інформація

Будьте завжди з нами

LinkedIn
 
Facebook
 
Instagram
 
Twitter
 
Flickr
 

 

 
Telegram
 
YouTube
 
TikTok
 
Bluesky
 
Threads