2 квітня 2021 року вперше кафедрою туризму та науковою спільнотою Університету «КРОК» була організована та проведена міжнародна науково-практична конференція «Регіональний туризм: сучасний стан та шляхи оптимізації» в режимі онлайн на платформі Zoom.
14 квітня 2021 року в рамках проєкту CLIMAN «Синергія освітніх, наукових, управлінських та промислових компонентів для управління кліматом та запобігання зміні клімату» відбулась онлайн частина начального візиту, організована Університетом Туріба (Рига, Латвія), захід зібрав представників ЗВО з Грузії, України, Республіки Білорусь, Німеччини, Нідерландів, Італії, Литви.
21 квітня 2021 року на онлайн-платформі Microsoft Teams відбудеться «Всеукраїнська «ЕКО+ЕТНО+AРТ» ініціатива: креативна НЕ конференція».
14 квітня 2021 року в рамках проєкту INTERADIS «Адаптація та інтеграція іноземних студентів» відбулась онлайн-частина навчального візиту «Кращі практики прийому та інтеграції іноземних студентів Університету Миколаса Ромеріса», яка зібрала 57 учасників з закладів вищої освіти ЄС та України.
Умови роботи під час карантину стали випробуванням для багатьох закладів вищої освіти, і наш Університет не став винятком. Кажуть, криза — це «стрибок в реальність», і те, як ти приземлишся, показує ступінь готовності до труднощів.
Програма Магістр глобального бізнес менеджменту Бізнес Школи «КРОК» увійшла до рейтингу найкращих програм магістрів 2021.
7 квітня 2021 року стартував перший онлайн тренінг для викладачів та адміністративного персоналу, які працюють з іноземними студентами в рамках реалізації проєкту Еразмус + «Адаптація іноземних студентів/INTERADIS», який провів Олівер Шмідт, стартап консультант та менеджер з інновацій з Вільного університету Берліну (Hultgren Nachhaltigkeitsberatung UG).
Зовсім нещодавно було оприлюднено чотирнадцятий рейтинг закладів вищої освіти (ЗВО) за версією працедавців від Всеукраїнського журналу «Деньги».
У нинішніх реаліях бренд-комунікації постає одним із основних інструментів формування будь-якої інституції. Тож, не дивно, що саме висвітленню цього питання журнал «Маркетинг и Реклама» присвятив свій останній випуск.