З 21 лютого до 27 червня 2022 року у навчально-практичному психологічному центрі «Крок за КРОКом», підрозділі ННІ психології Університету «КРОК», відбувся практичний сертифікатний курс «Практика психологічного консультування із застосуванням НЛП-технологій» (онлайн).
Знайомтесь, Павло Лебедєв, здобувач спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» (магістратура).
Вивчення на практиці міжнародного досвіду – це невід’ємна частина на шляху до становлення фахівця зі спеціальності. Саме тому, обираючи Університет, я звертала увагу на можливості навчання за кордоном. Пройшовши конкурсний відбір та отримавши рекомендацію від Кафедра національної економіки та фінансів, я отримала можливість поїхати на навчання до Kodolanyi Janos University (KJU), Будапешт, Угорщина.
24 червня 2022 року у Фаховому коледжі Університету «КРОК» відбувся онлайн-форум «Кейси особистісного успіху: досвід, поради і мотивація».
Чи бути туризму у сучасних умовах? Чи взагалі можливий туристичний бізнес? Яким є наше туристичне майбутнє?
24 червня 2022 року в рамках проєкту «Історія успіху: люди, які поряд» відбувся онлайн-форум «Кейси особистісного успіху: досвід, поради і мотивація».
20-24 червня 2022 року Анастасія Шепеля, керівник проєктів та програм інституту міжнародної освіти, взяла участь у Міжнародному тижні в Університеті ім. Миколаса Ромеріса (Вільнюс, Литва).
Особливості проведення у 2022 році реєстрації вступників для проходження магістерського комплексного тесту та магістерського тесту навчальної компетентності.
Спеціальність «Маркетинг» є надзвичайно актуальною, важливою та безальтернативною для розвитку економіки, особливо сьогодні, за стрімкої євроінтеграції та входження у глобальні ринки. Без сильного маркетингу вітчизняний бізнес не зможе ефективно реагувати на сучасні виклики зростаючої конкуренції. Саме маркетинг є рушієм цього процесу, потужним механізмом адаптації до ринкових змін і вдосконалень, що допомагає підприємствам завжди бути в тренді швидкого оновлення ринкових продуктів, змін уподобань та смаків споживачів, а значить – ринково і соціально успішними.