Чи бути туризму у сучасних умовах? Чи взагалі можливий туристичний бізнес? Яким є наше туристичне майбутнє?
24 червня 2022 року в рамках проєкту «Історія успіху: люди, які поряд» відбувся онлайн-форум «Кейси особистісного успіху: досвід, поради і мотивація».
20-24 червня 2022 року Анастасія Шепеля, керівник проєктів та програм інституту міжнародної освіти, взяла участь у Міжнародному тижні в Університеті ім. Миколаса Ромеріса (Вільнюс, Литва).
Особливості проведення у 2022 році реєстрації вступників для проходження магістерського комплексного тесту та магістерського тесту навчальної компетентності.
Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку економіки, особливо сьогодні, за стрімкої євроінтеграції та входження у глобальні ринки. Без сильного маркетингу вітчизняний бізнес не зможе ефективно реагувати на сучасні виклики зростаючої конкуренції. Саме маркетинг є рушієм цього процесу, потужним механізмом адаптації до ринкових змін і вдосконалень, що допомагає підприємствам завжди бути в тренді швидкого оновлення ринкових продуктів, змін уподобань та смаків споживачів, а значить – ринково і соціально успішними.
Шановні друзі!
Рішенням Вченої ради Університету «КРОК» з 20 червня 2022 року кафедру міжнародних економічних відносин перейменовано у кафедру міжнародного бізнесу.
13-22 червня 2022 року співробітники навчально-наукового інституту міжнародної освіти Університету «КРОК» відвідали партнерські ЗВО в Італії та Німеччині.
21 червня 2022 року здобувачі ОП «Комерційна логістика», група МЕН/КЛ-18, група МЕН/КЛ-18з успішно склали Атестаційний екзамен!
Кожного року випускники виголошують слова вдячності своїй Alma Mater зі сцени актової зали. Попри усі обставини та виклики, цей рік не стане виключенням і слова вдячності вже почали лунати, щоправда не зі сцени, а в більш діджиталізоваому форматі. Сьогодні поділимося з вами відгуком випускниці магістратури 2022 року Копійко Марії, котра радо розповіла про свої враження від навчанняв в Університеті «КРОК».